Toon posts:

9GB in 1 dag door 1 user door 1 php-file?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb gister avond een scriptje geschreven, en dit een aantal keer getest. Dit scriptje is niet veel bijzonders, paar while loopjes en een paar query's en array's

Toen ik het scriptje testte, bleef de browser wel eens hangen. na het sluiten en openen van de browser werkte alles weer.
ik heb uiteindelijk het script helemaal in orde gekregen maar opeens zie ik dat ik 9,5 GIG data traffic heb gebruikt in 1 nacht, ik ben toen gaan kijken waar dat vandaan zou kunnen komen, en het bleek dat dat inderdaad vanaf dat script kwam en vanaf mijn ip.

Is dit (mogelijk) een fout in Plesk 6.0 en Webalizer (Want deze geven aan dat ik 9,5 gig heb gebruikt) Of ligt het ergens anders aan?

- -
http://www.partypassion.net/webstat/usage_200309.html
- -

Nico
PartyPassion.net

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

Wat is het voor script? Staat er een time-limit op? In welke taal is het script geschreven? Wat voor server is het? Krijg je foutmeldingen? Check met name je while-loops en je queries in ieder geval.

/edit

Ik kan niet bij mijn P&W kristallen bol in dit forum (PNS), maar als ik naar die link kijk, gok ik op een infinite while-loop, waarin een query staat of een fopen() ofzoiets dergelijks, iig iets wat voor je hoeveelheid data zorgt.

[ Voor 57% gewijzigd door RedRose op 24-09-2003 16:16 ]

Sundown Circus

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10

DizzyWeb

Ondertiteld

Maybe handig als je vertelt wat het script doet?

Verwijderd

lekker veel informatie zeg! ik denk dat het door 'toeval' komt, of misschien was je vergeten het licht uit te doen.

Verwijderd

ff zien, lijkt me hierom te gaan: http://partypassion.net/p...onjob/bargame_visitor.php niet?

Maar goed, daar kunnen we nog weinig mee lijkt me.

Verwijderd

neej, de achterdeur stond open...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit hoort hier niet thuis, maar in PW, echter daar zal je topic inherroepelijk op slot gaan.
Plesk en WebAlizer zullen zich echt niet zomaar even vergissen, ga er dus maar vanuit dat het echt aan je script ligt.

Wat het precies is, geen enkel idee, maar ik gok zomaar op een verkeerd geschreven stukje loop idd ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.