Toon posts:

[Wlan] 54Mbit vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een 54Mbit draadloos thuisnetwerk creeren...
Nu moet ik dus een accespoint router hebben + een netwerkkaart (USB of hetl liefst PCI)

Ik heb maar een netwerkkaart nodig omdat ik al een bestaande netwerk kabel naar een pc heb dus moet op de AP/router de kabelmodem worden aangesloten en de kabel vanuit de ene PC (100mbit).

Wat kan ik nu aanschaffen? (3com, linksys

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
Wat je moet aanschaffen (merk ed) kan ik je geen antwoord op geven, niemand niet.. ligt puur aan wat je zelf wilt... op de frontpage zijn er een aantal reviews te vinden, evenals op de rest van inet.. koop datgene wat het beste aanpast op wat je wilt en wat binnen je budget valt; kunnen wij niet over oordelen..

Voor de rest.. slimste lijkt mij om een Wireless broadband router te kopen (AP&router ineen) als je eigen pc dicht bij de router staat zou ik gewoon utp pakken, voor je laptop (als je die hebt) een pcmcia kaartje..

[edit]
Waarom ga je trouwens niet verder in je oude topic over hetzelfde onderwerp :?
[rml]NickName in "[ Wlan] Hoe moet ik dit nu doen?"[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Krypt op 24-09-2003 14:08 ]

Pvouput live

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 13:58:
Wat kan ik nu aanschaffen? (3com, linksys
Dat kan je toch wel even vinden :?

en het is inderdaad niet nodig om een nieuw topic te starten:
[rml][ Wlan] Hoe moet ik dit nu doen?[/rml]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 24 september 2003 @ 14:06:
Wat je moet aanschaffen (merk ed) kan ik je geen antwoord op geven, niemand niet.. ligt puur aan wat je zelf wilt... op de frontpage zijn er een aantal reviews te vinden, evenals op de rest van inet.. koop datgene wat het beste aanpast op wat je wilt en wat binnen je budget valt; kunnen wij niet over oordelen..

Voor de rest.. slimste lijkt mij om een Wireless broadband router te kopen (AP&router ineen) als je eigen pc dicht bij de router staat zou ik gewoon utp pakken, voor je laptop (als je die hebt) een pcmcia kaartje..

[edit]
Waarom ga je trouwens niet verder in je oude topic over hetzelfde onderwerp :?
[rml]NickName in "[ Wlan] Hoe moet ik dit nu doen?"[/rml]
Ik weet gewoon niet welke Wireless broadband router ik moet kopen want ik wil op de router mijn kabelmodem (voor internet) en een PC (via cat5 (UTP)) aansluiten en mijn pc die op zolder staat wil ik draadloos erop aansluiten (omdat er geen UTP kabel naar zolder kan worden gelegd)

Dit topic is gesloten.