Toon posts:

[GSM.nl Superaanbieding] € 30 bundeltegoed voor € 5/maand!

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn huidige abo begin november afloopt, was ik weer eens wat aan het rondsurfen op de bekende goedkope-abo-sites :). (destijds bij GSM Stunter het welbekende KPN 120 abo voor een jaar gratis afgesloten).

Nu zag ik op GSM.nl de volgende aanbieding icm Orange:

Gespreks kosten
vast is € 0.11
sms is € 0.22
mobiel is € 0.22

Orange
Aanbieding geldig tot 16 oktober 2003, 23:59 uur

Entree abonnementskosten belbundel
€25.00 € 0.00 € 5.00

De eerste maand ontvangt u een belbundel van € 75,00. Daarna ontvangt u een belbundel van € 30,00 per maand;
De belbundel is o.a. te gebruiken voor gesprekken naar vast net, gesprekken naar mobiele nummers, sms-berichten, bellen in en vanuit het buitenland;
U dient in bezit te zijn van een dualband toestel zonder sim-lock;
De entreekosten worden door GSM.NL in rekening gebracht;
Het ondertekende contract dient samen met de benodigde bescheiden voor 17 oktober 2003, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!

Kosten kaart € 0
! - Belbundel is te gebruiken voor sms-berichten, nationale en internationale gesprekken naar vaste net en mobiele telefoons;
- Transportverzekering/verzendkosten zijn €12,50;
- De belbundel heeft een waarde van €30. De gemaakte gesprekskosten worden hiervan afgetrokken. Wanneer u voor meer dan €30 belt, worden deze kosten in rekening gebracht;
- Starttarief van €0,05 per gesprek;
- U dient minimaal 18 jaar oud te zijn om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding;
- U kunt met dit abonnement in het buitenland bellen na het voldoen van de eerste factuur;
- Opzegtermijn is 2 maanden, dus vanaf de 10e maand opzegbaar;
- De belbundel is oneindig geldig;
- Klik hier voor een overzicht van de bestelprocedure;
- Klik hier voor de algemene voorwaarden van dutchtone;
- Klik hier voor meer informatie over nummerbehoud;
- Alle prijzen op deze pagina zijn incl.19% BTW.

De contractduur is 12 maanden.

Dus voor € 5 per maand krijg je een bundel van € 30 per maand, en de eerste maand is deze bundel zelfs € 75,00. Je betaald eenmalig € 25 entreekosten en € 12,50 verzendkosten.

Ik heb nog geen addertjes kunnen ontdekken, zelfs nummerbehoud is gewoon mogelijk. Nu verbaast mij bijna geen enkele aanbieding meer, sinds ik dat gratis KPN 120 abo gezien heb :P. Gauw aanvragen dus?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet je zeker dat je van KPN naar Orange wilt en niet ff verder zoekt naar een goedkope KPN aanbieding :?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

dit is echt wel supergoedkoop.
ik zit te zoeken naar de adder, maar kan hem niet vinden.
wat vinden jullie ervan??

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is nie duur :)
Hoe zit het met dat starttarief ?
- Starttarief van €0,05 per gesprek;
Gaat dit van je beltegoed af, of moet je dit altijd achteraf betalen ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 19:26

jep

Bij orange gaat alles van je bundel af.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou je er ook mee kunnen wappen? of valt dat dan weer onder data?

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
Bij Orange kun je van je beltegoed ook wappen. Je betaalt 6 euro per maand voor onbeperkt wappen.

Verwijderd

Topicstarter
Timmey schreef op 24 September 2003 @ 18:44:
Weet je zeker dat je van KPN naar Orange wilt en niet ff verder zoekt naar een goedkope KPN aanbieding :?
Tsja, daar was ik dus ook naar op zoek (heb al jaren KPN, eerst prepaid, toen abo), want je hoort nog wel eens verhalen over geen bereik de helft v/d tijd met Orange. Maar aan de andere kant, mensen hier in het dorp met Orange prepaid hebben op zich prima bereik. Ik zit dus nog een beetje te twijfelen :(.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 15:24

JT

VETAK y0

Er HOEFT geen adder te zijn. Ik bel nog steeds met mijn T-Mobile 300 abbo, waarvoor ik eenmalig 45 euro heb betaald en waar ik voor de rest niks voor betaal.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
zoiets is dus echt relaxed voor het buitenland
voor 12*5=60 euro
krijg je 12*30=360 euro beltegoed voor het buitenland
verder gewoon nooit gebruiken :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
JT schreef op 24 September 2003 @ 19:54:
Er HOEFT geen adder te zijn. Ik bel nog steeds met mijn T-Mobile 300 abbo, waarvoor ik eenmalig 45 euro heb betaald en waar ik voor de rest niks voor betaal.
Hier nog een blijde t-mobile 300 gebruiker, betaal netto iets van 4 euro per maand :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een fervent cashdeal-gebruiker (heb er al heel wat afgesloten, voor mezelf, familie en andere mensen), maar dit is toch wel een van de leukste (naja, buiten dat gratis KPN 120 abo voor een jaar :P). Nog mensen met al dan niet goede ervaringen met Orange? Of andere op- of aanmerkingen op dit abo'tje? Anders ga ik hem zeker deze week nog aanvragen, aangezien ik nog nummerbehoud wil toepassen, voor mijn huidige abo afloopt :).

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Geachte heer/mevrouw,

Deze aanbieding is niet met een cashback.
Orange zal ook maar € 5,- per maand bij u in rekening brengen.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sandra Vlot
Elders Websales
GSM.NL
Interessant (8> Als er in oktober geen mooie akties komen, neem ik deze.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:19
Dit lijkt mij ook wel wat :D.
Maar dit kan toch niet kloppen want je krijgt dus 30 euro in de maand en je hoeft er maar 5 te betalen ik vraag me af door wie die andere 25 euro betaald worden. Of is dit een actie van orange om klanten te krijgen ?
En stel je hebt zo'n abonnement afgesloten en je moet opeens wel 30 euro betalen ipv van 5 wat dan ?

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Ik weet niet hoe het bij deze actie zit. Maar bij zon cashback actie. Krijg je het geld terug, wat je normaal korting krijgt op een toestel.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:19
O.D.Smolik schreef op 25 September 2003 @ 14:46:
Ik weet niet hoe het bij deze actie zit. Maar bij zon cashback actie. Krijg je het geld terug, wat je normaal korting krijgt op een toestel.
jah inderdaad, maar vraag me nu dus af waar dat geld deze keer vandaan komt.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:05
Ik weet niet of je wel eens Telecomvergelijker.nl hebt bekeken, maar hier kan je als je een beetje creatief bent ook gemiddeld 30 Euro per maand krijgen bij Orange voor 3,42 per maand momenteel!

Dit gaat zo:

Bij 2call.nl geven ze je namelijk momenteel 319 euro terug bij een Orange 40 abonnement.
Nu kost dit abonnement dus 40 euro per maand, dit betaal je dan ook aan Orange, de 319 euro krijg je binnen 4 weken (!) gestort op je bankrekening.
Dit is dus bedoeld om de kosten van het abonnement te dekken.
Op zich is dit niet zo heel erg interessant, omdat de rekening dan als volgt is:

12 x 40 = 480 =>
480 - 319 = 161 =>
161 / 12 = 13,42 effectief per maand

Het wordt echter interessanter, als je na 6 maanden terugschakeld naar een Orange 20 abonnement.
Dit is namelijk gratis mogelijk, bij Orange geven ze je een advies en dan kan jij alsnog aangeven wat je wilt. Volgens mij kan dit telefonisch, maar anders moet je dit per fax of brief doen.
Dit laatste is dus practisch de enige "adder/catch" achter het hele verhaal.

Als je dit namelijk doet ziet de rekening er zo uit:

6 x 40 + 6 x 20 = 360 =>
360 - 319 = 41
41 / 12 = 3,42 effectief per maand

Bijkomstig voordeel is ook nog eens dat je nummerbehoud kan gebruiken.
Nadeel is echter wel dat deze aanbieding tot 30 september geldig is en jij verantwoordelijk ervoor bent dat de goede formulieren voor die tijd binnen zijn!
Dit houdt in dat je het contract ondertekent en wel met een kopie van je paspoort (of ander id-kaart oid.) en een kopie van je bankpas en afschrift moet opsturen.

Zodoende kom je dan op gemiddeld 30 euro per maand uit.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

flipjevandejam schreef op 25 September 2003 @ 15:04:
Ik weet niet of je wel eens Telecomvergelijker.nl hebt bekeken, maar hier kan je als je een beetje creatief bent ook gemiddeld 30 Euro per maand krijgen bij Orange voor 3,42 per maand momenteel!

Dit gaat zo:

Bij 2call.nl geven ze je namelijk momenteel 319 euro terug bij een Orange 40 abonnement.
Nu kost dit abonnement dus 40 euro per maand, dit betaal je dan ook aan Orange, de 319 euro krijg je binnen 4 weken (!) gestort op je bankrekening.
Dit is dus bedoeld om de kosten van het abonnement te dekken.
Op zich is dit niet zo heel erg interessant, omdat de rekening dan als volgt is:

12 x 40 = 480 =>
480 - 319 = 161 =>

Het wordt echter interessanter, als je na 6 maanden terugschakeld naar een Orange 20 abonnement.
Dit is namelijk gratis mogelijk, bij Orange geven ze je een advies en dan kan jij alsnog aangeven wat je wilt. Volgens mij kan dit telefonisch, maar anders moet je dit per fax of brief doen.
Dit laatste is dus practisch de enige "adder/catch" achter het hele verhaal.

Als je dit namelijk doet ziet de rekening er zo uit:

6 x 40 + 6 x 20 = 360 =>
360 - 319 = 41
41 / 12 = 3,42 effectief per maand

Bijkomstig voordeel is ook nog eens dat je nummerbehoud kan gebruiken.
Nadeel is echter wel dat deze aanbieding tot 30 september geldig is en jij verantwoordelijk ervoor bent dat de goede formulieren voor die tijd binnen zijn!
Dit houdt in dat je het contract ondertekent en wel met een kopie van je paspoort (of ander id-kaart oid.) en een kopie van je bankpas en afschrift moet opsturen.

Zodoende kom je dan op gemiddeld 30 euro per maand uit.
Hier zit ook eeen fladertje onder t gras. Wil je overschakelen naar een goedkopere abo. Dan moet je eigenlijk zo weinig bellen, dat het mogelijk maakt. Dan maar liever die paar euro's zonder creatief te zijn.

• flipjevandejam
Dit laatste is onzin, want ze geven je bij Orange na 6 maanden een advies, dit heb ik namelijk nog nagevraagd. Jij bent namelijk degene die uiteindelijk beslist wat voor abo je wilt.

Zoals het hoort bij Orange (alle keuzevrijheid hebben & all).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog ff gemaild, deze actie geldt dus alleen voor het eerste jaar.
Daarna betaal je gewoon € 30 per maand, en die € 5 voor het eerste jaar wordt dus gewoon door Orange in rekening gebracht, dus niet dmv een cashdeal. Ik denk dat ik dit toch maar aan ga vragen :).

• Driek
dat het geen cashdeal is, is eigenlijk alleen maar beter omdat ik die cashdeal toch altijd meteen aan andere dingen uitgaf
je betaalt dus 12*5+25+12,50=85
en je krijgt hiervoor 11*30+45=375 euro beltegoed

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11-2025
Heb ook de t-mobile 300 voor 4,5 euro p/m netto. Loopt binnenkort af en zou het liefst orange nemen (omdat ook sms in bundel zit). Enige punt is dat orange echt een reteslecht bereik heeft. In iedere stad zal dit wel goed zijn, maar kom je 's een keer op 't platteland dan kun je het shaken. Ik zit zelf nog af te wegen of ik dus wel of niet voor zo'n goedkoop orange abo'tje ga. Anyway over de adders, ik heb nu 3 keer een jaar gebeld met zo'n cash back actie en is me altijd prima bevallen!

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Driek schreef op 25 september 2003 @ 16:35:
dat het geen cashdeal is, is eigenlijk alleen maar beter omdat ik die cashdeal toch altijd meteen aan andere dingen uitgaf
je betaalt dus 12*5+25+12,50=85
en je krijgt hiervoor 11*30+45=375 euro beltegoed
uhm 12*5+25+12,50= 97,50 :P

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Driek
Smackers schreef op 25 september 2003 @ 16:48:
[...]
uhm 12*5+25+12,50= 97,50 :P
klopt, mijn fout |:(

Verwijderd

Topicstarter
falconz schreef op 25 september 2003 @ 16:47:
Heb ook de t-mobile 300 voor 4,5 euro p/m netto. Loopt binnenkort af en zou het liefst orange nemen (omdat ook sms in bundel zit). Enige punt is dat orange echt een reteslecht bereik heeft. In iedere stad zal dit wel goed zijn, maar kom je 's een keer op 't platteland dan kun je het shaken. Ik zit zelf nog af te wegen of ik dus wel of niet voor zo'n goedkoop orange abo'tje ga. Anyway over de adders, ik heb nu 3 keer een jaar gebeld met zo'n cash back actie en is me altijd prima bevallen!
Ik zit hier in de Achterhoek, en heb eens ff uitgebreid geinformeerd bij mensen hier uit de omgeving. Iedereen is er vrij positief over, de meesten hebben een goede ontvangst. Ik heb het abo zojuist aangevraagd, als de ontvangst dan toch klote schijnt te zijn, ga je in ieder geval niet voor een gigantisch bedrag de boot in :P. Ik heb in ieder geval een goed toestel (S55), dus daar zal het niet aan liggen hoop ik..... Ervaringen zal ik hier zeker posten!

• Gallus
  • Laatst online: 25-02 21:49

Gallus

Cheesy

Ik vind het eigenlijk ook wel een hele leuke aanbieding. :) Alleen ik wilde eigenlijk ook een nieuw toestel. Huidge Postbank M35i voldoet opzich nog wel, maar toch...
Weet iemand nog een scherpe aanbieding met toestel?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

lijkt me nog steeds een leuke aanbieding.
alleen vind ik die 30 euro belbundel gewoonweg te weinig.

bij orange krijg je als je alleen naar mobiele nummers belt teweinig waar voor je geld.
ik kan dan met die 30 euro bundel maar 136 minuten bellen (22 cent per minuut)

heb dan liever voor 10 euro een bundel van 60 euro :)

[ Voor 255% gewijzigd door job op 25-09-2003 19:25 ]

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

flipjevandejam schreef op 25 September 2003 @ 15:24:
Dit laatste is onzin, want ze geven je bij Orange na 6 maanden een advies, dit heb ik namelijk nog nagevraagd. Jij bent namelijk degene die uiteindelijk beslist wat voor abo je wilt.

Zoals het hoort bij Orange (alle keuzevrijheid hebben & all).
Dus als jouw 'theorie' klopt. Kan heb ik voor 5 euro, 1 jaar lang 600 euro aan bel/sms tegoed:?

We pakken een cashback actie van Orange van 80 euro: klik voor de prijs

De Cashback bedraagt 595 euro ( dat bedrag ontvang je binnen 4 weken).
Je betaal de eerste 6 maanden 80 euro per maand. --> 595 - (6*80) = 115 euro

Je switch dan na die 6 maande over op een 20 euro abo. --> 115 - (6*20)= -5
Voilá... 1 jaar lang 600 euro bel/sms tegoed bij Orange voor 5 euro?

Nou wil ik dit eens wel uitproberen, maar stel je voor dat ik niet over kan stappen naar de 20 euro abo?

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Voor degene die met dat cashback aan andere dingen uitgeven een tip!. Stort dat geld op een aparte rekening, bv spaarrekening. En zorg ervoor dat je er per maand x euro overboekt naar je betaalrekening.

Verwijderd

O.D.Smolik schreef op 25 September 2003 @ 19:44:

Hmz... Je krijgt echt geen € 595 terug. Dat zijn je kosten in het eerste jaar. Je krijgt 'maar' € 365 terug.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Sorry, verkeerd gezien :+ 595 euro is het bedrag dat je per jaar moet betalen.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40

Mex

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 21:08:
[...]

Hmz... Je krijgt echt geen € 595 terug. Dat zijn je kosten in het eerste jaar. Je krijgt 'maar' € 365 terug.
En dat switchen naar een 20€ abo is wel gewoon mogelijk?

• flipjevandejam
Tuurlijk is dat mogelijk, maar misschien is het handiger om volgende keer even 10 sec. de Orange helpdesk te bellen ipv. het hier te vragen. Zij zijn immers degene die het antwoord zouden moeten weten.

• Paitor
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

O.D.Smolik schreef op 25 September 2003 @ 19:44:
[...]

Dus als jouw 'theorie' klopt. Kan heb ik voor 5 euro, 1 jaar lang 600 euro aan bel/sms tegoed:?

Je switch dan na die 6 maande over op een 20 euro abo. --> 115 - (6*20)= -5
Voilá... 1 jaar lang 600 euro bel/sms tegoed bij Orange voor 5 euro?

Nou wil ik dit eens wel uitproberen, maar stel je voor dat ik niet over kan stappen naar de 20 euro abo?
De enige manier waarop dit niet zou lukken:
Je gaat 1x in die betreffende 6 maanden over de 20 euro heen.
Dat moet je dus zelf even in de gaten houden...
Dit is trouwens makkelijk te doen via een andere service van orange, nl
het smsje bij een bepaalde limietsoverschrijding.
Zet deze op 18 euro, dan kan je nog wel een beetje bellen en ga je er niet al te snel overheen.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Volgens mij is de eerste maand veranderd :S
in 1e post staat dat je €75,- op site staat nu €45,-

[ Voor 3% gewijzigd door ElementriX op 26-09-2003 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
nokia6610 schreef op 26 september 2003 @ 11:17:
Volgens mij is de eerste maand veranderd :S
in 1e post staat dat je €75,- op site staat nu €45,-
Ik zag het ook al, ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het nu wel goed gelezen had. Maarja, dan nog blijft het een zeer gunstige actie :).

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik heb net post gehad van Orange ik kan mijn abo verlengen, maar is het ook mogelijk je abo stop te zetten (verloopt in december) en dan toch mee te doen aan een van die acties ?

Ik wil namelijk helemaal geen nieuwe telefoon (6510 bevalt prima) en vier maanden bellen is ook niet alles.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Als je de eerste maand nog maar 45 euro krijgt. Kan je beter voor de casback actie van www.2call.nl gaan. Daar bij krijg je de eerste maand een verdubbeling van je normale beltegoed PLUS 15 euro. Dus dan word het 75 euro, en je betaald maar 2 euro per maand meer.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Ja ik heb het net nog eens bekeken maar dat bij 2call.nl is natuurlijk wel een super aanbieding.

Bij telecomvergelijker.nl hebben ze ook niks dan lof over dit bedrijf. Alleen blijft mijn vraag nog even staan.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Pizzaman schreef op 26 September 2003 @ 21:10:
Ik heb net post gehad van Orange ik kan mijn abo verlengen, maar is het ook mogelijk je abo stop te zetten (verloopt in december) en dan toch mee te doen aan een van die acties ?

Ik wil namelijk helemaal geen nieuwe telefoon (6510 bevalt prima) en vier maanden bellen is ook niet alles.
Weet iemand dit ? Heb zowel als 2call als Orange gemailt maar nog geen antwoord ontvangen.

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
flipjevandejam schreef op 25 September 2003 @ 15:04:

12 x 40 = 480 =>
480 - 319 = 161 =>
Ik vind dit wel interessant, tenslotte:

het draait hier om een €40,- abbo, dus €10,- meer! Ook hier krijg je de eerste maand dubbele bundel.

Nu kijken naar abbo bij gsm.nl plus 10 euro:
€5,- + €10,- = €15,- en dit is volgens mij altijd nog:

€13,42 < €15,-

[ Voor 10% gewijzigd door mmedia op 28-09-2003 11:33 ]

Verwijderd

Hmm! interessant :)

Ik denk dat ik zo'n abootje maar voor mn vriendin ga afsluiten :)

Verwijderd

Zeker interressant !
Alleen moet wel voor 30 september binnen zijn ! Als ik daar nog in aanmerking voor wil komen moet ik hem denk ik wel vandaag gaan bestellen !
Hoe zit dat eigenlijk met dat geld wat je terug krijgt ! Is dat wel helemaal save , wat nou als het bedrijf failliet gaat :?
En is het de bedoeling dat ik in 1 x voor het hele jaar betaal ! Of dat ik gewoon per maand 40 euro moet afrekenen.
Kan ik ook wat ik aan btg over hou , meenemen naar de volgende maand ?

Hebben meerdere lui die al een x gedaan , zo'n cash deal actie ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 12:39:
Zeker interressant !
Alleen moet wel voor 30 september binnen zijn ! Als ik daar nog in aanmerking voor wil komen moet ik hem denk ik wel vandaag gaan bestellen !
Hoe zit dat eigenlijk met dat geld wat je terug krijgt ! Is dat wel helemaal save , wat nou als het bedrijf failliet gaat :?
En is het de bedoeling dat ik in 1 x voor het hele jaar betaal ! Of dat ik gewoon per maand 40 euro moet afrekenen.
Kan ik ook wat ik aan btg over hou , meenemen naar de volgende maand ?

Hebben meerdere lui die al een x gedaan , zo'n cash deal actie ?
Zoeken!

Verwijderd

Ja thanks , had er zelf niet over nagedacht :P .
Denk dat ik zo abbo van (40 euro btg) voor 13 euro met cash deal gaan nemen ! Moet alleen ff kijken hoe ik mijn siemens C55 ga unlocken !Wat nu zit er namelijk nog een telfort simkaartje in. En da ken niet , hebben er all btw meerdere zo'n abbo besteld ?

• flipjevandejam
Ik heb er inmiddels 2 besteld.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Als ik er nu een bestel en die gebruik ik de eerste 3 maanden niet. Dan zeg ik mijn Orange abo op wat nu nog loopt en ga ik die andere gebruiken. Kan dat ?

Belbundel kun je immers altijd meenemen. Maar mag je twee abo's afsluiten ?

Bij 2call.nl dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Pizzaman op 28-09-2003 16:35 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Blijf ff ontopic over het gsm.nl abbo...
Is het Orange abbo ook met sponsering?
In het contract staat dit:

U moet betalen aan Orange in maandelijkse termijnen:

Entreekosten € 0,00
Belbundel € 5,00per maand

Kan je er dan vanuit gaan dat je gewoon €5 per maand betaalt en niet €30 en vervolgens later een deel terug krijgt??

• marteltor
  • Laatst online: 19:12
lees de thread...

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-02 13:18

KRASH

Juist ja...

Ik heb het abbo zojuist besteld, even kijken hoe snel ik mijn sim thuis heb :)

Verwijderd

Ja ik stuur hem zo weg , toch aardig wat velletjes papier haha :P !
Ik scan hem denk ik ff in en dan via de mail sturen . Ik ben anders bang dat als ik het met de post zou versturen , te laat aankomt ! En daar heb ik toch niet echt zin in !

• Paitor

Paitor

Pizzaman schreef op 28 september 2003 @ 16:33:
Als ik er nu een bestel en die gebruik ik de eerste 3 maanden niet. Dan zeg ik mijn Orange abo op wat nu nog loopt en ga ik die andere gebruiken. Kan dat ?

Belbundel kun je immers altijd meenemen. Maar mag je twee abo's afsluiten ?

Bij 2call.nl dus.
Al sluit je er 20 af...
Technisch gezien mogelijk, of je kredietwaardig genoeg bent is een tweede ;)
Oftewel, proberen kan altijd.

btw, scannen & mailen, is dat een optie?
Dan scheelt dat mij weer in kopietjes van legitimatie e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door Paitor op 28-09-2003 23:31 ]

Verwijderd

Er staat in de ordebevestiging ingescand per email verzend.
Dus dat is een goede optie :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik fax dit soort dingen altijd :).
Mijn ervaring is dat wanneer je belt of faxt, er sneller respons is dan per mail.
Dit verschilt natuurlijk van bedrijf tot bedrijf, maarja wat eenmaal goed bevalt, verander je niet snel :).

Verwijderd

Heel leuk van Orange, het addertje:

Je betaald 16c als je andere Orange gebruikers belt. Hoeveel vrienden heb je die je via de GSM belt die ook Orange hebben? 0
Dan betalaal je dus 22c/min als je naar iemand belt binnen je bundel, daarbuiten.... geen idee wat het tarief is.
Stel je zit bij Telfort dan betaal je buiten de bundel 15c/min.
Geloof dat zelfs KPN en Vodafone hier goedkoper kunnen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 14:12 ]

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:12:
Heel leuk van Orange, het addertje:

Je betaald 16c als je andere Orange gebruikers belt. Hoeveel vrienden heb je die je via de GSM belt die ook Orange hebben? 0
Dan betalaal je dus 22c/min als je naar iemand belt binnen je bundel, daarbuiten.... geen idee wat het tarief is.
Stel je zit bij Telfort dan betaal je buiten de bundel 15c/min.
Geloof dat zelfs KPN en Vodafone hier goedkoper kunnen zijn.
Buiten is altijd hetzelfde tarief behalve bij kpn en vodafone, die hanteren dan tegen de 30 ct. Dus of het nou echt goedkoper is?
Enneuh, je betaalt ook geen 16 ct hoor, maar 11 naar Orange en vaste lijnen.
Duidelijk geval van ik heb de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...

en het moge toevallig zijn, maar een redelijk aantal van mijn vrienden heeft Orange :)

[ Voor 6% gewijzigd door Paitor op 29-09-2003 15:50 ]

Verwijderd

Ja ik heb nog niks van gehoord , had ook een orde bevestiging meegestuurd. Ook niks van gemerkt ! Hoop niet dat ze dadelijk zeggen, dat ze hem later hebben ontvangen , want dan hang ik |:( :'(

edit:
Mijn simskaart is al onderweg naar mij :o (kreeg net een bevestiging met mijn gegevens en zo :D) , nu moet ik snel iemand vinden die mijn Siemens C55 kan unlocken ! Want kan nu nog alleen maar telfort kaartjes, en moet toch orange kaart in :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 18:35 ]

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:58:
Ja ik heb nog niks van gehoord , had ook een orde bevestiging meegestuurd. Ook niks van gemerkt ! Hoop niet dat ze dadelijk zeggen, dat ze hem later hebben ontvangen , want dan hang ik |:( :'(

edit:
Mijn simskaart is al onderweg naar mij :o (kreeg net een bevestiging met mijn gegevens en zo :D) , nu moet ik snel iemand vinden die mijn Siemens C55 kan unlocken ! Want kan nu nog alleen maar telfort kaartjes, en moet toch orange kaart in :)
Hoe lang heb jij moeten wachten dan?

Verwijderd

Nog niet eens een dag :P Had hem gisteravond besteld !

• marteltor
  • Laatst online: 19:12
Paitor schreef op 29 september 2003 @ 15:49:
[...]

Buiten is altijd hetzelfde tarief behalve bij kpn en vodafone, die hanteren dan tegen de 30 ct. Dus of het nou echt goedkoper is?
Enneuh, je betaalt ook geen 16 ct hoor, maar 11 naar Orange en vaste lijnen.
Duidelijk geval van ik heb de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...

en het moge toevallig zijn, maar een redelijk aantal van mijn vrienden heeft Orange :)
en als jij nou eens ff dat orange abo afsluit kan ik ook goedkoop naar jou bellen :P
ik ken idd ook wel wat mensen met orange...ik bel gewoon alleen nog maar
met die mensen B)
;)

ps. jammer dat er 5 per maand wordt afgeschreven. Anders had je sowieso zelf de rente en kon je na 6 maanden overstappen op €20,- abo :) (heb ik gister nog gedaan met m`n orange abo uit maart)

[ Voor 13% gewijzigd door marteltor op 29-09-2003 23:21 ]

Verwijderd

Ik heb de simkaart btw al ontvangen , netjes verpakt , briefke er bij :D
Nu ff zoeken iemand zoeken in de omgeving die Siemens C55 kan unlocken !
Dat lijkt me wel handig !

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 15:27:
Dat is vlot :)
Hopen dat ik hem ook zo snel krijg...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds niets gehoord, en ik heb mijn contract + bijbehorende zooi vorige week donderdag doorgefaxt :(.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik heb het vanochtend gefaxt en al via mail mn nr+puk+pin code ontvangen met de melding dat de tpg het bij mij aflevert

wel iets minder dan die 1,5 maand dat ik op gsmstunter moest wachten.... wat een service :)
nu maar hopen dat ze ook zo snel het geld overpompen :D

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Zeker snelle service ! Hopen dat ze met het geld ook zo snel zijn hehe . Heb alleen nog niks gevonden , om me gsm simlock vrij te maken :(

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40

Mex

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 15:27:
www.ikweethet.nl zit in Eindhoven en unlocked alles wat los en vast zit.

Verwijderd

Mex schreef op 01 October 2003 @ 11:42:
[...]

www.ikweethet.nl zit in Eindhoven en unlocked alles wat los en vast zit.
Dankjewel , ik heb hier nou een adres hier in nijmegen gevonden. Kon morgen me telefoon al weer ophalen :) . IK hoop dat ik dan meteen kan bellen , weet iemand of je abbo al is geactiveerd ? Of is die dat pas nadat je de code inhebt getikt ?
Wat mij eigenlijk wel logisch lijkt!

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 17:36:
[...]

Dankjewel , ik heb hier nou een adres hier in nijmegen gevonden. Kon morgen me telefoon al weer ophalen :) . IK hoop dat ik dan meteen kan bellen , weet iemand of je abbo al is geactiveerd ? Of is die dat pas nadat je de code inhebt getikt ?
Wat mij eigenlijk wel logisch lijkt!
Je moet de pincode van je kaartje natuurlijk wel nog ff invoeren, maar das dan ook alles...
Unlock code is immers door je grote unlockvriend gedaan ;)

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Ik heb hem eindelijk binnen, duurde wel een beetje lang maarja...
Pagina: 1