Ik heb dringend de hp psc 2110 all-in-one nodig die ik aan mijn server wil hangen, en die vervolgens te delen. Nu schoot mij te binnen dat dat met een printer geen probleem is maar kan dat ook met de scannerfunctie?
Ok, schijnt wel te kunnen met bepaalde software maar ik doe het wel via remote desktop en dan scannen naar een gedeelde map..
het kan wel, makkelijk is het niet inderdaad
Verwijderd
en wat heb je dr aan, als je iets wil scannen zul je er toch naar toe moeten om het blaadje er onder te leggen
Met een PSC 750 en een jetdirect 175 printserver lukt dat, voor dit model weet ik niet. Met de psc 950 kun je ook niet remote scannen.
Printen kan je nog op afstand doen, maar bij scannen wordt het moeilijker. Je moet wel telkens een ander document der onder leggen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| HP all-in-one model Using print sharing Connected to an HP Jetdirect print server HP PSC 700 series Printing only Printing and scanning1 HP PSC 900 series Printing only Printing only HP PSC 2100 series Printing only Printing only2 HP PSC 2200 series Printing only Printing only2 HP PSC 1200 series Not Supported Not supported HP Officejet 6100 series Printing only Printing only2 HP Officejet V series Printing only Printing only HP Officejet 5100 series Printing Only Printing only |
1 Using the embedded Web server as described in the Scanning using the embedded Web server section.
2 Scanning with the embedded Web server is not supported by HP but may function.
Misschien toch net mogelijk
misschien werkt dez link nog straks
[ Voor 5% gewijzigd door Fish op 26-09-2003 21:29 ]
als je iets print moet je het toch ook gaan halen bij de printer (gedeeld of niet)? Zie de diepgang van dit veel gebruikte arument niet echt in.....Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:35:
en wat heb je dr aan, als je iets wil scannen zul je er toch naar toe moeten om het blaadje er onder te leggen
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Verwijderd
Als je iets print kan je desnoods een na paar uur een hele stapel papier ophalen.BN schreef op 26 september 2003 @ 21:01:
[...]
als je iets print moet je het toch ook gaan halen bij de printer (gedeeld of niet)? Zie de diepgang van dit veel gebruikte arument niet echt in.....
Als je gaat scannen zal je eerst naar de scanner moeten lopen om een papiertje eronder te leggen, en als je daar dan toch staat is het een kleine moeite om ook even op dat knopje te drukken.
Snap je het nu?
Verwijderd
Ik heb hier 3 pc's in dezelfde kamer staan, en als ik een plaatje op PC2 wil hebben moet ik hem scannen (Mustek ScanExpress 2000p LPT) met PC1 en dan naar PC2 sturen via het netwerk. Makkelijker zou het dus zijn dat ik direct op PC2 de scanner kan gebruiken.Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 21:27:
[...]
Als je iets print kan je desnoods een na paar uur een hele stapel papier ophalen.
Als je gaat scannen zal je eerst naar de scanner moeten lopen om een papiertje eronder te leggen, en als je daar dan toch staat is het een kleine moeite om ook even op dat knopje te drukken.
Snap je het nu?
of een gedeelde map gebruiken.... zelfde resultaat.....Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 11:51:
Ik heb hier 3 pc's in dezelfde kamer staan, en als ik een plaatje op PC2 wil hebben moet ik hem scannen (Mustek ScanExpress 2000p LPT) met PC1 en dan naar PC2 sturen via het netwerk. Makkelijker zou het dus zijn dat ik direct op PC2 de scanner kan gebruiken.
Verwijderd
dan moet ik hem alsnog eerst op pc1 scannen en opslaan...Croga schreef op 27 september 2003 @ 11:57:
[...]
of een gedeelde map gebruiken.... zelfde resultaat.....
Tnks, duidelijke info iigfish schreef op 26 September 2003 @ 20:57:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 HP all-in-one model Using print sharing Connected to an HP Jetdirect print server HP PSC 700 series Printing only Printing and scanning1 HP PSC 900 series Printing only Printing only HP PSC 2100 series Printing only Printing only2 HP PSC 2200 series Printing only Printing only2 HP PSC 1200 series Not Supported Not supported HP Officejet 6100 series Printing only Printing only2 HP Officejet V series Printing only Printing only HP Officejet 5100 series Printing Only Printing only
1 Using the embedded Web server as described in the Scanning using the embedded Web server section.
2 Scanning with the embedded Web server is not supported by HP but may function.
Misschien toch net mogelijkonder voorwaarde dat je een hp jetdirect server neemt tuurlijk
misschien werkt dez link nog straks
Pagina: 1