Optical mouse & STR

Pagina: 1
Acties:

• Michel Kalf
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 10:02
Iemand nog meer problemen met STR & een Intelli mouse explorer.
PC gaat alleen in STR als ik de mouse via ps2 aansluit, via USB weigerd hij.
Iemand Tips?

Mika

• Michel Kalf
Sorry (STR=Suspend to RAM)

:)

Mika

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Wat is dat dan? Hibernate??

I am Stupid!!
:?:?

systeem specs

• Michel Kalf
Nee hoor, geen stomme vraag hier een uitleg:

When you choose Hibernate instead of Shut Down to close a work session, Windows 2000 stores whatever is in memory onto your hard disk and then turns off the power. When you press the button to start the computer again, it quickly wakes from hibernation and returns exactly to where you left off working in every application.

STR is het zelfde verhaal maar zet het dan ipv de HD in het ram geheugen!

Mika

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Maar dan gaat de stroom dus ook niet uit? (Anders wordt je RAM gecleaned) Is het niet gewoon suspend as in standby?

Verwijderd

Dus bij STR slaat de computer de info waar hij nu mee bezig is (wat dus in de RAM staat) op in de RAM. Een beetje raar.

Verwijderd

In STR gaat het idd allemaal het ram in, en vervolgens gaat alles uit behalve de voeding en er blijft dus stroom via het moederbord op het geheugen staan.
Zodra je muis/toets/power drukt staat begint alles weer te werken (HD en fans spinnen weer op) en het hele systeem is binnen 3 seconde ofzo weer draaiend.
[edit]
heb net ff getest en bij mij werk hij ook gewoon met die muis, op ps2 dan. Heb nu ff geen zin om te rebooten, maar ik zal hem de eerst volgende reboot eens in de usb douwen :)
Pagina: 1