• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 17:19
IKzelf ben ik het bezit van een dell axim met Tomtom navigator, ik heb echter een Holux GM-200 GPS module oftwel gewoon zo'n standaard PGK geval.

Het superlompe van dit alles is, dat op het moment ik mn JVC radio in de auto aanzet de ontvangt compleet verkloot is ??? Nu gaat iedereen denken dat het uiteraard aan mn spanning ligt, dit is dus niet het geval, want met een externe voeding in de auto doet deze zelfs moeilijk.

Het is dus een soort storing die toch vrij sterk is aangezien op meerdere plaatsen dit probleem is bij het plaatsen van de gps......
Echter beide zijn ontvangers en hebben een compleet andere frequentie.
Kortom ik snap er nou weinig van waar dit op slaat, het is alleen bij het aanzetten van mn radio iig!

Graag zou ik een wat praktische/theoretische uitleg willen van dit vage fenomeen, ik weet dat er meer mensen zijn die er last van hebben. Echter heb ik nog nooit iets zinvols erover gehoord.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

waar heb jij je gps ontvanger geplaatst in de auto????

waar zit je antenne draad dus niet alleen je antenne maar ook de draden die er naar toe lopen.

Probeer het eens met je gpsontvanger op de hoedeplank te leggen heb je dan nog steeds problemen???? :9

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Carel
Mildpower schreef op 25 september 2003 @ 17:42:
waar heb jij je gps ontvanger geplaatst in de auto????

waar zit je antenne draad dus niet alleen je antenne maar ook de draden die er naar toe lopen.

Probeer het eens met je gpsontvanger op de hoedeplank te leggen heb je dan nog steeds problemen???? :9
Zoals ik al zei, ik heb meerdere posities geprobeerd ook de draad loopt dan anders, de storing is echter blijkbaar heel sterk :'(

• Carel
Is er echt niemand die iets hierover kan zeggen, misschien een ander Sub forum waar ze dit wel snappen?

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

anders moet je dit even voorleggen op www.pocketpc-club.nl

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados