Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake Lanfire Fancontroll onduidelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mn topic werd net gekilled, maar waarom? :s...

kheb hier iig het plaatje...

het plaatje

hoe moet ik die Fancontroll dan aansluiten? moet ik ze allemaal op een aparte PSU Molex aansluiten?, of kan ik ze ook allemaal achter mekaar zetten??

bvd...

(please niet killen voordak het kan editen, of...iig uitleggen wak fout doe :))..

Verwijderd

Waarom je gekicked wordt. Je taal gebruik bijvoorbeeld daarnaast zijn pictures ook erug gemakkelijk. En altijd eerste even search uit proberen.

Je plaatje is niet erg duidelijk wat bedoel je met dubbelzijdige molex ???

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 16:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou die dubbelzijdige is eigenlijk hetzzelfde als die op die ventilator..., maar hij is ipv met kabels ertussen, gewoon een molexje, met vrouwelijk en mannelijk aan mekaar... tis hetzelfde als die op de fan, alleen dan zonder die kabels.....

maar...welk taalgerbruik?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 15:05
Die "dubbelzijdige molex" is een verlengstukje, zoals die van je fan. Je moet dus een molex die van je voeding komt op de ene kant prikken, en de andere kant kan je dan nog gebruiken om bijvoorbeeld je HD te voeden.
Je kan ze dus na elkaat gebruiken ja.

En trouwens, je moet me niet vertellen dat je met ff proberen dat zelf niet kan uitvogelen. En anders zijn er vast wel handleidingen te vinden over je fancontroller.
En AN is niet noodzakelijk, maar volzinnen gebruiken is wel iets leesbaarder :/

[ Voor 47% gewijzigd door naftebakje op 24-09-2003 16:21 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Je sluit via de molex je fancontroller aan. En op de stekkers met Fan1 etc sluit je de Fans aan. Klaar...

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oftewel, mail de moderator die je vorige topic op slot heeft gezet.

Even specifiek: het is bij CME topics allereerst de bedoeling de handleiding van je apparatuur te lezen. Handleidingvraagjes zijn nl. niet de bedoeling in CME, daar is de leverancier/producent een véél beter contactpersoon voor.

Zie ook: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 09:20 ]

Dit topic is gesloten.