Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Ik weet niet hoe het zit, maar is niet niet altijd zo iets dat je tot een bepaalde periode vanaf de beindiging van je vorige abbo niet meer lid mag/kan worden.
Ik weet het niet zeker, maar ik dit gaat soms zo met bladen, o.a. computeridee (
)
Ik weet het niet zeker, maar ik dit gaat soms zo met bladen, o.a. computeridee (
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Als bedrijven zichzelf graag restrichties opleggen mbt tot het verdienen van geld dan is dat behoorlijk achterlijk van ze.
computer idee?
computer idee?
Dat gaat inderdaat vaak op, maar dat is meestal om te voorkomen dat mensen aan alle acties meedoen. Ik vind het stom van O2 dat ze je niet terug nemen, zeker als je niet mee doet aan een actie. Ander vind ik terecht dat ze je wijgeren als je alleen een contract neemt als je die actie krijgt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ehm tjah het is al inmiddels een half jaar geleden dat ik lid van hun was.
Ach ja denk maar dat ik het op mijn moeders naam doe.
5 eurow per maand voor 500 belminuten (vast en telfort mobiel) is namelijk een erg mooie aanbieding
5 eurow per maand voor 500 belminuten (vast en telfort mobiel) is namelijk een erg mooie aanbieding
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Ik vind het niet zo gek dat ze je niet meer aannemen. Als je in een nieuw abonnement afsluit subsidieren ze een nieuw toestel voor je. Of krijg je veel korting op abo. Ze gaan erbij deze kortingen er vanuit dat je je wel aan de abonnementsperiode houdt. Doe je dat niet, dan ben je superduur voor ze.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
als je veel naar telfort en vast belt wel ja, anders ff dat orange abo van 30 voor 5 euro checken van gsm.nl.Sperminator schreef op 24 September 2003 @ 19:10:
Ehm tjah het is al inmiddels een half jaar geleden dat ik lid van hun was.
Pagina: 1