Ey guys,
Even commentaar op wat er zoal gezegd is.
Sortering
De sortering van de lijst is op "datum van laatste klik". Dat wil zeggen dat degene die het laatst voor jou heeft geklikt bovenaan komt te staan. Mensen die nog nooit hebben geklikt komen dus onderaan. Als uitzondering op deze regel is dat jijzelf altijd bovenaan staat (ik neem aan dat je het jezelf niet kwalijk neemt als je een tijdje niet hebt geklikt

) Hiermee zie je al snel tot hoever je je lijstje wil afwerken (tot de nooit klikkers in principe).
Om hiermee het probleem te voorkomen dat mensen die een week op vakantie zijn onderaan de lijst komen en op basis hiervan wellicht geen kliks meer ontvangen lijkt het me inderdaad een goed idee om als extra info de "totaal ontvangen kliks/gegeven kliks" weer te geven. Ik denk dat op basis van deze gegevens ieder voor zich wel kan bepalen wie hij wel of geen klikje wil geven.
Niet klikkers
Ik kan het systeem zo bouwen dat mensen die (bijvoorbeeld) 14 dagen niet hebben geklikt
voor anderen op non-actief worden gezet (worden niet meer in de lijst getoond en kunnen niet meer inloggen). Als ze een goede reden hebben, mogen ze me mailen en activeer ik het account weer. Opnieuw registeren heeft voor hen geen zin, omdat ik de recruit linkjes kan controleren (dubbele zijn niet toegestaan).
Mozilla
Ik zal voor de mozilla gebruikers eens kijken of ik de problemen kan oplossen. Mocht het anti-cheat systeem echt niet gaan werken voor deze mensen, stel ik voor dat dit bij hen wordt uitgezet. Het systeem registreert dan al een klikje zodra ze op de recruit button hebben geklikt (overigens wel met in achtneming van de 24 uurs countdown).
Cookie voor automatisch inloggen
Wordt aan gewerkt...
Tips & tricks
Misschien is het klik-systeem niet de juiste plaats voor dit soort dingen (ik heb het bijvoorbeeld over het lijstje met aantal spies icm vrij van sabotage). Misschien moeten dit soort dingen in de start post op GoT. Dan hebben mensen die niet mee willen doen met het klik systeem er ook baat bij. Meningen?