Toon posts:

KPN biedt misschien in oktober al video via ADSL aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"Telecomconcern KPN heeft met Newsplayer Group (NPG) een licentieovereenkomst gesloten voor mediaproducten die KPN aan haar ADSL klanten wil aanbieden, zo meldt NPG vandaag.

Het gaat om videobeelden van NPG's diensten Newsplayer, PureWorldCup, Screenplayer en VideoTV. Geruchten gaan dat KPN al in oktober 2003 de nieuwe mediadiensten lanceert. Hoe die diensten er inhoudelijk uit gaan zien, is nog niet bekend."

Bron: http://www.dsldesk.nl/Nieuws/114

Ik ben heel erg benieuwd hoe ze die dienst vorm gaan geven, wat de kwaliteit zal zijn, en nog belangrijker: hoeveel je er voor moet betalen...

Verwijderd

Ik zou vooral kijken naar diensten die bijvoorbeeld XS4ALL aanbiedt met haar DSL-TV en de nieuwe dienst 'Personal Webcast'....

Dat was het ...

Verwijderd

Raar... eerst slopen ze het MxStream dashboard eruit, en nu willen ze alsnog video aanbieden via ADSL.

Ik mag hopen dat ze video aanbieden zonder dat je via dat irritante dashboard moet inloggen, zoals destijds?

Misschien kunnen ze beter video aanbieden over de bestaande internetverbinding over de ADSL lijn, en niet dat je de internetverbinding moet verbreken om video te kunnen bekijken, zoals destijds het idee was.