Ik probeer een embedded webbrowser te gebruiken in een applicatie, maar deze mag de gegevens niet in de cache en history opslaan. Nou is die cache niet zo heel belangrijk, navNoReadFromCache en navNoWriteToCache zijn ook unsupported, maar de navNoHistory flag zou moeten werken.
Nou staat op MSDN bij navNoHistory:
Is er een andere manier om de history niet op te slaan en eventueel de cache ook?
edit:
Ik ben erachter dat navNoHistory betrekking heeft op de GoBack en GoForward methoden. Waarschijnlijk moet ik het niet in de functie Navigate2 zoeken, maar waar dan?
Nou staat op MSDN bij navNoHistory:
Dan zou er dus maximaal één pagina in de history komen te staan neem ik aan. Hij plaatst ze er allemaal in, wat niet de bedoeling is.Do not add the resource or file to the history list. The new page replaces the current page in the list.
Is er een andere manier om de history niet op te slaan en eventueel de cache ook?
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| /* typedef enum BrowserNavConstants { navOpenInNewWindow = 0x1, navNoHistory = 0x2, navNoReadFromCache = 0x4, navNoWriteToCache = 0x8, navAllowAutosearch = 0x10, navBrowserBar = 0x20, navHyperlink = 0x40 } BrowserNavConstants; */ VARIANT navFlags; CA_VariantSetInt (&navFlags, 0x2 | 0x4 | 0x8); SHDocVw_IWebBrowser2Navigate2 (objHandle, NULL, vCStr, navFlags, \ CA_DEFAULT_VAL, CA_DEFAULT_VAL, CA_DEFAULT_VAL); |
edit:
Ik ben erachter dat navNoHistory betrekking heeft op de GoBack en GoForward methoden. Waarschijnlijk moet ik het niet in de functie Navigate2 zoeken, maar waar dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 15:02 ]