Rustaaaahhhhgg
Misschien een beetje googlelen
http://www.beekman-raalte.nl/tips.html Je startpost is zo vaag dat ik niet eens weet of die googlelink überhaupt iets voor je is
ok ik zal het eens goed uitleggen.
ik moet een nieuwe datanetwerk aanleggen met cat-6. ik vraag me af of je dat zomaar kan aansluiten en aanleggen. of moet je aan speciale voorschriften houden om cat-6 aan te sluiten. ik ben namelijk niet bekend met cat-6. of is het precies als cat-5?
ik moet een nieuwe datanetwerk aanleggen met cat-6. ik vraag me af of je dat zomaar kan aansluiten en aanleggen. of moet je aan speciale voorschriften houden om cat-6 aan te sluiten. ik ben namelijk niet bekend met cat-6. of is het precies als cat-5?
Rustaaaahhhhgg
aanleggen als voor thuissunhillclan schreef op 24 September 2003 @ 16:36:
ok ik zal het eens goed uitleggen.
ik mag het hopen, iemand zonder kennis zou ik niet inhuren om mijn netwerk (=hart van het bedrijf) aan te leggen
A wise man's life is based around fuck you
Dus je weet dat cat-6 bestaat, maar niet wat het precies is. Vervolgens ga je het hier vragen zonder eerst eens cat-6 specificaties o.i.d. in google in te toetsen? Ik vraag je wel iets, namelijk: zou je eerst even zelf onderzoek kunnen doen voordat je dit soort vragen hier stelt?
Verwijderd
Ik neem aan dat je leverancier je daar vanalles en nogwat over kan vertellen. En als je dit voor een bedrijf doet zijn er ook zat mensen die je dit haarfijn kunnen uitleggen.
Maar zolang je de specificaties aanhoudt en alles vanaf het begin documenteert komt het allemaal wel goed.
Maar zolang je de specificaties aanhoudt en alles vanaf het begin documenteert komt het allemaal wel goed.
ik moet stage lopen in het bedrijf en ik moet het uitzoeken voor een opdracht en dan moet ik het realiseren. dus moet ik zoveel mogelijk info hebben over dat soort shit
Rustaaaahhhhgg
En toch heeft t.starter gelijk.
Gelukkig is de lijst van ISO normen voor een dergelijk netwerk niet groot, je hoeft maar aan 1 voorwaarde te voldoen:
- Gebruik Cat-6 kabels
We kunnen echt niets met zo'n topic, je laat absoluut niet zien zelf moeite te doen. Er is niemand die ook maar iets van je topic snapt.
Verder ben ik het met Wekkel eens dat ik mag hopen dat je thuis aan het hobbyen bent en niet als een hoeroe-boeroe-goeroe ergens aan het netwerken bent.
Gelukkig is de lijst van ISO normen voor een dergelijk netwerk niet groot, je hoeft maar aan 1 voorwaarde te voldoen:
- Gebruik Cat-6 kabels
We kunnen echt niets met zo'n topic, je laat absoluut niet zien zelf moeite te doen. Er is niemand die ook maar iets van je topic snapt.
Verder ben ik het met Wekkel eens dat ik mag hopen dat je thuis aan het hobbyen bent en niet als een hoeroe-boeroe-goeroe ergens aan het netwerken bent.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()