Ik beheer een website voor een makelaar. Nu krijg ik sinds kort de huizen die ik op de site moet plaatsen aangeleverd in word documenten (beschrijving van het huis + foto's in 1 document) Als ik nu deze plaatjes wil kopieren naar photoshop of paint krijg ik vreemde kleuren en pixels. Is er een andere manier om jpeg's netjes uit een worddocument te halen?
Beetje omslachtig, maar screenshots maken, uitknippen en dan gebruiken? Word heeft volgens mij ook iets waarmee je de plaatjes in het document apart van 't document zelf kan opslaan - misschien werkt dat nog.
Anders e-mailen en vertellen dat ze je gewoon de jpg's moeten sturen; desnoods met uitleg als je deze al op die manier verpakt hebt gekregen
.
Anders e-mailen en vertellen dat ze je gewoon de jpg's moeten sturen; desnoods met uitleg als je deze al op die manier verpakt hebt gekregen
teveel zooi, te weinig tijd
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
@ tron: klopt. kon mn vorige topic niet meer vinden, niet op gekomen dat het naar een andere categorie was verhuist, en kon met met de search niet meer vinden.
Plaatjes van Word naar Photshop
op je eigen naam klikken, dan zie je een lijst van alle topics die je geplaatst heb of in gereplied hebt in chronologische volgorde
op je eigen naam klikken, dan zie je een lijst van alle topics die je geplaatst heb of in gereplied hebt in chronologische volgorde
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()