Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
je kan een demo zo af laten spelen (op max. 30 fps) dat ie van elk beeld een .bmp in je cstrike dir zet. hierna kun je deze in een video programma laden en dan muziekjes dr achter. let wel dat je voor de bmp's en het avi bestand erg veel hdd ruimte nodig gaat hebben.
zoek op google eens op half-life movie project
zoek op google eens op half-life movie project
word het dan niet heel erg haperig of ben ik nu beetje dom bezig
?
thanks voor de tip btw.
thanks voor de tip btw.
tuurlijk niet, een film bestaat toch ook uit +-25 beeldjes per seconde, het is dan nog een kwestie van renderen in een programma als premiere of final cut, en dan heb je een gewoon filmpjeremcoXP schreef op 24 September 2003 @ 14:42:
word het dan niet heel erg haperig of ben ik nu beetje dom bezig?
thanks voor de tip btw.
We create our own reality
Verwijderd
je kan fps_max ook gewoon op 100 laten staan, maar dan krijg je dus 100 BMP files per seconde. Beetje afhankelijk van je resolutie, gebruikt een BMP file 1MB, dit wordt dan dus 100MB per seconde film.
Ik weet dat het er is, maar niet hoe het heet. Er is een programma, dat zet je BMP files real-time om naar JPG (weet ook niet wat de kwaliteitsverlies per file is). Dit scheelt je gigantische hoop aan schijfruimte.
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt, ging op zich wel ok, maar erg langzaam. wellicht kun je je film ook direct encoden in divx i.p.v. er eerst gewoon een pure avi van te maken en daarna te coden.
Ik weet dat het er is, maar niet hoe het heet. Er is een programma, dat zet je BMP files real-time om naar JPG (weet ook niet wat de kwaliteitsverlies per file is). Dit scheelt je gigantische hoop aan schijfruimte.
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt, ging op zich wel ok, maar erg langzaam. wellicht kun je je film ook direct encoden in divx i.p.v. er eerst gewoon een pure avi van te maken en daarna te coden.
neem demo op (record, stop)
speel demo af (playdemo)
neem screenshots (startmovie <naam> <fps>, stopmovie)
check uit je halflife dir
die fps van het filmpj eheeft geen ruk te maken met je max_fps of iets in die geest
een normaal filmpje heeft met 20-30 frames / sec genoeg
ook als je filmpje maakt even terug naar lagere resoluties, omdat je anders lomp grote bitmaps krijgt, terwijl je 't filmpje toch niet op 1024x786 wil hebben
dit is trouwens al een X aantal keer langs geweest, dus met even zoeken was je d''r ook gweest
speel demo af (playdemo)
neem screenshots (startmovie <naam> <fps>, stopmovie)
check uit je halflife dir
die fps van het filmpj eheeft geen ruk te maken met je max_fps of iets in die geest
een normaal filmpje heeft met 20-30 frames / sec genoeg
ook als je filmpje maakt even terug naar lagere resoluties, omdat je anders lomp grote bitmaps krijgt, terwijl je 't filmpje toch niet op 1024x786 wil hebben
dit is trouwens al een X aantal keer langs geweest, dus met even zoeken was je d''r ook gweest
[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 25-09-2003 09:47 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
www.collusion.nl.tt > Projects > Re-Frag > Download
#getfragged op kweeknet als je me nodig hebt, wil je wel helpen
Verwijderd
Gewoon ff een hdtje bij je buurman lenen, dan kan je lekker aan de slagVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 09:31:
je kan fps_max ook gewoon op 100 laten staan, maar dan krijg je dus 100 BMP files per seconde. Beetje afhankelijk van je resolutie, gebruikt een BMP file 1MB, dit wordt dan dus 100MB per seconde film.
thanks ga ik vanaaf ff loeren. kan je me ook helpen over email of msn?SynergY schreef op 25 september 2003 @ 16:59:
www.collusion.nl.tt > Projects > Re-Frag > Download
scheeld weer installatie van mirc
Verwijderd
rofl, iemand bied aan om jou te helpen en jij bent ook nog te lui om ff Mirc te installerenremcoXP schreef op 01 October 2003 @ 14:52:
[...]
thanks ga ik vanaaf ff loeren. kan je me ook helpen over email of msn?
scheeld weer installatie van mirc
hehe oeps sorry
maar ben nou niet echt held met mirc
Pagina: 1