Toon posts:

[Javascript] Tekst invoegen in textarea op de cursorpositie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een online editor voor PHP code. Nu heb ik al code gevonden voor het invoegen van tekst in een textarea. Opzich werkt dit.

Alleen het werkt niet meer zodra ik vanuit het ene frame (waar de in te voegen tekst staat) in het andere frame (waar de textarea staat). De tekst wordt goed ingevoegd, alleen de cursorpositie springt vervolgens naar het begin van de textarea.

Weet iemand hoe dit op te lossen valt?

PS. Als ik hetzelfde doe alleen dan vanuit een popup, dan werkt het ook.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen :/

1. Ik ga een topic openen in W&G
2. Laat ik eens zoeken in dat subforum of mijn probleem al vaker is voorgekomen
3. letterlijk zoeken naar 'tekst invoegen in textarea'
4. Voila, eerste hit: Text op jusite locatie toevoegen aan een text input field

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
1. Done ;)
2. Done.
3. Done.
4. Done. (Als JIJ mijn vraag LEEST zie je dat ik al een oplossing heb, alleen dat die niet werkt, bij de invulling van mijn probleem. --->
Ik ben momenteel bezig met een online editor voor PHP code. Nu heb ik al code gevonden voor het invoegen van tekst in een textarea. Opzich werkt dit.
Graag een zinvolle reactie in plaats van gaan lopen wijsneuzen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

welke code gebruik je? deze toevallig?

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:50:
1. Done ;)
2. Done.
3. Done.
4. Done. (Als JIJ mijn vraag LEEST zie je dat ik al een oplossing heb, alleen dat die niet werkt, bij de invulling van mijn probleem. --->

[...]

Graag een zinvolle reactie in plaats van gaan lopen wijsneuzen.
Welke code gebruik je dan, 9 van de 10 keer gaat het mis, omdat men vergeet op te slaan wat de cursos-positie was. Dat lost het script van crisp op. :)

Het is moeilijk te bedenken wat voor mogelijk script jij gebruikt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap wat je bedoelt, ik gebruik inderdaad een deel van crisp scrippie. Nog mijn excuus dat ik zo reageerde, maar ik erger me vaak op dit forum, dat mensen er vanuit gaan dat je zelf niks hebt gedaan... natuurlijk gaan we altijd eerste even search en googlen :)... zal ook de rest van crisp scrippie es ff checken morgen...
Pagina: 1