Sinds een paar dagen 'verspringen' de iconen in mijn taakbalk, d.w.z. dat de plaats van een shortcut niet veranderd, maar het icoon van die shortcut wel. Mijn Photoshop-icoon is bijvoorbeeld veranderd in een Windows Update-icoon, terwijl het Show Desktop-icoontje weer veranderd is in een Photoshop-icoon. In de Properties van de shortcuts staan wel weer de juiste iconen. Als ik reboot, veranderen er meer iconen.
Ik heb gescanned op virussen, met Norton en Housecall, maar die vinden allebei niets, en ik heb gezocht met Google, maar daarmee vind ik alleen referenties naar Magistr, en die is het dus niet, want de iconen veranderen niet van plaats. In de Knowledge Base van Microsoft vind ik ook niets, en ik heb Ad-Aware gedraaid zonder resultaat.
Mijn specs zijn als volgt:
- Athlon 1Ghz
- 512 Mb RAM
- GeForce4 Ti 4200
Waar zou het aan kunnen liggen ? Heb ik iets heel sufs over het hoofd gezien ?
Ik heb gescanned op virussen, met Norton en Housecall, maar die vinden allebei niets, en ik heb gezocht met Google, maar daarmee vind ik alleen referenties naar Magistr, en die is het dus niet, want de iconen veranderen niet van plaats. In de Knowledge Base van Microsoft vind ik ook niets, en ik heb Ad-Aware gedraaid zonder resultaat.
Mijn specs zijn als volgt:
- Athlon 1Ghz
- 512 Mb RAM
- GeForce4 Ti 4200
Waar zou het aan kunnen liggen ? Heb ik iets heel sufs over het hoofd gezien ?
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!