1. Situatie:
Wanneer ik zit te werken met de pc (word of IE.) krijgt de pc het soms heel zwaar. Dit merk ik aan overdreven veel schijfactiviteit. (geratel en ledje constant rood)
2. Vervolgens gebeurt er:
Spontane reset of soms fysieke geheugendump (blauw scherm).
3. Daarna start pc opnieuw op (bij fysieke geheugendump moet ik op reset drukken).
4. Als de PC dan vervolgens opstart, vindt de PC vervolgens de schijf niet meer. D.w.z. hij ziet 'm niet meer in de BIOS!!!
5. Druk ik nog een keer op reset: zelfde verhaal, vindt geen HD in BIOS.
6. Zet ik PC uit. Zet ik PC aan. Doet het weer goed!!!! (??????)
Wie o Wie, wie kan het me vertellen?
Zeg het maar.....
Let op: ik gebruik een HD bracket, maar zou het vreemd vinden als het daar aan ligt. En ik heb de laatste MB flash van asus al geprobeerd. Probleem werd niet vernoemd in de flash-updates.
Wanneer ik zit te werken met de pc (word of IE.) krijgt de pc het soms heel zwaar. Dit merk ik aan overdreven veel schijfactiviteit. (geratel en ledje constant rood)
2. Vervolgens gebeurt er:
Spontane reset of soms fysieke geheugendump (blauw scherm).
3. Daarna start pc opnieuw op (bij fysieke geheugendump moet ik op reset drukken).
4. Als de PC dan vervolgens opstart, vindt de PC vervolgens de schijf niet meer. D.w.z. hij ziet 'm niet meer in de BIOS!!!
5. Druk ik nog een keer op reset: zelfde verhaal, vindt geen HD in BIOS.
6. Zet ik PC uit. Zet ik PC aan. Doet het weer goed!!!! (??????)
Wie o Wie, wie kan het me vertellen?
Zeg het maar.....
Let op: ik gebruik een HD bracket, maar zou het vreemd vinden als het daar aan ligt. En ik heb de laatste MB flash van asus al geprobeerd. Probleem werd niet vernoemd in de flash-updates.