Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mmm, weet niet of het dan wel aan windows zal liggen...
Deze al doorgenomen: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen ?
Misschien is het wel je voeding oid?
Deze al doorgenomen: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen ?
Misschien is het wel je voeding oid?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Zou kunnen hoop het niet, want dit is al me 3de voeding sinds dat ik de laatste keer geupgrade heb
en AOpen zijn ook volgens de FAQ goeie voedingen en 300 Watt is volgens mij voldoende voor mijn systeem en heeft al meer dan een jaar perfect gewerkt. Voeding is ook geaard, zal als ik thuis ben nog ff de voltages hier melden. Maar als het de voeding zou zijn dan zou mijn systeem toch ook problemen moeten krijgen bij stresstesten lijkt mij?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
[MIERENNEUKMODE]
Ik denk dat je bedoeld Koude Boot, ik klikte maar op dit topic omdat ik me afvroeg wat in hemelsnaam een koude reboot was
[/MIERENNEUKMODE]
Ben je zeker dat je windows niet gaar is ?
Misschien per toeval minder volt gestoken op je rams ?
Probeer eens je timings van je rams te verlagen.
Volgens mij is dit echt wel een ram probleem, het is dat of je win is toe aan een reïnst.
Ik denk dat je bedoeld Koude Boot, ik klikte maar op dit topic omdat ik me afvroeg wat in hemelsnaam een koude reboot was
[/MIERENNEUKMODE]
Ben je zeker dat je windows niet gaar is ?
Misschien per toeval minder volt gestoken op je rams ?
Probeer eens je timings van je rams te verlagen.
Volgens mij is dit echt wel een ram probleem, het is dat of je win is toe aan een reïnst.
[IRRITATIEMODE]
koud reboot probleem, omdat het probleem er alleen is als ik 'm koud opstart en omdat opnieuw booten rebooten is alleen nu niet door de gebruiker zelf
[/IRRITATIEMODE]
Of me windows gaar is
weet ik niet en daar is ook niet bepaald achter te komen als ik eenmaal in windows zit heb ik verder geen problemen behalve dat microsoft virtual machine niet meer werkt bij sites waar java wordt gebruikt.
Me geheugen heeft altijd op deze instellingen gedraaid dus waarom zou dat opeens problemen geven
koud reboot probleem, omdat het probleem er alleen is als ik 'm koud opstart en omdat opnieuw booten rebooten is alleen nu niet door de gebruiker zelf
[/IRRITATIEMODE]
Of me windows gaar is
weet ik niet en daar is ook niet bepaald achter te komen als ik eenmaal in windows zit heb ik verder geen problemen behalve dat microsoft virtual machine niet meer werkt bij sites waar java wordt gebruikt.
Me geheugen heeft altijd op deze instellingen gedraaid dus waarom zou dat opeens problemen geven
Verwijderd
Ik had iets soortgelijks bij een oud systeempje dat ik nog heb (P2-350 op een asus P2B-S)
Had altijd perfect gewerkt met 98 en later 2000. Toen 'voor-de-lol' XP erop.
Bij een koude start vrijwel altijd een reboot vlak voor XP z'n desktop liet zien. De enige manier waarop hij wel doorstartte was door de geheugentest in de bios niet op 'quick' te zetten waardoor bij een koude boot het geheugen 3x helemaal (512 MB traag
) werdt doorlopen.
Ik snap het totaal niet, vooral omdat met 2000 erop alles perfect ging maar het is in dit geval wel zo....
Had altijd perfect gewerkt met 98 en later 2000. Toen 'voor-de-lol' XP erop.
Bij een koude start vrijwel altijd een reboot vlak voor XP z'n desktop liet zien. De enige manier waarop hij wel doorstartte was door de geheugentest in de bios niet op 'quick' te zetten waardoor bij een koude boot het geheugen 3x helemaal (512 MB traag
Ik snap het totaal niet, vooral omdat met 2000 erop alles perfect ging maar het is in dit geval wel zo....
Pagina: 1