Gister rond 22.00 uur startte tot mijn grote verbazing mijn pc opeens op. IK weet dat als echte gotter je pc dan nog niet uit mag staan, maar toch ik weet ZEKER dat hij 100 % uitstond. Opeens hoor ik hem aangaan volgens de gebruikelijke procedure. Er zijn geen geplande taken ingesteld, er staat niet in de bios een automatische restart niets ! Het was geen lan wake up, de enige in het huis waren mijn ouders en die weten ECHT niet hoe dat werkt.
Het verhaal wordt nog mysterieuser, toen ik op school kwam, ontdekte ik dat een vriend van me, dit verschijnsel gister op PRECIEs hetzelfde tijdstip ook had.
Met een virus/hack is dit toch onmogelijk !! De pc moet toch extern zijn opgestart
Wat wij in common hebben ?
Provider, @home, daar houdt het wel zoon beetje op. Maar omdat ik niet zeker weet of het iets te doen heeft met internet, zet ik het maar in dit forum. Iemand een idee
?? Anders ga ik discovery bellen
Het verhaal wordt nog mysterieuser, toen ik op school kwam, ontdekte ik dat een vriend van me, dit verschijnsel gister op PRECIEs hetzelfde tijdstip ook had.
Met een virus/hack is dit toch onmogelijk !! De pc moet toch extern zijn opgestart
Wat wij in common hebben ?
Provider, @home, daar houdt het wel zoon beetje op. Maar omdat ik niet zeker weet of het iets te doen heeft met internet, zet ik het maar in dit forum. Iemand een idee