Kings Of Chaos - Age 2 (Part 2)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz ik zag een gast met in mil met een veel lagere ranking dan ik duzz ik dacht die kan ik wel aan :z
Your troops inflict 161,114 damage on the enemy!
The enemy sustains 0 casualties!

Rayearth's forces counter-attack and inflict 3,115,587 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!

Your generals report on your weapon damage:
Excalibur
All were used
None were found to be sabotaged
Weapon strength went from 2,552 to 2,552

Rayearth's forces befrugaled your army!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Acidrain schreef op 14 October 2003 @ 21:14:
ik denk dat iedereen dat wel voor zich kan bepalen en dat gebeurt vanzelf ook wel denk ik
aangezien je kan zien of de ander klikt als jij geen klikjes meer krijgt dan geef je ze toch ook gewoon niet meer.

dan maakt het ook niet uit dat die persoon nog in jou lijstje staat want jij weet precies wie er wel en wie er niet klikt
Da's waar.

Hoe worden de namen in de lijst trouwens gerangschikt? Mijn nick staat in mijn lijst bovenaan.
Is het een idee om dit systeem te combineren met de alliantierankings? Een alles-in-een systeem zeg maar, of is dat te ingewikkeld?

[ Voor 49% gewijzigd door Bar_en_boos op 14-10-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit systeem werkt niet bij mij, dus moet ik het op de oude manier doen. Helaas kan je dan zeker niet in dat lijstje zien dat ik het op deze manier heb gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Lijkt mij niet, omdat je niet inlogt. Nou ja, als je maar klikt maakt het niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54
Bar_en_boos schreef op 14 oktober 2003 @ 21:41:
Lijkt mij niet, omdat je niet inlogt. Nou ja, als je maar klikt maakt het niet veel uit.
hmmm wel voor hyem natuurlijk, niemand klikt straks meer op zijn link

dit is wel een groot probleem...
is er geen manier om dit aan de praat te krijgen onder iets anders dan iexplorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Hmm fragz, waarom doet hij het exact niet? linux/iets anders?
En klikken op de normale manier zorgt er dus niet voor dat je kliks in het kliksysteem worden geteld. Dit is trouwens bij geen enkel kliksysteem dat ik ken momenteel het geval dus is geen probleem van dit systeem :)

Ik heb hier een linux bakkie staan en kan daarmee altijd nog eens aan het testen gaan

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Ben 17 min bezig geweest om 13 mensen een ventje te geven
gaat niet echt hard dus, gaat het over een uurtje nog wel ff proberen.
Maar verder is het een perfect systeem, keep up the good work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Mozilla :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Kan die link van Fragz niet gewoon los erbij gezet worden mocht het echt niet anders willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site is nog steeds down. nu maar hopen dat morgen ochtend niet al mijn geld weg is.
sterker nog, ik hoop dat we er nog wel geld bijkrijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Zo nu en dan kom ik er doorheen, maar lekker gaat het beslist niet.
5 minutes ago iNFiNus 122,462 Gold stolen 9 0 0 806 22,816 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Ey guys,

Even commentaar op wat er zoal gezegd is.

Sortering
De sortering van de lijst is op "datum van laatste klik". Dat wil zeggen dat degene die het laatst voor jou heeft geklikt bovenaan komt te staan. Mensen die nog nooit hebben geklikt komen dus onderaan. Als uitzondering op deze regel is dat jijzelf altijd bovenaan staat (ik neem aan dat je het jezelf niet kwalijk neemt als je een tijdje niet hebt geklikt ;) ) Hiermee zie je al snel tot hoever je je lijstje wil afwerken (tot de nooit klikkers in principe).

Om hiermee het probleem te voorkomen dat mensen die een week op vakantie zijn onderaan de lijst komen en op basis hiervan wellicht geen kliks meer ontvangen lijkt het me inderdaad een goed idee om als extra info de "totaal ontvangen kliks/gegeven kliks" weer te geven. Ik denk dat op basis van deze gegevens ieder voor zich wel kan bepalen wie hij wel of geen klikje wil geven.

Niet klikkers
Ik kan het systeem zo bouwen dat mensen die (bijvoorbeeld) 14 dagen niet hebben geklikt voor anderen op non-actief worden gezet (worden niet meer in de lijst getoond en kunnen niet meer inloggen). Als ze een goede reden hebben, mogen ze me mailen en activeer ik het account weer. Opnieuw registeren heeft voor hen geen zin, omdat ik de recruit linkjes kan controleren (dubbele zijn niet toegestaan).

Mozilla
Ik zal voor de mozilla gebruikers eens kijken of ik de problemen kan oplossen. Mocht het anti-cheat systeem echt niet gaan werken voor deze mensen, stel ik voor dat dit bij hen wordt uitgezet. Het systeem registreert dan al een klikje zodra ze op de recruit button hebben geklikt (overigens wel met in achtneming van de 24 uurs countdown).

Cookie voor automatisch inloggen
Wordt aan gewerkt...

Tips & tricks
Misschien is het klik-systeem niet de juiste plaats voor dit soort dingen (ik heb het bijvoorbeeld over het lijstje met aantal spies icm vrij van sabotage). Misschien moeten dit soort dingen in de start post op GoT. Dan hebben mensen die niet mee willen doen met het klik systeem er ook baat bij. Meningen?

Working @ http://www.tricode.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geeft weer wat duidelijk over het systeem :)

En de tips en tricks, kun je gewoon laten staan EN in de start post.. het kan geen kwaad lijkt me?

Zucht.. KoC is weer lekker bezig hoor.. NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Beowulf27 schreef op 14 October 2003 @ 22:52:
Ey guys,

Even commentaar op wat er zoal gezegd is.

Sortering
De sortering van de lijst is op "datum van laatste klik". Dat wil zeggen dat degene die het laatst voor jou heeft geklikt bovenaan komt te staan. Mensen die nog nooit hebben geklikt komen dus onderaan. Als uitzondering op deze regel is dat jijzelf altijd bovenaan staat (ik neem aan dat je het jezelf niet kwalijk neemt als je een tijdje niet hebt geklikt ;) ) Hiermee zie je al snel tot hoever je je lijstje wil afwerken (tot de nooit klikkers in principe).
Prima zo.
Om hiermee het probleem te voorkomen dat mensen die een week op vakantie zijn onderaan de lijst komen en op basis hiervan wellicht geen kliks meer ontvangen lijkt het me inderdaad een goed idee om als extra info de "totaal ontvangen kliks/gegeven kliks" weer te geven. Ik denk dat op basis van deze gegevens ieder voor zich wel kan bepalen wie hij wel of geen klikje wil geven.
Goed idee, je ziet in ieder geval of iemand in het recente verleden actief is geweest.
Niet klikkers
Ik kan het systeem zo bouwen dat mensen die (bijvoorbeeld) 14 dagen niet hebben geklikt voor anderen op non-actief worden gezet (worden niet meer in de lijst getoond en kunnen niet meer inloggen). Als ze een goede reden hebben, mogen ze me mailen en activeer ik het account weer. Opnieuw registeren heeft voor hen geen zin, omdat ik de recruit linkjes kan controleren (dubbele zijn niet toegestaan).
Prima, maar je kunt een geldige reden hebben om 14 dagen weg te zijn en dit van te voren hebben gemeld. Dan sta je dus wel op non-actief.
Mozilla
Ik zal voor de mozilla gebruikers eens kijken of ik de problemen kan oplossen. Mocht het anti-cheat systeem echt niet gaan werken voor deze mensen, stel ik voor dat dit bij hen wordt uitgezet. Het systeem registreert dan al een klikje zodra ze op de recruit button hebben geklikt (overigens wel met in achtneming van de 24 uurs countdown).
Geen verstand van. Zal wel. ;)
Cookie voor automatisch inloggen
Wordt aan gewerkt...
Mooi, kan makkelijk zijn.
Tips & tricks
Misschien is het klik-systeem niet de juiste plaats voor dit soort dingen (ik heb het bijvoorbeeld over het lijstje met aantal spies icm vrij van sabotage). Misschien moeten dit soort dingen in de start post op GoT. Dan hebben mensen die niet mee willen doen met het klik systeem er ook baat bij. Meningen?
Houdt dat inderdaad op de startpost. Een overzichtje van de alliantierankings zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
^^^ mee eens ^^^ :Y) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoehoee :)

Heren die zich aangesproken voelen mtb de 'ff wakker worden'-post van mij: waar denk je dat die ontzettende knipoog voor staat? Voel je dus gewoon lekker niet aangesproken. Geintje, moet kunnen toch... :)

Oja, voor het geval het gewenst is dat je je meld als je ff wegbent:
vanaf volgende week vrijdag ben ik een HELE week weg! Ben eindelijk ff op vakantie, dus zal niet klikken... Neemt niet weg dat ik de eventuele ontvangen kliks dierbaar zal koesteren :D
Tips & tricks
Soz, ik dacht dat je het over de startpost had... :) Had verkeerd gelezen dus...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
Godverdomme :( Wou ik gaan klikken is die klere KoC weer bezig met een of andere teringzooi. :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Beowulf27

was werken, en helaas geen pc op me werk :(
maar inet beveiliging staat gewoon op standaard, dus dat zal het iig niet zijn denk ik.
Ik krijg momenteel alleen maar 404'tjes dus ik zal morgen ff testen wat er staat.

Hoop wel dat ik dit opgelost krijg........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Hey is dit het clicksysteem dat de meeste mensen gebanned zijn of zie ik het nou verkeerd? Als je dit ff Alliance-click only maakt dan is het wel legaal toch volgens de KOC regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Hmz ja, ik zie er ineens een hoop mensen bijstaan die ik er nooit eerder bij heb zien staan :|
als beowulf ff al z'n vrienden en kennissen uit de lijst haalt, is het weer wel legaal.

Btw, had gisteren 300k na een nachtje, heb toen nog 250k van iemand gestolen met 300k (mja, ok, z'n defense is wel van 154k naar 8k604 gegaan)
dus ik had gisteren wel een lekker dagje, hopen dat het vanmiddag ook is, als het systeem weer in beweging komt. :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:05
Nou sinds gisterenavond 8uur had ik de moed opgegeven om op de KoC site proberen te komen, maar dit is te gek voor woorden. Het is nu de meest rustige periode en wat nu ?

De server ligt weer eens op z'n gat, erg fijn.... dat ze wat bezuinigen in prijzen en een server kopen, die het wel aankan.

Gisterenavond voordat ik de moed opgaf, zat ik al rond de 150.000, als hij vannacht wel gedraaid heeft en goud heeft uitgekeerd.... (wat ik niet verwacht) zou ik straks (als ie het weer een wel doet) 600.000 kunnen verwachten.

Ik denk dat als ik kijk ik niet eens 300.000 zie, het kan gejat zijn maar ik verwacht gewoon dat het tijd voor die gastjes om de prijzen te verlagen en een te inversteren in goed spul.

Als het zo ook in Age 3 gaat worden, doe ik in ieder geval niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

:( :(
Ik had eens lekker opgespaard doordat ik 2 dagen niet erop kon (down, werk, congress, etc) en toen kón ik weer, was half mn geld gejat Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/donder_frown.gif Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/bonkau2.gif

En nu heb ik weer veel geld na vannacht, kán ik weer niet erop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Sta ik speciaal wat vroeger op omdat site gisterenavond plat lag .. ligt ze nog steeds plat .. :(
Strax weer 500k gejat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

het gekke is dat hij gisteren tussen half 10 en 10 goed draaide.
Ik heb toen mijn kliks vol kunnen maken in het kliksysteem en al mijn geld uit kunnen geven.
pas rond 10 uur ging het systeem weer vol onderuit.

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan er ook nog steeds niet op... dit is echt naadje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
kom weer eens op mijn werk, denk laat ik snel het geld opmaken wat ik nog heb, want de rest zal wel gestolen zijn, maar nee alles ligt weer eens op zijn gat.

kan iemand roepen als het weer online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
krvabo schreef op 15 oktober 2003 @ 07:12:
als beowulf ff al z'n vrienden en kennissen uit de lijst haalt, is het weer wel legaal.
Misschien even vragen of dat inderdaad zo is? Ik ben de enige in mijn vriendenkring die dit spel leuk vindt, geen idee wie al die mensen in het systeem zijn, of hoe ze aan de link naar het systeem komen. Als we het puur GoT-only willen houden, zal iemand zich moeten opwerpen als beheerder en geregeld moeten checken of de nieuwelingen wel legaal zijn. Ik zal dan het e.e.a. kunnen bouwen waarmee die persoon deze illegalen kan bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
ik zie volgens mij niet meer of andere mensen dan die in de andere lijst stonden, het maakt mij niet uit opzich of ze zich nou wel of niet op got melden als ze maar klikken :*)

wie is er nu nieuw bijgekomen dan want volgens mij is dit het zefde lijstje
mmmm hoogstens 5 mensen die me niet echt bekend voor komen.

misschien is het handig als iedreen zijn got naam in het lijstje zet ipv zijn KoC naam, aangezien dit bij de helft ongeveer verschillende namen zijn

ik noem bijv. t-lor is heuveltje, als deze nou als heuveltje in de kliklijst gaat staan dan weet iedreen wie hij is
(ik noem deze naam omdat ik die toevallig uit mijn hoofd wist de overige namen moet ik gokken wie wie is) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te geloven. kan nog steeds niet op die site komen. Ben benieuwd hoe weinig geld ik wel niet heb als ie weer online komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
de vraag is meer, hebben we uberhaupt wel geld gekregen :?
zou niet de eerste keer zijn dat de database wordt gereset naar de laatste waardes.
maakt mij niet meer zo veel uit. hebben namelijk 2 mogelijkheden
1. database reset, iedereen heeft bijna geen geld bijna geen turns
2. iemand weet dat ie online is en gaat masaal plunderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat komt op bijna hetzelfde neer.. in beide gevallen heb je geen geld meer...

In het 2e geval heb je in ieder geval nog wel je turns..

Maar maak jullie nog geen zorgen.. het ligt nog steeds op z'n gat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn nu nieuwe server aan het klaarmaken lijkt mij?

dus geen problemen meer s`avonds na vandaag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 11:00:
Ze zijn nu nieuwe server aan het klaarmaken lijkt mij?

dus geen problemen meer s`avonds na vandaag? :)
En waar heb jij deze informatie vandaan als ik vragen mag ? :)
Stond nix van op de site ofzo .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nope. alleen dat ze er achter waren dat er problemen waren met de database server en dat ze misschien een snellere neer moesten zetten.

maar er is ook mij niets bekend over wat ze nou aan het doen zijn. misschien is het een idee om een site-is-down-met-beschrijving pagina weer te laten geven. want op deze manier tasten heel veel spelers in het duister wat ze nou precies aan het doen zijn.

ik ben namelijk op het moment om het kwartier aan het refreshen, maar ik wordt er een beetje gek van. niet van het refreshen, maar meer van het feit dat de site down is en niemand weet waaraan het ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij stond er al een tijdje een bericht dat ze een snellere of betere server zouden krijgen.
Dacht ik hoor :S

gogogo hij is online!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dames en heren hij doet het weer......... :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 15-10-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is je kans om veel geld te stelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo veel attack turns heb ik jammer genoeg niet. Maar ik heb er wel een dragon skin en flamming arrow van kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42 seconds ago badman 188,486 Gold stolen 10 0 2 99,637 36,499 details
3 minutes ago badman 19,626 Gold stolen 1 0 2 130,685 45,536 details

:'( pak hem jongens!!!!
ik was net 42 secs te laat om dragonskins te kunnen kopen :'(

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=62504

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:55 . Reden: + link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn turns zijn op sorry.
ik zal zijn wapens wel proberen te breken met mijn 1 turn.

edit; mislukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan misschien iemand bij hem spy-en om zo zijn CA/DA/SA te 8erhalen??
mijn ene level6 spy is gepakt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ehm vind het eigenlijk best wel lame om iedereen te laten pakken die een keer van jou geld jat.......
Om hem nou zelf terug te pakken is natuurlijk een ander verhaal :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:04:
Kan misschien iemand bij hem spy-en om zo zijn CA/DA/SA te 8erhalen??
mijn ene level6 spy is gepakt... :(
Strike Action: 194,335
Defensive Action 64,585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Beowulf ik ben er uit
Als ik ie5 pak dan zie ik alleen maar "RECRUITEN" in de titelbalk
Nu heb ik een machine met ie6 en nu krijg ik mooi "RECRUITEN (STAP1)"
en dan doet ie het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Omg ik heb nu serieus echt wat mannetjes nodig om mijn defence op te pompen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Heuveltje, snap jij het gevoel van het sparen toen je nog een newbie was en dan gewoon gejat door een of andere prick? Ik wel tenminste. Daarom help ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
2 minutes ago greeneagle 513,413 Gold stolen 15 10 1 222,246 303,391 details
4 minutes ago greeneagle Attack defended 10 7 1 233,923 212,198 details
5 minutes ago greeneagle 36,376 Gold stolen 1 11 1 222,678 250,173 details

wOOt zoveel heb ik nog nooit gehad :)
hehe de eerste was leuk, toen was ie me ff te sterk, ik drie hak bijltjes erbij gekocht en meteen weer aangevellan op volle kracht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Hmm dit is intressant, hij heeft covertskill lv8.
Covert Skill: 8
Covert Operatives: 37
Hij heeft 2 dragonskins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx jongens... Trouwens, daar is een alliance toch voor?? Dat je elkaar helpt??

Als het kon zou ik hem zelf terug pakken, maar sjek dit ff:

Mijn details:
Strike Action 8,800 Ranked #86,451
Defensive Action 74,147 Ranked #44,961
Covert Action 1,984 Ranked #18,325

tegen:
Strike Action: 194,335
Defensive Action 64,585

Dus alleen ben ik no match voor hem.. :( anders had ik hem echt wel zelf wel terug gepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Ik zal je morgen ochtend helpen. Kan op dit moment niets doen. Heb geen turns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Ethoxyethanol.
Ik ga hard sparen weer, misschien als hij me met rust laat dat ik hem zelf kan aanvalen over een poosje, want mijn army is rond de 200 en die van hem rond de 85..
In principe zou ik dus moeten inlopen op hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk anderhalve dag geen internet :( , had wel gewoon 220k op mn rekening en was niet bestolen :|...

Puik systeem btw, had alleen ff fout geklikt ik ga dalijk wel ff verder.

edit: Dat cooldown duurt best wel lang :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Aai, niet vergeten dat army counts niet echt veel zegt. Alleen de equipments tellen.
Ik heb nu 35 mannetjes. En ik sta wel rank 11701 ^^.

Greetz~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff weer wat stats :)

Strike Action 46,802 Ranked #68,335
Defensive Action 1,327,550 Ranked #1,512
Covert Action 135,040 Ranked #1,648

heb ondertussen alweer 272 soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethoxyethanol, ik weet het. Maar theoretisch zou ik meer inkomen moeten genereren dan hij, zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. het zou dus kunnen dat ik hem inhaal als hij niet te veel mensen beroofd van zulke bedragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Yup dat is waar, jij hebt een eigen inkomen. Ik niet, ik val andere mensen aan voor zijn inkomen. En Tijg, leuke stats. Ik zal je inhalen hoop ik :) Maar, heb je al Spy Level10?

-Greetz Ethoxyethanol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ethoxyethanol schreef op 15 October 2003 @ 12:40:
Hmm dit is intressant, hij heeft covertskill lv8.
Covert Skill: 8
Covert Operatives: 37
Hij heeft 2 dragonskins..
Hij had twee dragonskins. 8)

De stats zijn er ook weer

Eindelijk eens een 1337 aanval achter de rug:
41 minutes ago Suqata32 570,194 Gold stolen 14 6 0 2,029 89,156

[ Voor 28% gewijzigd door FirmPete op 15-10-2003 13:11 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 13:02:
ff weer wat stats :)

Strike Action 46,802 Ranked #68,335
Defensive Action 1,327,550 Ranked #1,512
Covert Action 135,040 Ranked #1,648

heb ondertussen alweer 272 soldier
hehehe, met defense blijf ik je altijd net voor, scheelt altijd niets :P

Strike Action 67,504 Ranked #62,137
Defensive Action 1,467,367 Ranked #1,364
Covert Action 143,360 Ranked #1,324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Yaaay plaats 13!! Ben zoveel plaatsen omhoog gegaan ^^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ethoxyethanol:
Als je nou dit:
code:
1
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=jwhng3ws]help mij[/url]

in je signature plakt, wordt het een linkje.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Even een opmerking over het kliksysteem. Gistermiddag heb ik thuis de hele lijst afgeklikt. Nu zit ik hier op m'n werk en denk: vooruit, laat ik ze nogmaals verrassen met een mannetje. Maar blijkbaar registreert het kliksysteem dit niet. Mijn klikaantal blijft bij iedereen op 1 staan. Je kan dus wel vanaf 2 verschillende pc's klikken, dus iedereen krijgt er een mannetje bij, maar de registratie is gekoppeld aan 1 ip-adres? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Bar_en_boos schreef op 15 oktober 2003 @ 13:35:
Even een opmerking over het kliksysteem. Gistermiddag heb ik thuis de hele lijst afgeklikt. Nu zit ik hier op m'n werk en denk: vooruit, laat ik ze nogmaals verrassen met een mannetje. Maar blijkbaar registreert het kliksysteem dit niet. Mijn klikaantal blijft bij iedereen op 1 staan. Je kan dus wel vanaf 2 verschillende pc's klikken, dus iedereen krijgt er een mannetje bij, maar de registratie is gekoppeld aan 1 ip-adres? :?
als dat is....

ben ik ff zwaar genaaid :P
ik deed mijn eerste klikronde van het systeem op school, en tsja dus een heel ander IP weerop ik nu weer dagelijks wil klikken....

beetje kut :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethoxyethanol schreef op 15 October 2003 @ 13:07:
En Tijg, leuke stats. Ik zal je inhalen hoop ik :) Maar, heb je al Spy Level10?
Zit nog steeds op lvl8 spies. heb er nu in totaal 422.
Ben nu attack turns aan het sparen, zodat ik later kan proberen om genoeg geld te jatten voor lvl 9.
jammer genoeg is sparen niet mijn sterkste kant :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 13:44:
[...]

Zit nog steeds op lvl8 spies. heb er nu in totaal 422.
Ben nu attack turns aan het sparen, zodat ik later kan proberen om genoeg geld te jatten voor lvl 9.
jammer genoeg is sparen niet mijn sterkste kant :P
Is ook geen sterk punt van mij, dus zal je het echt moeten hebben van je 's ochtends opgespaarde goudstukjes + verkochte dragonskins of iets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
Bar_en_boos schreef op 15 October 2003 @ 13:35:
Registratie is niet gekoppeld aan ip adres, maar aan je login. Binnen 24 uur heeft klikken vanaf welk ip adres dan ook geen zin voor de telling binnen het klik systeem (wel binnen KoC uiteraard). Ik heb hiervoor gekozen omdat de officiele KoC regels duidelijk vermelden dat het niet is toegestaan om vanaf meerdere accounts (computers) te gaan klikken. En illegaal gedraag gaan we uiteraard niet stimuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 15 October 2003 @ 13:51:
[...]
Is ook geen sterk punt van mij, dus zal je het echt moeten hebben van je 's ochtends opgespaarde goudstukjes + verkochte dragonskins of iets dergelijks. :)
Heb net ff uitgerekend, als ik 28 dragonskins verkoopt heb ik genoeg geld voor lvl9 :9 . Maar dat vind ik het niet waard. wat wel ff tot vrijdag. dan heb ik wel rond de 100 attack turns en kan ff hopelijk genoeg geld jatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij slaan die accounts toch gewoon alleen op accounts hoor. En niet op verschillende computers :)

@Tijg:

Volgens mij heb je er 25 dragonskins voor nodig:
3.072.000 / 125.850 = 24.4

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ah, ok.
Als ik dus mensen vaker een mannetje wil schenken moet ik dat dus buiten het kliksysteem om doen. Mijn extra grote inzet voor de medemens moet ik dan maar via dit forum naar buiten komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 13:57:

Heb net ff uitgerekend, als ik 28 dragonskins verkoopt heb ik genoeg geld voor lvl9 :9 . Maar dat vind ik het niet waard. wat wel ff tot vrijdag. dan heb ik wel rond de 100 attack turns en kan ff hopelijk genoeg geld jatten :)
En dan maar hopen dat die attacks niet al te lang duren, want dan loop je het risico dan een of andere orc er met je centjes vandoor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 13:57:
Volgens mij slaan die accounts toch gewoon alleen op accounts hoor. En niet op verschillende computers :)
Hm, misschien wel. Oke, deze dan maar:

Legal:
Having people click your link more than once (but not within 24 hours) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ethoxyethanol schreef op 15 October 2003 @ 12:37:
Heuveltje, snap jij het gevoel van het sparen toen je nog een newbie was en dan gewoon gejat door een of andere prick? Ik wel tenminste. Daarom help ik hem.
Wat is er zo prick aan die gast ?
Jij had idioot veel geld met weinig defense
Hij veel AS met weinig geld

En volgens het socialistische principe is dat gefixt.
doe ik elke morgen :)

Bekijk het ff zo
iemand kiest zorgvuldig zijn slachtoffer uit.
riskeert een spy om de DS te bepalen
dubbelcheckt of ie geen officers op zijn tenen trapt

valt dan aan
en vervolgens word ie door iemand anders aangevallen, om dat jij het niet leuk vind..........

En beowulf het ligt idd aan ie5. heb hier geupgrade naar IE6 en nou werkt het

[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 15-10-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Tsjah ok, je heb een punt. Maar het is toch wel zwaar klote als je eigen geld gewoon kwijt raakt niet waar?

edit:
Dank je wel pete ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ethoxyethanol op 15-10-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
heuveltje schreef op 15 October 2003 @ 14:10:
[...]
En beowulf het ligt idd aan ie5. heb hier geupgrade naar IE6 en nou werkt het
Prima, ik zal het in de faq zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Acidrain schreef op 15 October 2003 @ 09:33:
ik zie volgens mij niet meer of andere mensen dan die in de andere lijst stonden, het maakt mij niet uit opzich of ze zich nou wel of niet op got melden als ze maar klikken :*)

wie is er nu nieuw bijgekomen dan want volgens mij is dit het zefde lijstje
mmmm hoogstens 5 mensen die me niet echt bekend voor komen.

misschien is het handig als iedreen zijn got naam in het lijstje zet ipv zijn KoC naam, aangezien dit bij de helft ongeveer verschillende namen zijn

ik noem bijv. t-lor is heuveltje, als deze nou als heuveltje in de kliklijst gaat staan dan weet iedreen wie hij is
(ik noem deze naam omdat ik die toevallig uit mijn hoofd wist de overige namen moet ik gokken wie wie is) :>
*kick ivm geen reactie ;)

is dit geen goed idee dan dat iedereen met zijn got naam in het kliklijstje gaat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

heb mezelf maar even gefixt
sja eigenlijk zou ik eens een nic-change moeten aanvragen, heet overal t-lor.
alleen op got niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
Jawel, maar zou je alliance ook er bij doen? Want is deze kliksysteem niet de recruiters die mensen gebanned zijn volgens het nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag net tot mijn grote vreugde dat er nu cookies zijn bij het click systeem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ja, en scores. * FirmPete snapt de procenten alleen niet zo heel erg.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Acidrain schreef op 15 October 2003 @ 14:18:*kick ivm geen reactie ;)

is dit geen goed idee dan dat iedereen met zijn got naam in het kliklijstje gaat staan?
Uh, dan kan, maar kan je niet met twee name erin gaan staan; in mijn geval dus Silvershine - Bar_en_boos? De stats zijn namelijk weer alleen de nicks. Het gaat erom dat het verband tussen nicks op GoT en op KoC zichtbaar wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:27
FirmPete schreef op 15 October 2003 @ 14:38:
Ja, en scores. * FirmPete snapt de procenten alleen niet zo heel erg.
Die procenten begrijp ik ook nog niet echt... misschien een beetje uitleg op de FAQ hierover?

Zo, net even een groot aantal mensen voor de 2e keer aangeklikt via het kliksysteem, en warempel, er komt een 2-tje achter de naam te staan >:)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Bar_en_boos schreef op 15 October 2003 @ 14:40:
[...]
...niet met twee name erin gaan staan; in mijn geval dus Silvershine - Bar_en_boos? ...
Laat de KoC meneren maar niet horen dat je twee accounts heb. O-)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
hoe werkt die score eigenlijk?
is dat dat als je iedereen 1 keer hebt aangeklikt dat je dan op 100% staat en iedereen 2 keer dan 200%??

zoja dan werkt ie niet zo kep iemand in me lijst die wel op 100 % staat en in theorie iedereen dus moet hebben geklikt, maar mij nog nooit geklikt heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:27
Acidrain schreef op 15 October 2003 @ 14:44:
hoe werkt die score eigenlijk?
is dat dat als je iedereen 1 keer hebt aangeklikt dat je dan op 100% staat en iedereen 2 keer dan 200%??

zoja dan werkt ie niet zo kep iemand in me lijst die wel op 100 % staat en in theorie iedereen dus moet hebben geklikt, maar mij nog nooit geklikt heeft 8)7
Zo werkt het in ieder geval niet,
ik heb mensen op 266% staan, en dat na max 2x kunnen klikken

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
FirmPete schreef op 15 October 2003 @ 14:44:
[...]

dat zegt ie ook helemaal niet B)
hij zegt dat hij een dubbele naam wil hebben zodat hij de stats en dit klik lijstje kan vergelijken...

maar ik vind het in de stats ook al niet handig die dubbele namen, moest ik eerst ergens in het forum de namen checken voordat ik wist wie het in de stats waren, kunnen we dan ook niet meteen de stats aanpassen? O-) :Y)

@ bar en boos
ha ik was eerder 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Acidrain op 15-10-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
FirmPete schreef op 15 October 2003 @ 14:44:
[...]

He, ik heb geen twee accounts :>, maar wel twee nicks; hier op GoT en een andere op KoC. Da's soms verwarrend en een overzichtslijstje van iedereen zou wel eens makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
Zoals jullie gemerkt (jemig, hebben jullie dan echt niks anders te doen! ;)) heb ik de site even ge-update. Die score die je ziet is de verhouding tussen geklikt hebben en kliks gekregen hebben. Iemand met 100% heeft net zo vaak geklikt als dat hij kliks gekregen heeft. Zit je boven de 100% dan heb je meer kliks uitgedeeld dan ontvangen en zit je er onder...je begrijpt het wel.

Het gaat hier overigens om de totalen, iemand die nog nooit voor jou heeft geklikt kan best een score van 200% hebben. Maar deze gevallen pik je er dus uit aan de hand van 'datum laatst voor jou geklikt'.

Met deze twee gegevens moet je wel kunnen beslissen wie je wel en wie je geen klikje gunt dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
Acidrain schreef op 15 October 2003 @ 14:48:
[...]
maar ik vind het in de stats ook al niet handig die dubbele namen, moest ik eerst ergens in het forum de namen checken voordat ik wist wie het in de stats waren, kunnen we dan ook niet meteen de stats aanpassen? O-) :Y)
Het handige van KoC namen in de stats (of in de klik lijst) is dat ik voordat ik iemand aanval toch nog even check of die persoon geen vriendje is :) Voor beide namen is dus wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Met deze twee gegevens moet je wel kunnen beslissen wie je wel en wie je geen klikje gunt dacht ik zo.
ik hoop dat de site alleen bedoeld is voor mensen die zich hebben aangemeld voor de alliantie met GoT. want met zo'n site wil ik best klikken, alleen moet er niet over gaan nadenken over op wie ik nou moet klikken en wie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
@ beowulf
mja das ook wel een goeie

maar kep net getest en je hebt genoeg ruimte om in het kliklijstje een dubbele naam in te vullen, je gooit er een @ tussen en klaar :Y)
scheelt ook weer een hoop werk

dus zoals me vorige voorbeeld word dat dan
t-lor @ heuveltje ofzo
of t-lor ^^ heuveltje

[ Voor 21% gewijzigd door Acidrain op 15-10-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beowulf27 schreef op 15 oktober 2003 @ 14:50:
Zoals jullie gemerkt (jemig, hebben jullie dan echt niks anders te doen! ;)) heb ik de site even ge-update. Die score die je ziet is de verhouding tussen geklikt hebben en kliks gekregen hebben. Iemand met 100% heeft net zo vaak geklikt als dat hij kliks gekregen heeft. Zit je boven de 100% dan heb je meer kliks uitgedeeld dan ontvangen en zit je er onder...je begrijpt het wel.

Het gaat hier overigens om de totalen, iemand die nog nooit voor jou heeft geklikt kan best een score van 200% hebben. Maar deze gevallen pik je er dus uit aan de hand van 'datum laatst voor jou geklikt'.

Goed bedacht, als iemand zeg maar een week op 0% blijft hangen is ie dr gewoon keihard bij dus. Mooi idee, 2 manieren om mensen weg te strepen.
Als newbie hier is dat hier voor mij wel goed om me te bewijzen, dat ik wel een beetje soms actief ben :).

Strike Action 29,235 Ranked #79,831
Defensive Action 49,710 Ranked #49,713
Covert Action 240 Ranked #36,900

Vandaag mijn eerste dragonscale & great Axe gekocht. Doet wonderen met je stats :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
@Bar_en_boos 8)7 * FirmPete is niet zo helder vandaag.

Ben nog helemaal blij van m'n 570K attack beurt.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Beowulf27 schreef op 15 oktober 2003 @ 09:17:
[...]

Misschien even vragen of dat inderdaad zo is? Ik ben de enige in mijn vriendenkring die dit spel leuk vindt, geen idee wie al die mensen in het systeem zijn, of hoe ze aan de link naar het systeem komen. Als we het puur GoT-only willen houden, zal iemand zich moeten opwerpen als beheerder en geregeld moeten checken of de nieuwelingen wel legaal zijn. Ik zal dan het e.e.a. kunnen bouwen waarmee die persoon deze illegalen kan bannen.
sorry :>

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Acidrain schreef op 15 oktober 2003 @ 14:57:

maar kep net getest en je hebt genoeg ruimte om in het kliklijstje een dubbele naam in te vullen, je gooit er een @ tussen en klaar :Y)
scheelt ook weer een hoop werk

dus zoals me vorige voorbeeld word dat dan
t-lor @ heuveltje ofzo
of t-lor ^^ heuveltje
Ingevoerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
* FirmPete heeft iedereen minimaal één keer geklikt en staat op 207%!

Als je jaloers bent op deze score: Klik op mij, dan gaat ie omlaag :) :) :)
Werkt echt heel goed dat ding.

[ Voor 6% gewijzigd door FirmPete op 15-10-2003 15:31 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

knap werk, het werkt prima.
wat gebeurt er met mensen die onder de, zeg, 20% komen?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FirmPete schreef op 15 October 2003 @ 15:30:

en ik sta keurig op 100% :Y)

edit:
kan iemand een openingsposter schoppen ? post 995

[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 15-10-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
FirmPete schreef op 15 oktober 2003 @ 15:30:

Wordt aan gewerkt :P

Even over het gebruik van de namen in die lijst, ik zal wel een extra veldje gaan toevoegen waarin je je GoT nickname kwijt kan (beide samevoegen ineen is een heel klein beetje beetje irri bij het inloggen). Ik zal beide namen in die lijst laten zien. Op die manier kunnen we ook controleren of er wel alleen alliantie leden in de lijst komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Beowulf ?

kan je er ook een soort van systeem inbouwen: waar je in kan zetten dat je een bepaalde tijd afwezig bent ?

Dat je kan aangeven dat je weg bent voor een week bijvoorbeeld, zodat mensen dan die tijd niet (hoeven te) te klikken op je ?
Ik ga binnenkort 1 week op vakantie en dan zou het wel handig zijn, ook voor andere mensen misschien ?

alvast bedankt voor je moeite (zo, mag ook wel eens gezegd worden ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door RonaldMade op 15-10-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ik klikte net op de recruitlink van MorpheusXI, daarna op het getal en zag in een flits dat ik nog zoveel uur te gaan had. Ik klik op dit moment dus via een andere pc dan mijn eerste klikronde van gisteren.
In de lijst is dit echter wel als een klik geregistreerd. Dat klikken vanaf 2 pc's is erg verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ja, dat heb ik ook al een keer gehad, aan de andere kant je hebt 'm (al) geklikt dus hij meldt 'm terecht als geregistreerd.

Ik ga trouwens vanaf morgen (ofzo) deze lijst gebruiken voor de stats pagina.

[ Voor 29% gewijzigd door FirmPete op 15-10-2003 15:51 ]

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.