draadje verhuist, maar kan er niet meer bij

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Gisteren is Thorry een draadje gestart waarbij we samen aan het experimenteren zijn met het inbranden van cpu's. Daar bij hebben we er gisteren 1 in de magnetron gelegd.

Naam van 't draadje is [DOC] Cpu's inbranden (of zoiets)

Nu merk ik dat deze naar de HK verplaatst is. Hier ben ik echter niet zo blij mee aangezien ik (nog) geen HK toegang heb.

Graag zou ik dit draadje dan ook weer terug zien in DOC, aangezien we nog verder gaan met experimenteren in een oven en ik anders mijn bevindingen niet meer kan posten.

HK acces zou ik ook wel blij mee zijn, maar voorlopig ben ik nog niet aan de beurt. Ben pas user 70883 en dus voorlopig nog niet aan de beurt, maar als jullie een uitzondering willen maken dan graag.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nope, je moet gewoon geen HK topics starten als je niet wil dat je topics naar de HK gaan. Techfora zijn voor serieuze onderwerpen en HK is er voor grapjes zoals dat

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... ik ben bang dat beide niet gaat gebeuren. Het topic is niet echt iets wat in DOC hoort maar is meer iets voor de huiskamer. En nee, je zit nog niet in de range voor de HKXS.

Zie ook: Ik kan m'n topic niet meer vinden?
Ik kan m'n topic niet meer vinden, waarom istie gewist
Topics worden in principe nooit gewist. Je topic is waarschijnlijk verplaatst naar een ander forum. Door op je eigen naam te klikken in een post, kan je zoeken naar topics waarin je gereageerd hebt. Zo kan je deze weer terugvinden. Is het topic echter gemoved naar een forum waar je niet kunt komen (SG, HK of NST&M) is een topic hierover ook vrij nutteloos, aangezien het topic daar niet zomaar heen is gemoved, en je zult moeten wachten tot je wèl access hebt tot dat forum.

[ Voor 66% gewijzigd door Han op 24-09-2003 11:16 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Tja, dat risico zit er altijd in, en ik heb niks tegen leuke draadjes, maar deze was als zodanig idd niet serieus te nemen, dus movede ik hem naar HK. Dat risico zit er altijd in met dergelijke topics, en als je geen access hebt, dan is het helaas pech gehad ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Dit was zeker geen geintje,

wij willen testen of dat inbranden met hogere temps als normaal helpt, en of je alleen warmte, alleen stroom of stroom + warmte nodig hebt.

De magnetron (hoewel we al zo'n vermoeden hadden dat dat niet werkt) was de test voor alleen stroom.

De oven vandaag is om te testen of je alleen warmte nodig hebt.

Helpen geen van beide dan weten we dus dat je warmte + stroom nodig hebt.

Hoewel het resultaat misschien wel grappig was was het expiriment zeker serieus.

Ik ben 47079 dus kom al dichter in de buurt, maar ik vind de HK niet echt iets wat thuishoort hier op GoT dus ik wil er niet in, maar mijn draad was niet als grap bedoelt.

Hmmm ik zie dus dat ik in principe HK access mag hebben, eventueel wil ik dan wel toegang om de rest van het expiriment te posten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 13:30 ]

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Het kan zijn dat dit topic inderdaad door sommige mensen niet serieus genomen is / wordt. Maar wij zijn erg serieus over dit onderwerp.

Doel van het experiment is om te kijken of het beter werkt cpu's in te branden op hogere temps dan je in je pc zou kunnen halen.

Tevens willen we onderzoeken of voor het inbranden van procs al zowel stroom als hitte nodig is of alleen de warmte genoeg is.

Edit:
Is een beetje dubbel geworden, doordat ik Thorry tegelijk ook van deze draad had verteld.

[ Voor 13% gewijzigd door YoupY op 24-09-2003 13:31 ]

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 13:27:
Hmmm ik zie dus dat ik in principe HK access mag hebben, eventueel wil ik dan wel toegang om de rest van het expiriment te posten.
Dat mag je zelf aanvragen... wel eerst even goed het sticky lezen over hoe aan te vragen :)

[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-50.000***[/rml]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

XceeD schreef op 24 September 2003 @ 13:32:
[...]
Dat mag je zelf aanvragen... wel eerst even goed het sticky lezen over hoe aan te vragen :)

[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-50.000***[/rml]
Bureaucratie 8)7

[rml][ HK-XS] Thorry (47079)[/rml]

Jah hoor, ik weet dat ik een klootzak ben, maar om me daarom af te wijzen voor de HK vind ik ook weer zoiets. Ik wil niet eens in de HK ik wil gewoon de resultaten posten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 13:53 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waarom nou zo moeilijk doen.... zet dat topic lekker terug in DOC. Ze hebben genoeg argumenten aangedragen. We zijn hier toch om elkaar te helpen of niet???

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Ik vraag bij deze toestemming aan de mods om een nieuw serieus opgezet topic te plaatsen in DOC voor de resultaten van het expiriment met daarbij foto's en de theorie erachter.

Verwijderd

Wat is HK? Komt nogal sectarisch op mij over allemaal. Oh nou word dit ook toegevoegd aan het grote geheime dossier? Vans pas op! De Stasi is overal! Sssshhhh.

• Remy

Remy

Het DOC team is in overleg, even geduld dan zal de uitkomst gemeld worden.

LinkedIn
Instagram

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 14:07:
Wat is HK? Komt nogal sectarisch op mij over allemaal. Oh nou word dit ook toegevoegd aan het grote geheime dossier? Vans pas op! De Stasi is overal! Sssshhhh.
Onderdeel van de illuminati. 8)7

Net als SG en NSTM een ander subforum waar je na een tijdje en goed gedrag toegang tot kan krijgen. :)

• Remy

Remy

Ok, we zijn eruit. Het 'slechte' nieuws is, dat [DOC] CPU inbranden gewoon in de HK blijft staan, gezien de topicstart en de daarop volgende replies.

Echter, een nieuw serieus topic hierover in DOC met foto's en de theorie is wel toegestaan :), dus Thorry, maak er wat van ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

yup, en pak 't een beetje netjes aan. Dan kunnen we evt ook ernaar linken in de FAQ ofzo.

* DaBit houd van nieuwe baanbrekende initiatieven

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 14:44 ]

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
ReemF schreef op 24 September 2003 @ 14:42:
Echter, een nieuw serieus topic hierover in DOC met foto's en de theorie is wel toegestaan :), dus Thorry, maak er wat van ;)
en wat voor eenn theorie kan je hier dan over formuleren? als in de maximale hitte die dat apparaat aankan en de afwijking van datgeen wat op de sticker staat? heb je wel veeeel athlons nodig hoor :)

Verwijderd

G33rt schreef op 24 September 2003 @ 16:59:
[...]

en wat voor eenn theorie kan je hier dan over formuleren? als in de maximale hitte die dat apparaat aankan en de afwijking van datgeen wat op de sticker staat? heb je wel veeeel athlons nodig hoor :)
Hier is het nieuwe topic, lees dat maar eens.

[rml][ DOC] Inbranden van de CPU[/rml]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

looking good zou ik zo zeggen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Remy

Remy

....deze mag dan wel dicht, de kwestie is wel afgehandeld nu ;)

LinkedIn
Instagram

• Han
  • Niet online

Han

Ok... afgehandeld :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.