Tot voorheen kon ik altijd een zoekterm intypen op de adresbalk (bijv. 'auto') en dan begon direct een zoektocht op internet naar 'auto' (volgens mij via MSN of iets dergelijks). Nu werkt dit niet meer. Wanneer ik nu 'auto' intyp (uiteraard allemaal zonder de haakjes) krijg ik de 'kan pagina niet vinden' fout. Kan ik hier iets aan doen?
Ja typ in plaats van 'auto' www.google.nl in en typ daar 'auto' in.
Klaar, opgelost, no problemo
Klaar, opgelost, no problemo
Tools --> Internet Options --> Advanced --> Searching from the adress bar --> aanvinken dat 'ie zoekresultaten moet laten zien
Correct Steel-Frog, je moet zorgen dat "Niet zoeken vanaf adresbalk" niet aangevinkt staat.
Extra info: Met TweakUI kun je onder WinXP deze manier van zoeken verder customizen: je kunt dan instellen dat je via "zoekmachine zoekterm" via elke willekeurige zoekmachine kunt zoeken op een bepaalde term.
Extra info: Met TweakUI kun je onder WinXP deze manier van zoeken verder customizen: je kunt dan instellen dat je via "zoekmachine zoekterm" via elke willekeurige zoekmachine kunt zoeken op een bepaalde term.
[ Voor 5% gewijzigd door sjonxp op 24-09-2003 16:59 ]
Real programmers don't comment their code. It was hard to write, it should be hard to understand.
http://www.google.com/google.reg
Wat dan als je die toevoegt? Dan wordt je default searchpage www.google.com
Wat dan als je die toevoegt? Dan wordt je default searchpage www.google.com
Dat kan je ook doen met een simpel registry filetjesjonxp schreef op 24 september 2003 @ 16:58:
[...]
Handig? Zoeken op sites via de adresbalk (IE)
[ Voor 11% gewijzigd door Ook op 25-09-2003 06:47 ]
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1