[HDD] Doodde IBM 41 Gieg

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hey mensen, ik heb hier een ibm die schuurt en ratelt en je wordt er helemaal gek van. Het lijkt net of windows er van opstart maar dan loopt alles vast. Is er iets van een proggie die zo'n schijf kan maken? Dit ding is namelijk iets meer dan een jaar oud en bij de winkel krijg ik geen garantie meer :/

Zou ik deze schijf misschien nog naar IBM kunnen sturen, zodat ik misschien nog een nieuwe kan krijgen? Alvast bedankt :)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 18:44

EXX

EXtended eXchange

Even de drive fitness test (DFT) van IBM laten lopen, de url staat in de FAQ van dit forum.

Verder kun je op de website van de fabrikant (dat is tegenwoordig niet IBM, maar Hitachi) checken of er nog fabrieks garantie opzit.

Het DFT progje geeft het serie-nummer aan, wat je op de website voor de garantiecheck nodig hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door EXX op 24-09-2003 15:36 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 09:46

evaarties

Powerball @ 12.582

Zoals EXX al zegt, als je een nr krijgt kan ie wel terug..

offtopic:
Lekkere titel heb je genomen, ik dacht eerst dat een HDD en IBM doodde.... maar het is natuurlijk:

[HDD] Dode IBM 41 Gieg

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 18:44

EXX

EXtended eXchange

Als de HDD overigens meer dan een jaar oud is kun je best mazzel hebben. Alle Deskstars die geproduceert zijn voor IIRC januari 2002 hebben nog 3 jaar garantie; alles daarna maar 1 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door EXX op 24-09-2003 15:58 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Probeer je met je topic titel aan te geven dat het de schuld van IBM is?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Meer kunnen we helaas niet voor jou doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.