Toon posts:

nokia 7600

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

De eerste term in mijn hoofd : Wat een foei lelijk potentieel kakwijfenspeeltje is dat zeg.

Verwijderd

Vraag me af of je er uberhaupt nog mee kan bellen... doe mij maar een telefoon die ook nog op een telefoon lijkt, wantja dit lijkt echt helemaal nergens meer op :?

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
wat vaag.

lijkt wel of alle fabrikanten van die "sieraad/telefoon" dingen aant maken is, (Xelibri)

ik vind ze echt lelijk. maarja, ik ben ook niet echt objectief, ik heb zowieso al geen hoge pet van nokia of siemens op...

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
doe mij maar de 6600

Verwijderd

:r LELIJK! :r

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Post alsjeblieft een beetje beargumenteerd allemaal, aan een lijst replies waarin telkens hetzelfde wordt gezegd heeft echt niemand iets. :X

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
soms vraag ik me nog af of er ook nog telefoons worden gemaakt... en dan het liefst dingen die ook nog functioneel zijn

ik snap niet dat een ontwerper dit erdoor krijgt bij een bedrijf als nokia

en het nut van die rand die eraf kan? zodat je hem als boemerang kan gebruiken :X ?
ik hoop echt dat de consument nokia laat vallen als een baksteen dan worden ze misschien wakker en kunnen we nog wat fatsoenlijks verwachten van hen
vroeger (4-5 jaar geleden) vond ik een nokia toestel nog fijn en mooi van vormgeving,
tegenwoordig zijn het overhypte tiener-prullen... ook de zogenaamde business modellen

besides is het knoppen-aan-de-zijkant principe een beetje gejat van de siemens sx1... ach ja

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2003 17:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 07:26
Ik zou er niet mee willen rondlopen, je koopt toch een telefoon om er mee te bellen. En extra functies als camera, etc als extra's. En de vorm zal waarschijnlijk niet echt veel mensen aan spreken, ik hoop toch neit dat alle mobieltjes zo worden :X.

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Ja, man wat een lelijk ding.. :S En lijkt me ook niet echt handig.

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Jeeeeetje is dat wel een telefoon?
Lijkt wel een trendy poederdoosje voor vrouwen. :D :+ :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Verwijderd

Is dit nou een telefoon of fototoestel? Voor telefoon istie super lelijk, voor fototoestel beetje vreemde vorm.. ;) Trouwens hoe moet je hem eigenlijk vasthouden om te bellen? linksboven lijkt me dat je daar je oor moet 'hebben', dus rechtsonder praten?

Verwijderd

Mooi, is weer eens wat anders.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 15:35
Ik vind um wel kick... hoef je iig geen draadlose bluetooth ding meer te kopen ;)

XXXVI

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Hoor de conservatievelingen toch weer eens schreeuwen :P Ik kan het ding in deze kleur ook niet echt mooi vinden, maar als je er even over nadenkt dan is dit wel eindelijk een telefoon/PDA/camera combo die _praktisch_ kan zijn. Een PDA die ook nog toevallig kan bellen is onhandig, en een GSM met pruts-pda functionaliteit is ook niet zo top.

Dit design van Nokia heeft alles wat je nodig kunt hebben (persoonlijk vind ik een gsm die alleen kan bellen meer dan genoeg, maar ok) en op een goeie manier geintegreerd. Ik zou juist zeggen: eindelijk komt iemand eens met echt iets nieuws waar goed over nagedacht lijkt te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:30

Rhapsody

In Metal We Trust

lijkt meer op een gameboy dan op een telefoon.

Ik vind het maar niets, sowieso al die onzin zoals beltonen en spelletjes op een gsm vind ik niet echt boeiend.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 11:52
uhm tja

Ik vind t best interressant wat er gaat komen, maaruhm mijn frans is niet zo goed.. Weet iemand toevallig een soortgelijke site in het engels???

[ Voor 1% gewijzigd door sQuarecoW op 24-09-2003 19:05 . Reden: taalvoutje ]

Verwijderd

Is dit echt????

sorry.

Ik vind het wel erg mooi dat nokia nu designfeatures van siemens aan het overnemen is. Siemens de "degelijke" en nokia de "vernieuwende". welliswaar slechte, maar toch.

Verwijderd

Ik denk dat je hem schuin moet houden als je wilt bellen ofzo! maar opzich is het idd wel een apart iets.. ik zeg niet dat ik hem echt lelijk vindt, maar het ligt er wel een beetje aan hoe groot hij wordt! hij heeft ook het 3G besturingssysteem van de 6650 dat me opzich wel handig lijkt! maarja dit ga je dus krijgen he.. de Sx1 is nog niet eens uit of hij wordt alweer genept! ;) ik ben benieuwd wat we nog meer van Nokia krijgen dit jaar!!

Verwijderd

als je kijkt naar de dat scherm en dat vergelijkt me de hele telefoon, dan lijkt ie wel ontzettend groot.

Verwijderd

hee itsontoday gozer, hoe is het, tijd niet gesproken! ;) ja daar heb je iid wel gelijk aan ja! maar als hij niet te groot zou zijn, is het opzich wel een apart geinig dingetje!
maarj net als de 6800, die vind ik ook vet, maar koop ik ook niet omdat hij simpelweg gewoon te groot is en ik geen zin heb omdat de hele dag te gaan meeslepen

Verwijderd

Topicstarter
3 nieuwe plaatjes toegevoegd ;)

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

het lig denk ik niet lekker in je hand om mee te bellen. zo vierkant ding. :r :r
het de vormen van nokia toestellen lijken steeds op een speelgoed. terwijl samsung, siemens etc toestellen maken die je nog fatsoenlijk in je handen kan vast houden

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Finally, the 7600 will measure 87mm x 78mm x 18.6mm and weigh 123 grams. It will be one of the smallest dual mode GSM/WCDMA phones in the world.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia7600.jpg

Aangezien hij dus toch wel redelijk klein is vind ik het wel een leuk dingetje! ;) vooral met het "black" frontje! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 01:16:
hee itsontoday gozer, hoe is het, tijd niet gesproken! ;) ja daar heb je iid wel gelijk aan ja! maar als hij niet te groot zou zijn, is het opzich wel een apart geinig dingetje!
maarj net als de 6800, die vind ik ook vet, maar koop ik ook niet omdat hij simpelweg gewoon te groot is en ik geen zin heb omdat de hele dag te gaan meeslepen
Ja klopt, telefoon interesse is wat gezakt. Heb nog steeds mijn bijna uit elkaar vallende 6610... maar wacht eigenlijk op de 6220. Ik vind het echt niks dit telefoontje, het staat volgens mij ook vreemd aan je oor. Maar ja, de laatste tijd moet je met bijna elke telefoon wel ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft een waardige 6310i opvolger gebaseerd op het nieuwe Nokia Series 45 platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsus wat een $@^($@@$ ding... Totaal niet functioneel volgens mij.. maar goed weer zo'n speeltjuh voor mutsen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dit is de mooiste Nokia telefoon die ik ooit gezien heb! Echt supermooi. Strak design, eindelijk een telefoon om te showen. Veel functies, en eindelijk heeft Nokia het begrepen, Bluetooth. Echt trendy shit dit! :9~ Het enige nadeel is dat het geheugen niet verwisseld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
sorry maar ik vind hem inderdaad egt zoow vreed!! zow als diej verslaafden onder osn zeggen: wat een geil ding! voorderest is eht egt eeen tof ding..ik ben geen nokia fan maar dis eg een tof ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers heb ik LIVE PICS van de 7600 gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
haha cool dat noem in nou vernieuwing
persoonlijk vind ik 'm foeilelijk maar hij is wel erg radicaal anders
vergeleken daarbij is mijn 3650 een saai standaard dingetje
en het geval kan nog meer ook: 65k kleuren en hij gaat langer mee
wel jammer dat de foto kwaliteit nog niet verbeterd is

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51
Waarom zit iedereen nou steeds de schreeuwen wat een lelijk ding het wel niet is. :/
Smaak is subjectief.

Al vind 75% hem lelijk, da's nog altijd een potentieel van 25% dat hem wel mooi vind.
En als die 25% een 6210 niet mooi vind, maar deze wel, hebben ze gewoon een goeie deal gedaan.

Vind je hem lelijk, koop hem dan niet, probleem opgelost! :z
dwaziodo schreef op 03 October 2003 @ 21:30:
sorry maar ik vind hem inderdaad egt zoow vreed!! zow als diej verslaafden onder osn zeggen: wat een geil ding! voorderest is eht egt eeen tof ding..ik ben geen nokia fan maar dis eg een tof ding!
Als je'm leuk vind, mag je dat ook wel in het nederlands zeggen hoor.
Hierdoor krijgt Nokia dus een slechte naam... :/

[ Voor 41% gewijzigd door Fire69 op 07-10-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:14

Nitai

Live the life you love.

De kleurkeuze is wat lelijk inderdaad, maar ergonomisch is hij wel ok. Net als een schelp, en luisteren naar een schelp is heel natuurlijk vormgegeven. Nee er is wel over nagedacht....

Bij innovatie gaat het er natuurlijk ook om dat barriere's doorbroken worden. Voor wat betreft die randen, dat die eraf kunnen, dat is natuurlijk puur commercie, want je kan die clip-on dingen in alle kleuren en motieven kopen later.

Enige wat ik zou kunnen zeggen is dat het formaat iet wat groot lijkt (zie foto met de man)...

[ Voor 1% gewijzigd door Nitai op 07-10-2003 12:20 . Reden: typo's :) ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/timmienokia/n7600.jpg
Verwacht: 4e kwartaal 2003
Gewicht: 123 gram
Afmetingen: 87 mm x 78 mm x 18.6 mm, 103 cc
Spreektijd: 1,8 - 2,9 uur via WCDMA, 3 - 4 uur via GSM
Standby tijd: 7 - 12,5 dagen

Digital camera & video recorder
65,536 kleurendisplay
WCDMA/GSM 900/1800 Dual Mode
Multimedia messaging
Music player voor MP3 en AAC files
XHTML browser
Multimedia Player
Gallery - multimedia bestandenopslag
Bluetooth wireless technology, IR en USB connectie
JAVA MIDP
Music files als ring tones
Xpress-on™ Covers

www.nokia.com/nokia/0,8764,43868,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Dat is toch geen telefoon meer ? Het moet toch niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een uiterlijk zeg :r
sorry hoor, maar hier wil ik echt niet mee rondlopen, blijf ik liever bij mijn e700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Hehe lijkt wel een schilderij of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 19:25
Weer een zieke telefoon van nokia :r :r :r :r , de 6100 is imho de mooiste telefoon ooit die Nokia heeft uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Hey, een beetje een fantasievol ontwerp! Finally.

Werd tijd ipv al die standaard variaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
nokia6610 schreef op 26 October 2003 @ 13:14:
Digital camera & video recorder
65,536 kleurendisplay
WCDMA/GSM 900/1800 Dual Mode
Multimedia messaging
Music player voor MP3 en AAC files
XHTML browser
Multimedia Player
Gallery - multimedia bestandenopslag
Bluetooth wireless technology, IR en USB connectie
JAVA MIDP
Music files als ring tones
Xpress-on™ Covers
Is gewoon bellen er niet meer bij tegenwoordig? Daarvoor zijn die dingen toch ooit uit gevonden. Hoogstens nog wat smsen erbij maar meer is toch echt overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Wceend schreef op 26 oktober 2003 @ 13:17:
[...]

Is gewoon bellen er niet meer bij tegenwoordig? Daarvoor zijn die dingen toch ooit uit gevonden. Hoogstens nog wat smsen erbij maar meer is toch echt overdreven.
Voor jou heeft Nokia de prachtige nieuwe 1100:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/PhoneModels/Nokia1100/_Content/_Static_Files/1100_mainpage_s1.jpg
;)

En hij is nog goedkoper ook!

[ Voor 5% gewijzigd door wicher|IA op 26-10-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
hij is zo nep als maar zijn kan maar zon model zou nog best goed kunnen verkopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Hennie-M schreef op 26 October 2003 @ 13:34:
hij is zo nep als maar zijn kan maar zon model zou nog best goed kunnen verkopen!!
Jongeman... heb je het URL van het plaatje al gecheckt? 8)7

Jawel, nokia.com! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Hennie-M schreef op 26 October 2003 @ 13:34:
Ja joh doe het heus wel goed hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
wicher schreef op 26 October 2003 @ 13:30:
[...]

Voor jou heeft Nokia de prachtige nieuwe 1100:

[afbeelding]
;)

En hij is nog goedkoper ook!
Kijk zoiets bedoel ik dus :)
Gewoon bellen is genoeg voor die andere zooi neem ik wel een pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Wceend schreef op 26 October 2003 @ 13:38:
[...]

Kijk zoiets bedoel ik dus :)
Gewoon bellen is genoeg voor die andere zooi neem ik wel een pda
Tja, maar dan zit je dus met tel EN pda.
Als je toch allebei wil kun je dus overwegen bijv een 7600 te nemen.

Overigens, dit in de specs die je gaf:
- WCDMA/GSM 900/1800 Dual Mode
betekent wel gewoon bellen. Het kan dus wel! :P

[ Voor 17% gewijzigd door wicher|IA op 26-10-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:53

Boss

+1 Overgewaardeerd

wicher schreef op 26 oktober 2003 @ 13:39:
[...]

Tja, maar dan zit je dus met tel EN pda.
Als je toch allebei wil kun je dus overwegen bijv een 7600 te nemen.

Overigens, dit in de specs die je gaf:
- WCDMA/GSM 900/1800 Dual Mode
betekent wel gewoon bellen. Het kan dus wel! :P
Vergelijk die 7600 alsjeblieft niet met een pda. Daarvoor is hij echt veel te brak. Geen touchscreen, veel te weinig (serieuze) software voor te krijgen, klein rotscherm (veel meer dan 160x160 pixels zal het wel niet zijn en dat is echt niet meer genoeg).
Dan blijft de combi PDA+(kleine bluetooth) telefoon onovertroffen. Als je uitgaat hoef je je PDA niet mee te nemen, maar je mobi wel, en dan ben je blij dat je zo'n ' groot' ding niet mee hoeft te nemen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Boss schreef op 26 October 2003 @ 13:44:
[...]

Vergelijk die 7600 alsjeblieft niet met een pda. Daarvoor is hij echt veel te brak. Geen touchscreen, veel te weinig (serieuze) software voor te krijgen, klein rotscherm (veel meer dan 160x160 pixels zal het wel niet zijn en dat is echt niet meer genoeg).
Dan blijft de combi PDA+(kleine bluetooth) telefoon onovertroffen. Als je uitgaat hoef je je PDA niet mee te nemen, maar je mobi wel, en dan ben je blij dat je zo'n ' groot' ding niet mee hoeft te nemen.
Wat ik meer bedoelde is dat het op zich geen kwaad kan dat de extra keus er is...

Zolang er ook nog normale telefoons verkrijgbaar zijn. Dat is bij Nokia gelukkig zo, met types als de 1100, 6100, voor elk wat wils.
Wat dat betreft heeft Nokia het volgens mij beter begrepen dan bijv Siemens. Nokia brengt tenminste nog nieuwe no-nonsense modellen uit als de 1100 en 2100. Bij Siemens hebben zometeen ALLE modellen een kleurenscherm, zelfs de A-budgetserie.
Niet slim van Siemens, als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat Nokia wel lef heeft om af en toe iets geks op de markt te gooien. Ik vind het een beetje een zoete telefoon, maar de functies zijn OK. Ik heb zelf z'n vage 3650 en dat bevalt prima. Ik bel er af en toe mee, verder kijk ik wel eens op het internet, check regelmatig m'n mail en speel nog wel eens een leuker spelletje dan snake als ik sta te wachten. Pas wilde iemand weten waar exact het westen was vanuit onze kantine, geen probleem, drie toestsen en je kan het zien.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een telefoon een apparaat vinden om mee te communiceren, maar communicate veranderd zelf ook met de dag. En er is nog steeds voor ieder wat wils in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 13:59

NoTimeRemains

I know

dit zou de enige nokia zijn die mij een btje warmm van binnen maakt ...

maar goed wel lastig smsen denk ik

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:01

DDX

dubbel: nokia 7600

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

nokia6610 schreef op 26 October 2003 @ 13:16:
Hehe lijkt wel een schilderij of zo
een schilderij komt nog, je kunt dan foto's uploaden net zoiets als die halsband die je om je nekt hangt waarnaar je foto's kunt sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Mja zag niet dat het dubbel was... gisteren deed de search het niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
wicher schreef op 26 October 2003 @ 13:35:
[...]

Jongeman... heb je het URL van het plaatje al gecheckt? 8)7

Jawel, nokia.com! :P
Sorry! my bad.

Het ziet er allemaal nogal gerenderd uit. dus ik ging er vanuit dat het nep was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dit is dus een telefoon die ik niet ga kopen, ik vind hem er echt niet uitzien
het lijkt me ook zeer onhandig om mee te werken door dat desing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind dit een van de mooiste nieuwe nokia designs, de 6100 is al oud, maar ook mooi, van de nieuwste designs vind ik deze toch echt de betere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[knip]

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er al wat meer bekend over deze telefoon?
Dit staat op de nokia.nl site: Beschikbaar:
Gepland in het 4de kwartaal van 2003
Maar nog nergens heb ik de phone gezien :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal februari zijn nokia kennende :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 21-09 11:03
Vind er niet zoveel aan, ik vond eerst de 5510 ook mooi, had ik hem gekocht was hij heel erg onhandig en niet praktisch, misschien is deze dat ook, weet het niet zeker maar het is geen telefoon die ik me zal gaan halen, dat staat vast

Verwijderd

ik denk er nog over na...
Mijn winkel zal me bellen van zodra ie binnen is.
zou +/- 530 euro kosten zeiden ze me toen.

4e kwartaal betekent februari zeiden ze me toen ik er ging naar vragen.
Op den duur is het zoals pc games, die komen ook altijd later uit dan geplande datum. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel een vet ding. Zit hier nu hetzelfde besturingssysteem in als in de 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:56:
Ik vind het toch wel een vet ding. Zit hier nu hetzelfde besturingssysteem in als in de 6600?
nee

Verwijderd

echt wel VET DING :D ik wil hem zoo graag :D :)

Verwijderd

Ik heb er ff een reviewtje over gelezen.

http://www.mobile-review.com/preview/nokia-7600-2-en.shtml

Het schijnt dus gewoon de 6650 te zijn, maar dan met een ander uiterlijk. En hij heeft dus een mp3 speler, maar die is nogal overbodig, omdat hij maar 29mb geheugen heeft en het is niet uitbreidbaar. Dat vind ik een groot minpunt, omdat dat toch een van de redenen is waarom hij leuk zo zijn. Verder is er veel kritiek op het scherm, omdat deze meer op een vergroot 4096kleurenscherm lijkt.
De toetsenindeling is natuurlijk gejat van de SX1, maar ik vind dat ze er wel een origineel toestel van hebben gemaakt.
Oh ja en hij heeft geen mailclient :?

Maar ja het uiterlijk is natuurlijk wel errug leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Hij heeft wel een e-mailclient, alleen zal het geteste exemplaar (erg vroege software release) die nog niet heben gehad. Zie ook de manual die al is te downloaden van Nokia.com, daar staat de mailclient ook in beschreven. Verder snap ik inderdaad ook het nut van een MP3-speler niet met 29 MB. Verder een leuk dingetje met UMTS, weer eens iets anders dan andere UMTS-toestellen. Ik vind alleen dat op de plaats van de camera ook een scroll-wieltje had moeten komen, net als bij een Blackberry of die oudere Sony-toestellen. Lekker makkelijk navigeren met je duim. Als je hem in je hand hebt, dan mis je echt iets op die plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ heeft vandaag de 7600 in haden gehad.
Hieronder zie je dan ook enkele afbeeldingen die ik dmv mijn nokia 6600 heb geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(074).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(075).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(076).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(073).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(077).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(078).jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/7600/Pic(079).jpg

overzichtje

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Scarecrow schreef op 04 februari 2004 @ 19:25:
* Fietsbel heeft vandaag de 7600 in haden gehad.
Hieronder zie je dan ook enkele afbeeldingen die ik dmv mijn nokia 6600 heb geschoten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

overzichtje
Hoe zijn tot nu toe jouw ervaringen ermee?de min en de plus punten? vertel ons wat meeeeeeeeeeeeer :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij stoorde aan de review is dat de foto's maar

80 op 110 zijn ofzoiets

ik had toch op zijn minst 640 * 480 verwacht zoals in de 3650

ik heb nu een GD87 en ik maak foto's van 170 op 130 (bij benadering)
en mijn scherm heeft 65000 kleuren.

de overstap zou dan echt wel stom zijn, ook al kan je filmpjes maken (aan 80*110 lijkt me wat stom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:22

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Nokia 7600 is nu in redelijk grote getallen uitgeleverd door de leveranciers.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog steeds alleen de "grijze" kleur als ik het goed heb! ben de wit/goude kleur nog nergens tegengekomen namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 19:58
Best een grappig ding eigenlijk? De dummy lag in ieder geval vanmiddag bij t for telecom in tilburg. :) (ze zouden hem ook gewoon echt op voorraad moeten hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het een leuk toestel vinden.
Maar toen ik vroeg in Amersfoort, tja je moet iets met je tijd, of je er extra geheugen bij kon prikken, toen wisten ze het niet.
Het lijkt mij van wel, toch, daar het nagenoeg een nokia 6600 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope.... het is nagenoeg een 6650 oftewel een 3G (2,5G eigenlijk) phone! De 7600 heeft 29MB intern geheugen maar helaas geen mogelijkheid tot uitbreiding... dit is tegelijkertijd een van de grote nadelen van dit toestel..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een groot nadeel, wat heb je dan aan het feit dat het een mp3 speler is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 10:15:
Dat is idd een groot nadeel, wat heb je dan aan het feit dat het een mp3 speler is?
Hij heeft meer geheugen dan een normale telefoon en er kunnen dus een PAAR mp3tjes op! >:) oh en hij pakt ook AAC bestanden die dus ietjes minder ruimte innemen! ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 02:36 ]

Verwijderd

Heb het toestel nu sinds anderhalve week (2 febr.) en het is echt een super relaxed toestel! :*) :*) :*)

Ik moet wel toegeven dat scherm ietjes minder is als mijn panasonic gd 87 die ik hiervoor had. Wat betreft de foto's die zijn zekers wel oke hoor en ze hebben gewoon een resolutie van 640 x 480. Je kunt ze makkelijk overzetten met bijgeleverde USB kabel en software.

Qua vorm is het even wennen met in de hand houden, maar daar ben je na een dag al aan gewend. En het design valt wel lekker op :P

Echt een toptoestel, maarja je moet dus wel van het design & vormgeving houden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 14:22:
Wat betreft de foto's die zijn zekers wel oke hoor en ze hebben gewoon een resolutie van 640 x 480. Je kunt ze makkelijk overzetten met bijgeleverde USB kabel en software.
Doe eens een foto hier posten?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mabit; is de zelfde cam als in de nokia 6600, kijk anders even in dat topic.
Teven zie mijn post hierboven:
Scarecrow in "nokia 7600"
die zijn namelijk genomen met m'n 6600 ...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Scarecrow schreef op 12 februari 2004 @ 17:58:
Mabit; is de zelfde cam als in de nokia 6600, kijk anders even in dat topic.
Teven zie mijn post hierboven:
Scarecrow in "nokia 7600"
die zijn namelijk genomen met m'n 6600 ...
Oke merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze telefoon in tegenstelling tot 99% van de mensen hier wel erg slick in design!.. maar ik ben al een poosje op zoek naar een telefoon met mp3 speler en draadloze koptelefoon.. Ondersteund deze dat? of is er uberhaupt wel een telefoon die dit ondersteund?

Modbreak:
íets zegt mij dat jij niet hebt gezocht voordat je dit postte....

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 24-03-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:11:
Ik vind deze telefoon in tegenstelling tot 99% van de mensen hier wel erg slick in design!.. maar ik ben al een poosje op zoek naar een telefoon met mp3 speler en draadloze koptelefoon.. Ondersteund deze dat? of is er uberhaupt wel een telefoon die dit ondersteund?
Ik vrees dat je alleen de nokia 6230 aan die eis kan voldoen.... al is dat ook allemaal nog onzeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja die heeft inderdaad alle functies die ik graag op een telefoon zie, maar het design is dan weer een stukkie minder... Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben .. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een kort vraagje..ik heb namelijk de nokia multimedia converter geinstalleerd maar telkens als ik een video wil openen om te converten krijg ik de melding cannot open audio device. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand mij dan helpen? :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb behoorlijk lopen zoeken naar Nokia sleeves covers voor de Nokia 7600, heeft iemand hier een idee wanneer het leverbaar is en of het al ergens leverbaar is.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de enige site waar ze voor alsnog leverbaar zijn

http://www.mobilefun.co.uk/cat/7600-Xpress-On-Sleeves.htm
Pagina: 1