Toon posts:

[All-in-one] Delen van scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dringend de hp psc 2110 all-in-one nodig die ik aan mijn server wil hangen, en die vervolgens te delen. Nu schoot mij te binnen dat dat met een printer geen probleem is maar kan dat ook met de scannerfunctie?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, schijnt wel te kunnen met bepaalde software maar ik doe het wel via remote desktop en dan scannen naar een gedeelde map..

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

het kan wel, makkelijk is het niet inderdaad

Verwijderd

en wat heb je dr aan, als je iets wil scannen zul je er toch naar toe moeten om het blaadje er onder te leggen :)

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Met een PSC 750 en een jetdirect 175 printserver lukt dat, voor dit model weet ik niet. Met de psc 950 kun je ook niet remote scannen.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Printen kan je nog op afstand doen, maar bij scannen wordt het moeilijker. Je moet wel telkens een ander document der onder leggen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
HP all-in-one model      Using print sharing   Connected to an HP Jetdirect print server 

HP PSC 700 series         Printing only        Printing and scanning1 
HP PSC 900 series         Printing only        Printing only 
HP PSC 2100 series        Printing only        Printing only2 
HP PSC 2200 series        Printing only        Printing only2
HP PSC 1200 series        Not Supported        Not supported 
HP Officejet 6100 series  Printing only        Printing only2 
HP Officejet V series     Printing only        Printing only 
HP Officejet 5100 series  Printing Only        Printing only

1 Using the embedded Web server as described in the Scanning using the embedded Web server section.

2 Scanning with the embedded Web server is not supported by HP but may function.

Misschien toch net mogelijk :) onder voorwaarde dat je een hp jetdirect server neemt tuurlijk

misschien werkt dez link nog straks

[ Voor 5% gewijzigd door Fish op 26-09-2003 21:29 ]

Iperf

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:35:
en wat heb je dr aan, als je iets wil scannen zul je er toch naar toe moeten om het blaadje er onder te leggen :)
als je iets print moet je het toch ook gaan halen bij de printer (gedeeld of niet)? Zie de diepgang van dit veel gebruikte arument niet echt in.....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

BN schreef op 26 september 2003 @ 21:01:
[...]

als je iets print moet je het toch ook gaan halen bij de printer (gedeeld of niet)? Zie de diepgang van dit veel gebruikte arument niet echt in.....
Als je iets print kan je desnoods een na paar uur een hele stapel papier ophalen.
Als je gaat scannen zal je eerst naar de scanner moeten lopen om een papiertje eronder te leggen, en als je daar dan toch staat is het een kleine moeite om ook even op dat knopje te drukken.
Snap je het nu? B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 21:27:
[...]

Als je iets print kan je desnoods een na paar uur een hele stapel papier ophalen.
Als je gaat scannen zal je eerst naar de scanner moeten lopen om een papiertje eronder te leggen, en als je daar dan toch staat is het een kleine moeite om ook even op dat knopje te drukken.
Snap je het nu? B)
Ik heb hier 3 pc's in dezelfde kamer staan, en als ik een plaatje op PC2 wil hebben moet ik hem scannen (Mustek ScanExpress 2000p LPT) met PC1 en dan naar PC2 sturen via het netwerk. Makkelijker zou het dus zijn dat ik direct op PC2 de scanner kan gebruiken.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 14:55

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 11:51:
Ik heb hier 3 pc's in dezelfde kamer staan, en als ik een plaatje op PC2 wil hebben moet ik hem scannen (Mustek ScanExpress 2000p LPT) met PC1 en dan naar PC2 sturen via het netwerk. Makkelijker zou het dus zijn dat ik direct op PC2 de scanner kan gebruiken.
of een gedeelde map gebruiken.... zelfde resultaat.....

Verwijderd

Croga schreef op 27 september 2003 @ 11:57:
[...]

of een gedeelde map gebruiken.... zelfde resultaat.....
dan moet ik hem alsnog eerst op pc1 scannen en opslaan...

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op 26 September 2003 @ 20:57:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
HP all-in-one model      Using print sharing   Connected to an HP Jetdirect print server 

HP PSC 700 series         Printing only        Printing and scanning1 
HP PSC 900 series         Printing only        Printing only 
HP PSC 2100 series        Printing only        Printing only2 
HP PSC 2200 series        Printing only        Printing only2
HP PSC 1200 series        Not Supported        Not supported 
HP Officejet 6100 series  Printing only        Printing only2 
HP Officejet V series     Printing only        Printing only 
HP Officejet 5100 series  Printing Only        Printing only

1 Using the embedded Web server as described in the Scanning using the embedded Web server section.

2 Scanning with the embedded Web server is not supported by HP but may function.

Misschien toch net mogelijk :) onder voorwaarde dat je een hp jetdirect server neemt tuurlijk

misschien werkt dez link nog straks
Tnks, duidelijke info iig :). Het werkt nu prima via remote desktop connection dus ik laat het maar zo..
Pagina: 1