Lord of the Rings : War of the Ring

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22
Afbeeldingslocatie: http://www.lordoftherings.com/images/top_banner_war.jpg

Verhaal
The quest to destroy the One Ring continues in the first Real-Time Strategy game based on The Lord of the Rings™ saga. Massive battles erupt as the forces of light and darkness battle for control of Middle-earth.
Features
LOCATIONS
• Participate in pivotal battles and events in Middle-earth such as the Battle for Helm's Deep or the Siege of Dol Guldur.

• Incredibly detailed environments bring Middle-earth to life. Wander narrow streets or explore deadly passes.

WEATHER EFFECTS

• Weather effects including Sauron's dark presence and the strength of good.
As Sauron comes over the land grass will die and entire forests topple with his touch.

• As the forces of good reclaim the land, nature returns and grows strong.

• Spectacular weather and environmental effects.
Wind sweeps across the grassy plains and storm clouds gather across the land, changing bright sunlight into lightning-streaked rainstorms.

MISSIONS

• Over 20 missions
Two single player story-based campaigns, Good and Evil
Good includes Dwarves, Elves, Humans, Ents and others.
Evil includes Orcs, Goblins, Trolls, Balrogs and more.

SPELLS

• Unleash special abilites on the battlefield.
Bless your armies with healing light from the trees of Lothlórien or spy on your enemies with the unblinking eye of Sauron.

MULTI-PLAYER

• Powered by GameSpy™, up to 8 players can battle online for the fate of Middle-earth.
Screens

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/lotrwarofring/0919/wotr_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/lotrwarofring/0919/wotr_screen062.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/lotrwarofring/0917/war_screen004.jpg

Demo

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Lijkt me een leuk spel, alhoewel ik liever een lotr game speel met de zelfde personages (lees gezichten) als in de films. (alhoewel games naar het boek misschien wel een beter verhaal hebben)

Aan de screenies te zien Warcraft 3 engine?

Ff de demo proberen :9.

Grolsch Royce!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De demo hiervan heb ik gisteren ook gespeeld (ik ben in een demo bui deze maand :P) en ik moet zeggen dat het een vermakelijk spel was. Ik vind dingen al snel vermakelijk, maar wat mij vooral positief opviel aan dit spel waren de stem. In de demo kom je Gollum tegen en zijn stem was van de echte Gollum, of in iedergeval erg goed na gedaan. Sowieso was het qua stemmen goed gedaan, want alle teksten waren ingesproken.

De graphics zagen er leuk en verzorgd uit, al was het niet zo bijzonder en strak als je op de screenshots te zien krijgt, maar daarom is het niet minder interessant.

In het begin bestuur je Aragorn en nog een stuk of 5 (?) andere soldaten, maar die sterven helaas erg snel, dus ik moest op het laatst alleen verder met Aragorn. Aangezien die zelf healt was het een beetje te simpel, al had ik wel liever gezien dat m'n andere ventjes ook nog bleven leven :)

De interface onderin vond ik trouwens net iets te groot, als daar 30% af zou gaan had je gelijk een stuk beter beeld en hoef je niet zoveel te scrollen.

The devil is in the details.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22
SuperPaddo schreef op 24 September 2003 @ 16:40:

Aan de screenies te zien Warcraft 3 engine?
Nee is het Battle Realms engine maar dan beetje opgepoetst :) Ziet er zeer mooi uit het spel ( heb demo gespeeld )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb gisteren ook de demo gespeeld maar vond er niet aan, Maar het zag er wel mooi uit en met die stemmen was ook erg goed gedaan, Maar met dit spel kan je ook geen groote veld slag mee doen, Dit vind ik wel jammer.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 16:07

chromeeh

the Gnome

Ik heb met de full version gespeeld daarstrax, het is wel degelijk mogelijk om grote campains uit te lokken.
Helemaal in Skirmish games, dan gaat het perfect :D
Ook is een 'Hero' uitermate leuk om te hebben, helemaal omdat je deze kunt level-en :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

lijkt veel op wc3 op het eerste gezicht

of vergis ik me daarin :P

[ Voor 30% gewijzigd door Tripp op 28-12-2003 02:06 ]

specs

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
is 't wat ?

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:28

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, lijkt ERUG op WC3, alleen wc is imho VEEL beter.
is wel leuk, maar niet geweldig wotr...
tis wel leuk dat je sommmige dingen uit het boek/film naspeelt, en dat het er hetzelfde uitziet als in de film, maar toch...
tis beetjem eer van hetzelfde enzo...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Ik heb de demo ook uitgespeeld, en ik moet zeggen dat het me goed bevallen is. Bij de 2e missie, als je die katapult moet vinden en opnieuw bouwen was het af en toe echt goed spannend, ik ga de full version ook zeker wel ff checken.

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Het spel loopt voor geen meter op grotere maps en zodra er wat meerdere mannetjes komen. Zodra je 10 mannetjes hebt begint de hele boel te haperen en dat speelt gewoon niet lekker. Er is 1 skirmish map en die is vrij klein en dat loopt tenminste nog vloeiend. En dat op een p4 2,4 ghz met een geforce 4 ti 4600.
Generals loopt nog beter zelfs.

Voor de rest wel een leuk spel :P

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 16:07

chromeeh

the Gnome

Mr_Knight schreef op 28 december 2003 @ 23:08:
Het spel loopt voor geen meter op grotere maps en zodra er wat meerdere mannetjes komen. Zodra je 10 mannetjes hebt begint de hele boel te haperen en dat speelt gewoon niet lekker. Er is 1 skirmish map en die is vrij klein en dat loopt tenminste nog vloeiend. En dat op een p4 2,4 ghz met een geforce 4 ti 4600.
Generals loopt nog beter zelfs.

Voor de rest wel een leuk spel :P
Hmmm... hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Ik heb een Duron 1.3 Ghz, 256Mb, Radeon 9200SE 128Mb en het spel loopt als een trein :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
In de demo kom je Gollum tegen en zijn stem was van de echte Gollum, of in iedergeval erg goed na gedaan. Sowieso was het qua stemmen goed gedaan, want alle teksten waren ingesproken.
Ik vond het niet eens LIJKEN op Andy Serkis, echt een slechte imitatie.

Dit spel voelt aan alsof een paar middelmatige programmeurs zonder originaliteit een oude engine hebben gebruikt om een WarCraft III rip-off te maken en daar een LOTR label op geplakt hebben. Erg crappy.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1