Ik heb een vaag probleem. Ik heb van de week zelf me niewe pc inelkaar geschroeft (abit nf7-s, amd 2500+, 2x512mb pc3200 twinmos, aero 7+, maxtor 80Gb met 8mb cache, XFX geforce 4mx Slow Edition en windows XP home) maar het vage is nou dat als ik boot, me muis en toetsenbord pas werken nadat ik me pc weer opniew heb opgestart. De muis is ene logitech muisbal muis en het tobo is een noname. Ik heb ze alle 2 op me oude pc gebruikt en daar deden ze het gewoon altijd.
Wat ik een keer heb gehad is dat ik een LED perongeluk op de Keylock had aangesloten.. toen had ik ook dit soort dingen...
heb je ze toevallig op usb ? geef ens wat meer info
KPN - Vodafone Ziggo Partner
het zijn geen usb apparaten, want me wacom tablet is wel usb en die blijft het gewoon doen! wat me wel is opgevallen is dat als ik boot me numlock het niet doet en dan me muis en tobo het ook niet doen. reboot ik, dan branden ze wel een dan werkt alles ook gewoon. Ik heb al geprobeert in het register bij me tobo numlock altijd aan aan te zetten maar dat werkt niet.
Heb je mijn tip al nagekeken? Ook bovenstaand had ik dus :-)
Je wil niet weten hoe lang er ik toen op heb gezocht...
[ Voor 33% gewijzigd door rik op 28-09-2003 12:13 ]
sorry maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeltrik schreef op 28 september 2003 @ 12:13:
Heb je mijn tip al nagekeken? Ook bovenstaand had ik dus :-)
Op je moederbord zitten connectors om je Power Switch, LEDs etcetera aan te sluiten. Hierbij zit ook een KEYLOCK aansluiting (check je boekjes en eventuele prints op het mobo)
Zelf heb ik dus ook ooit deze symtomen gehad, en na heel lang zoeken (heeel lang zoeken) kwam ik er dus achter dat ik een LED niet op de LEDconnectors had aangesloten maar op de Keylockconnectors.
Vandaar: kijk hier eens naar :-)
Zelf heb ik dus ook ooit deze symtomen gehad, en na heel lang zoeken (heeel lang zoeken) kwam ik er dus achter dat ik een LED niet op de LEDconnectors had aangesloten maar op de Keylockconnectors.
Vandaar: kijk hier eens naar :-)
Bedankt! ik had me power led en hd let met de - op de + gedaan en nu ze goed zitten werkt alles goed :D! alleen nu wou ik me pc ocen en kreeg ik dit probleem:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=61884#61884
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=61884#61884
Pagina: 1