Toon posts:

IIS 5.1 dirnaam.com probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een xp pro machine met iis 5.1 die continu up to date is :)
Zelf gebruik ik niet deze benaming voor de directories maar heb wel getest om mijn eigen pc om te zien of het op meerdere pc's zo is

Het probleem is is dat als je een map aanmaakt en domein.nl noemt, vind het iis het nog goed maar als je domein.com doet kan hij in ene alle pagina's niet meer weergeven ??

ik heb gezocht op een iis forum (ken er niet zo heelv eel) maar stond ook niks nuttigs bij .. zijn hier meer mensen die dit probleem hebben ?

Verwijderd

als je je probleem nou nog eens vertelt en nu zo dat anderen het ook begrijpen...

bedoel je met map een site of virtual dir? probeer je die vervolgens te openen met iexplorer?

het zal overigens wel een dnsprobleem zijn...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
probleem staat er duidelijk volgens mij .. maar goed als je een map aanmaakt in je webdir en die noem je domein.nl gaat alles ok en geeft alles keurig weer maar doe je hetzelfde alleen je noemt het maaktnietuitwat.com heeft iis er problemen mee en ik open hem idd met explorer 6

ik zat ook al te denken aan een dns probleem maar die service is niet bijzonder uitgebreid bij iis en kon daar niks bijzonders bij vinden

Verwijderd

Topicstarter
sorry dacht dat ie daar best wel op zijn plek was :)

Verwijderd

nog steeds niet echt duidelijk hoor...

hoe open je de pagina dan? geef ff een url.
als je via manage de pagina opent (righclick op webdir en dan browse) werkt het dan wel?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

pistole

Frutter

ik kan het probleem niet reproduceren hoor; het lijkt er meer op dat je client (browser) icm anti-virus software vermoedt dat het om een executable gaat?
Heb je hetzelfde probleem als je een map blalb.exe of blabla.vbs noemt?

Ik frut, dus ik epibreer

Pagina: 1