Omdat mijn huidige abo begin november afloopt, was ik weer eens wat aan het rondsurfen op de bekende goedkope-abo-sites
. (destijds bij GSM Stunter het welbekende KPN 120 abo voor een jaar gratis afgesloten).
Nu zag ik op GSM.nl de volgende aanbieding icm Orange:
Gespreks kosten
vast is € 0.11
sms is € 0.22
mobiel is € 0.22
Orange
Aanbieding geldig tot 16 oktober 2003, 23:59 uur
Entree abonnementskosten belbundel
€25.00 € 0.00 € 5.00
De eerste maand ontvangt u een belbundel van € 75,00. Daarna ontvangt u een belbundel van € 30,00 per maand;
De belbundel is o.a. te gebruiken voor gesprekken naar vast net, gesprekken naar mobiele nummers, sms-berichten, bellen in en vanuit het buitenland;
U dient in bezit te zijn van een dualband toestel zonder sim-lock;
De entreekosten worden door GSM.NL in rekening gebracht;
Het ondertekende contract dient samen met de benodigde bescheiden voor 17 oktober 2003, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!
Kosten kaart € 0
! - Belbundel is te gebruiken voor sms-berichten, nationale en internationale gesprekken naar vaste net en mobiele telefoons;
- Transportverzekering/verzendkosten zijn €12,50;
- De belbundel heeft een waarde van €30. De gemaakte gesprekskosten worden hiervan afgetrokken. Wanneer u voor meer dan €30 belt, worden deze kosten in rekening gebracht;
- Starttarief van €0,05 per gesprek;
- U dient minimaal 18 jaar oud te zijn om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding;
- U kunt met dit abonnement in het buitenland bellen na het voldoen van de eerste factuur;
- Opzegtermijn is 2 maanden, dus vanaf de 10e maand opzegbaar;
- De belbundel is oneindig geldig;
- Klik hier voor een overzicht van de bestelprocedure;
- Klik hier voor de algemene voorwaarden van dutchtone;
- Klik hier voor meer informatie over nummerbehoud;
- Alle prijzen op deze pagina zijn incl.19% BTW.
De contractduur is 12 maanden.
Dus voor € 5 per maand krijg je een bundel van € 30 per maand, en de eerste maand is deze bundel zelfs € 75,00. Je betaald eenmalig € 25 entreekosten en € 12,50 verzendkosten.
Ik heb nog geen addertjes kunnen ontdekken, zelfs nummerbehoud is gewoon mogelijk. Nu verbaast mij bijna geen enkele aanbieding meer, sinds ik dat gratis KPN 120 abo gezien heb
. Gauw aanvragen dus?
Nu zag ik op GSM.nl de volgende aanbieding icm Orange:
Gespreks kosten
vast is € 0.11
sms is € 0.22
mobiel is € 0.22
Orange
Aanbieding geldig tot 16 oktober 2003, 23:59 uur
Entree abonnementskosten belbundel
€25.00 € 0.00 € 5.00
De eerste maand ontvangt u een belbundel van € 75,00. Daarna ontvangt u een belbundel van € 30,00 per maand;
De belbundel is o.a. te gebruiken voor gesprekken naar vast net, gesprekken naar mobiele nummers, sms-berichten, bellen in en vanuit het buitenland;
U dient in bezit te zijn van een dualband toestel zonder sim-lock;
De entreekosten worden door GSM.NL in rekening gebracht;
Het ondertekende contract dient samen met de benodigde bescheiden voor 17 oktober 2003, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!
Kosten kaart € 0
! - Belbundel is te gebruiken voor sms-berichten, nationale en internationale gesprekken naar vaste net en mobiele telefoons;
- Transportverzekering/verzendkosten zijn €12,50;
- De belbundel heeft een waarde van €30. De gemaakte gesprekskosten worden hiervan afgetrokken. Wanneer u voor meer dan €30 belt, worden deze kosten in rekening gebracht;
- Starttarief van €0,05 per gesprek;
- U dient minimaal 18 jaar oud te zijn om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding;
- U kunt met dit abonnement in het buitenland bellen na het voldoen van de eerste factuur;
- Opzegtermijn is 2 maanden, dus vanaf de 10e maand opzegbaar;
- De belbundel is oneindig geldig;
- Klik hier voor een overzicht van de bestelprocedure;
- Klik hier voor de algemene voorwaarden van dutchtone;
- Klik hier voor meer informatie over nummerbehoud;
- Alle prijzen op deze pagina zijn incl.19% BTW.
De contractduur is 12 maanden.
Dus voor € 5 per maand krijg je een bundel van € 30 per maand, en de eerste maand is deze bundel zelfs € 75,00. Je betaald eenmalig € 25 entreekosten en € 12,50 verzendkosten.
Ik heb nog geen addertjes kunnen ontdekken, zelfs nummerbehoud is gewoon mogelijk. Nu verbaast mij bijna geen enkele aanbieding meer, sinds ik dat gratis KPN 120 abo gezien heb