Toon posts:

Bepaalde sites worden langzaam of niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb redelijk een probleem met mn internet... Dit is namelijk dat sommige sites heel langzaam of helemaal niet worden weergegeven en een aantal best snel. Ik heb géén proxyserver, en mn dns klopt ook volgens mij, want als ik t ip-adres intyp doet-ie t ook niet.... Ping-en en tracert werkt wel.

Ik heb echt geen id wat er aan de hand is, btw --> ik heb kabel van @home (breedband)

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:07

MrDry

Desperados!

Dat licht dan toch gewoon aan de server waarop die site staat....als er veel traffic is of als de verbinding niet snel is dan duurt het langer....

Of bedoel je dat niet?

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Topicstarter
nee dat bedoel ik niet want het is met heel veel sites... oa hotmail

Verwijderd

hotmail :/

Probeer eens een andere DNS server.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
hmm vrij weinig info, we weten nu wat je niet hebt :) wat heb je wel :P ?
Nee serieus. Het kan dat je msn plus of iets anders geinstalleerd heb dat iets aan past in je IE instelling (lees adware! :) ). Kijk is even bij Tools>Internet Options>Connections>Lan Settings>Use a proxy server blabla. Staat hier iets ingevuld wat er niet hoort. (een .com adres :? ) haal dit dan weg dat kan helpen. (had ik ook)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Ik heb er ook last van, ik zit op school hier maar er zijn enkele sites die gewoon zo traag als soep gaan. Pingen en traceroutes naar de betreffende sites gaan wel snel. Gelukkig is GoT niet een van de 'getroffen' trage sites ;).

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Verwijderd

Topicstarter
bij lan-instellingen staat nix... dus geen proxy server oid

Verwijderd

Topicstarter
msn + heb ik nie maar msn 6.0 werkt ineens ook nie meer... hoort bij de kl8 was ik vergete te noemen ":P

Verwijderd

Ik had/heb hetzelfde probleem de afgelopen 2 dagen met Casema/Wanadoo. Bleek aan de provider te liggen. Dus voordat je de hele computer overhoop gaat gooien: check even of dat aan de hand is.

Verwijderd

Topicstarter
kej ik mail wel naar @home

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-04 11:48
geef anders een paar site's(URL's) die het minder doen (minimaal een stuk of 5)>(zonder hotmail)

Verwijderd

Topicstarter
www.lotto.nl
www.php.net
www.download.com

k kan ff verdr nix verzinne maar dit (php.net/download.com) zijn toch nogal grote sites he :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Titelfixje :)

Verwijderd

bij mij werken al die urls prima (xs4all basic adsl), dus aan de sites in kwestie ligt het niet. ik zou idd ff contact opnemen met @Home. als daar ook niks mis is (en je kan niks anders dan ze maar geloven ben ik bang) dan zal er toch bij jouw eigen pc iets niet goed zijn.

Verwijderd

Topicstarter
k zal ondertussen terwijl ik op mailtje @home wacht ff ad-aware runnen :P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wil er geen nieuw topic over openen maar kleine vraag:

Is planet ADSL rete traag vanavond? Ik zit nu een eeuw te wachten voordat dit topic inlaat. Andere sites precies hetzelfde.

Edit: Vader zit 40 MB te uppen en komt hier klagen dat hij niet kan internetten |:(

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 24-09-2003 21:10 ]

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

kan zijn dat er mischien op de achtergrond iets met je netwerkinstellingenverklooid is ...
en trage/niet bereikbaar van specifieke sites, daar had ik ook last van met casema over pppoe achter een linux-router/firewall ... probleem was opgelost nadat ik tegen mijn windows heb gezegd datie een MTU-size van 1460 ipv de standaard 1500moest gebruiken.

Mischien dat dat je probleem oplost.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1