[moz] pagina klaar met laden -> moz vind van niet

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
wat kan er de oorzaak van zijn dat Mozilla blijft "transferring data from ..." terwijl in mijn ogen de pagina al lang en breed klaar is met laden? het gaat hier dus om een eigengebrouwde site die ik aan het "crossbrowser-maken" ben. IE en zelfs macIE zijn het met mij eens :).

Het is niet echt storend, maar het icoon rechtsbovenin blijft maar van een M in een draakje veranderen en terug, en dat ding zit er nou eenmaal niet als versiering maar voor de feedback!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

zet eens in je body tag: onload="alert('klaer!')"
Krijg je in Moz de alert? zo ja, dan is hij wel degelijk klaar met laden, en is de 'tranferring data from...' melding dus onterecht. Anders zit er toch iets in je pagina blijkbaar niet goed...

Intentionally left blank

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Dit is volgens mij eerder een bug in Mozilla. Dit heb ik zelf al vaak genoeg gezien, en is niks aan te doen. Controleer eens of je "stop" knop wel uit staat?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
kep het maar even in al m'n frames gezet (tis een nogal complexe frameset van frames die elkaar vanalles vertellen om te doen via javascript), maar elk ladend frame vind zelf ook dat ie "klaer!" is. Maar die draak/M rechtsboven dus niet :).

--

oh een bug...mja jammer dan.
de stop-knop kan ik wel klikken maar dan gebeurt er verder ook niks.

[ Voor 22% gewijzigd door Genoil op 24-09-2003 10:56 ]