Toon posts:

[bios] hercules 3d prophet 8500 bios benodigd

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een r8500 nieuw gekocht van hercules (zie sig), is voor mij een ideaal plankje.
ik wilde hem flashen naar de laatste bios omdat de hercules site zei dat dat de perfomance in 800*600 en 1024*768 ten goede zou komen, nou waarom zou i kdat dat niet doen dacht ik.
dus ik dat ding geflashed, maar nu heeft ie af en toe hele lichte spikkeltjes / foutjes op het scherm in 3d , en soms ook op de desktop, nu wil ik dus terug naar mijn orginele 8500 bios, maar die heb ik niet meer (want ik flashte van een cdrom, oude bios wegschrijven lukte dus niet O-)).
Mijn vraag: kan iemand die een 8500 heeft van hercules voor mij zijn bios met radedit eraf plukken oid? want op internet zijn alleen maar oem biossen en ati biossen te vinden, welke ik niet wil, ik wil de originele weer terug. een 9100 bios mag ook.

btw, laat aub de opmerkingen : dom dat je niet je oude bios gesaved hebt, achterwege, dat weet ik zelf ook wel :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
als je ff haarfijn uitlegt hoe dat moet wil ik het wel ff voor je doen (mits er geen risico's aan zijn verbonden).

Verwijderd

Topicstarter
dat kan met het prog radedit (versie 1.1 !) daarmee kan je je bios van je kaart ahw 'saven' ,
als je dat voor me zou willen doen; you're my hero :)

EDIT: maar jij hebt toch geen 3d prophet 128 mb? het moet nl wel exact dezelfde kaart zijn naar mijn weten :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 20:07 ]

• Palomar
  • Niet online
http://rickh.endoria.net/troep/hercules8500le.rom

dat moet hem dan zijn.. ik heb dus een 8500LE, maar ik neem aan dat jij die kaart ook hebt, want hercules maakte alleen maar de LE.

Ik heb de 64MB versie btw.

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 24-09-2003 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
hm nee hercules maakt dus ook de 128mb tellende 275/550 editie
bedankt voor de moeite iig ! maar dit is dus jammergenoeg niet de goede :(

• Palomar
  • Niet online
o jammer, maarja zal vast wel iemand anders zijn die die kaart heeft. Als je meteen ff een linkje naar dat progje gaf had iemand het misschien al wel gedaan ;) Ik had hem hier vandaan: http://www.majorgeeks.com...dba7f93a2e93a35ba50bf7d91 en dan in het progje op 'current' klikken en 'save'

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt dat je het iig wat makkelijker gemaakt hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem zelf inmiddels al weer gefixt met een andere prophet bios ( ik weet alleen niet welke maar hij doet het nu iig weer goed ), dus deze kan dicht

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op verzoek starter dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.