[dualhead] vergelijking tussen matrox en gforce

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 21:12
ik zoek een vergelijking tussen de matrox dualhead (G450) en een gforce dualhead. Heeft iemand deze kaarten wel eens beiden in zijn systeem gehad ? ik moet binnenkort een keuze maken (is niet voor mijzelf), en moet dit een beetje onderbouwd doen.
Specificaties van beide kaarten is fijn, maar ik zoek ook ervaringen (specs zeggen niet altijd alles)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Wat wil je precies weten dan? Ik heb wel ervaring met nVidia's nView en Matrox' DualHead maar je bent me te vaag om er nu wat over te vertellen behalve dat ze beiden prima werken :) Kijk anders eerst eens naar wat beide opties je te bieden hebben (features e.d.), misschien dat je dan wat doelgerichter kunt vragen en men je hier eventueel een antwoord op kan geven.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Heb laatst hier nog wat getest met bijde kaarten, maar dan wel een gf4 en een g550.
Bijde kaarten werken opzich gewoon goed, alleen vind ik Nview een beetje wazig, vergeleken met de tools die bij de matrox zitten.

Verder is een Gf (of iig de detonators) niet zo heftig met fullscreen dosboxen, dan loopt de dossapp vaak vast, met de matrox was het over.
Niet dat dit verder boeit, want niemand gebruikt practisch nog dosboxjes, maar dit was specefieke test.

Verder heeft matrox natuurlijk een stuk betere 2d beeld kwaliteit op hogere reso's

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[rml]Abbadon in "[ dualhead] vergelijking tussen matrox en"[/rml]

Says all. Eerst even zelf orieenteren en dingen uitpluizen, pas als je een gerichte vraag hebt kan je die hier stellen :)

Dit topic is gesloten.