[NAV] Norton update onder XP onder een limited account

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hoi,

Ik ben administrator van een aantal pc's die zich remote bevinden. Ik heb 2 accounts gemaakt, een Admin en een limited. De limited is zodanig dichtgeschroefd dat users niet aan de C-schijf kunnen, en de registry is ook dichtgeschroefd.
Nu heb ik NAV Coprporate geinstalleerd en nu is het de bedoeling dat de limited users ZELF updates kunnen installeren. Belangrijk is wel dat de live update knop uitgeschakeld is (instructies van hogerhand :()

Dus kort samengevat: hoe kan ik de limited user zelf zijn updates voor NAV laten isntalleren, of kan ik bepaalde registry keys open zetten die enkel door NAV worden gebruikt?

Alvast bedankt

Verwijderd

Maar ehm...
Zelf updaten? Maar zonder liveupdate?
Moeten de gebruikers de dat files zelf ophalen of hoe bedoel je dat?

Symantec antivirus corporate editie heeft toch ook een server? Je kunt de server installeren en de client zo instellen dat ze de virus definities van de server gebruiken. Dan werkt NAV prima, ook onder een restricted account

• RedC
Het is zo dat al die pc's niet met een netwerk verbonden zijn... ff een kleine schets
Het zijn allemaal telecom winkels die een PC krijgen met daarop XP geinstalleerd. Maar omdat niet iedereen even goed is in PC's (wat normaal is) hebben we een aantal dingen uitgeschakeld door die limited account. Dus de optie van de server valt dan al wel weg.

De enige overblijvende optie volgens mij is de keys die gebruikt worden enkel en alleen door en voor NAV van die op een bepaalde manier open te zetten. Kan dit?

Verwijderd

Kan je niet updates schedulen onder het Admin account
(bv. 3x per dag)?

Lijkt me makkelijker toch...

• RedC
Zelfs al ben je ingelogd als limited user en NIET als admin dan nog kan je zo'n taks laten draaien als zijnde "admin"?

ga ik ff proberen

Verwijderd

RedC schreef op 24 September 2003 @ 15:08:
Zelfs al ben je ingelogd als limited user en NIET als admin dan nog kan je zo'n taks laten draaien als zijnde "admin"?

ga ik ff proberen
Als het goed is moet dat kunnen. (Via taakplanner dan)
Pagina: 1