You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.
tnx
Een extra bit, dus 9 bit ipv 8 per byte. Op deze manier kan het geheugen hardwarematig eenvoudig een paritycontrole doen, zodat je gegarandeerd geen fouten hebt in het geheugen. Da's handig voor servers dus.
In dagelijkse praktijk blijkt dat geheugenfouten zo zeldzaam zijn dat zulk EEC-geheugen (Error Correcting Memory) overbodig is. Commerciele chipsets bieden dat niet voor huis, tuin en keuken gebruik aan.
* Delerium vergelijkt het met Scsi.
Erg handig, snel en betrouwbaar maar voor de n00b absoluut overbodig.
In dagelijkse praktijk blijkt dat geheugenfouten zo zeldzaam zijn dat zulk EEC-geheugen (Error Correcting Memory) overbodig is. Commerciele chipsets bieden dat niet voor huis, tuin en keuken gebruik aan.
* Delerium vergelijkt het met Scsi.
Erg handig, snel en betrouwbaar maar voor de n00b absoluut overbodig.
Turbo heeft d8t ik een KT133-a die kan 133 fsb dus dan kan je tot de 2400+ kwijt. denk dat je wel bios update nodig hebt.Markieman schreef op 24 September 2003 @ 17:36:
Vraagje: Ik lees regelmatig dat de Athlon 64 FX 'registerd' geheugen nodig
zal hebben... Maar wat houdt dat precies in (behalve dat het duurder is)?
Waarschijnlijk zal ik wachten tot de 939...
In de tussentijd zit ik vast aan mijn Duron 850. Zal het de moeite waarde zijn om tijdelijk te upgraden naar een Duron (a 1300 Mhz)?
Mijn moederbord(MSI K7T Turbo)-boekje beweert verder Duron/Athlon te ondersteunen tot aan 1.5 GHz, betekent dit dat er een AMD Athlon XP 1800+ S-A (a 1,53 Ghz) inpast. Ik beschik al over pc133 geheugen dus dat sluit aan...
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dat van die KT133a klopt. Ik ben redelijk nieuw op dit gebied, enig idee waar ik info vind over wat werkelijk kan en hoe ik bios-update uitvoer...Astennu schreef op 24 september 2003 @ 17:41:
[...]
Turbo heeft d8t ik een KT133-a die kan 133 fsb dus dan kan je tot de 2400+ kwijt. denk dat je wel bios update nodig hebt.
Het registered verhaal is duidelijk, heb ik n.b. zelf in de FAQ gezet
Wat jouw MSI bord en cpu upgrade betreft, zie de MSI site (staat wel welke cpu's het bord officieel ondersteund) en de search biedt info galore: klik
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()