Toon posts:

Probleem met WebApp PHP bij ladot ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vraagje:
Ben bezig om het CMS WebApp PHP te installeren op een domaintje wat gehost wordt bij ladot maar het lukt niet helemaal .

Het is een domain gehost op Linux en zou php4 ondersteunen maar als ik naar een andere pagina dan de index.php wil krijg ik o.a. de volgende errors:

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(../lang.php) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage2/w/wi/wijspelen.nl/html/articles/index.php on line 17

Warning: main(../lang.php): failed to open stream: Operation not permitted in /mnt/storage2/w/wi/wijspelen.nl/html/articles/index.php on line 17

Warning: main(): Failed opening '../lang.php' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage2/w/wi/wijspelen.nl/html/articles/index.php on line 17

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(../setup.php) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage2/w/wi/wijspelen.nl/html/articles/index.php on line 18

:'(

Heeft iemand een idee hoe dit komt ? Heb al wat gezocht maar kom er niet uit.
Heeft het te maken dat ladot volgens mij in safe mode werkt ?

het adres is www.wijspammen.nl

Hoop dat iemand antwoord kan geven op m'n prob._/-\o_

Of zijn er andere goede cms systemen die ik wel zou kunnen gebruiken ?

Groetjes,
Sander

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 24-09-2003 13:03 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Misschien kan je best eens contact opnemen met die provider. Die zullen je meer kunnen vertellen dan menig P&W'er.
Dit topic heeft trouwens niet veel met programmeren te maken.

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Mail dit hele verhaal eens naar de helpdesk van Ladot, die hoeven minder kristallen-bol-werk te verrichten dan wij. Of mail de makers van CMS WebApp :)

Iig heeft dit niets met zelf programmeren van doen, en Programming & Webscripting alles, ergo het hoort hier niet thuis :D

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.