Ik heb sinds een weekje een TV-kaart in mijn systeem zitten. Het werkt allemaal perfect, alleen heb ik een probleem met mijn geluid. Het geluid van de TV moet doorgelust worden naar een line-in. Het probleem is, dat ik mijn onboard geluidskaart vol heb zitten, alle drie de poorten worden gebruikt als uitgangen (3 kanalen naar versterker toe). Ik kan mijn line-out van de TV-kaart daarom alleen maar aansluiten op een andere geluidskaart (in een PCI-slot). Nu kan in mijn geluid alleen niet goed afstemmen op elkaar, dus ik moet elke keer met volume's etc klooien.
Nu wil ik kijken of er een manier, programma of dergelijks bestaat om 't geluid van mijn TV-kaart hardwarematig door te lussen naar mijn onboard kaart, zodat deze ook 't geluid van de TV-kaart afspeeld, in plaats van de Creative PCI die ik nu gebruikt.
Nu wil ik kijken of er een manier, programma of dergelijks bestaat om 't geluid van mijn TV-kaart hardwarematig door te lussen naar mijn onboard kaart, zodat deze ook 't geluid van de TV-kaart afspeeld, in plaats van de Creative PCI die ik nu gebruikt.