Toon posts:

[C++] Log file schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn kennis ligt bij PHP, totaal niet bij C++ maar het is de bedoeling dat er een programmaatje geschreven wordt waarbij er een logfiletje gemaakt word die bijhoud hoelang en hoevaak een PC gebruikt word. Dus de tijd moet vast gelegt worden dat de computer opgestart is en afgesloten word.

Kan iemand mij hiermee helpen of weet er iemand een handige tutorial site waar dit downloadbaar is :)

Alvast bedankt,

Greetz, Jasper

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wat snap je niet precies dan? Wat lukte wel/niet? Heb je al wat geprobeerd?
Een logfile schrijven lijkt me toch niet echt het probleem bij deze opdracht, eerder het weten waarneer de PC opstart en afsluit of zie ik dat fout? Dan moet je even in de MSDN kijken

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mijn kennis van C = 0,00

Misschien is het ergens kant en klaar te downloaden van internet of misschien kan iemand mij uitleggen hoe ik zoiets het beste in elkaar zou kunnen zetten?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Ik zou toch eerst eens een basiscursusje C++ gaan doen :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 09:51:
Misschien is het ergens kant en klaar te downloaden van internet of misschien kan iemand mij uitleggen hoe ik zoiets het beste in elkaar zou kunnen zetten?
Sure, hoeveel wil je ervoor betalen ? Dan is er namelijk vast wel iemand te vinden die het voor je inelkaar zet.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ghehe, oke... maar is er dan nergens een tutorialtje te vinden hiervoor?

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 13:30

BoAC

Memento mori

moto-moi schreef op 24 september 2003 @ 09:55:
[...]

Sure, hoeveel wil je ervoor betalen ? Dan is er namelijk vast wel iemand te vinden die het voor je inelkaar zet.
Yeah!!! Ik ben super goed en wil het wel maken (veur wennig :7 ) maar ik denk dat dit verboden is op GOT ;) :X

Volgens mij kun je beter ff een cursus volgen. Er zijn er zat te vinden op inet. Dan leer je er ook gelijk wat van ;)

Voorbeeld: (Je weet dan trouwens alleen wanneer windows opstart/afsluit)
1. Maak een progje dat wordt gestart vanuit HKEY_LOCAL_MACHINE/software/microsoft/windows/currentversion/run
2. Bij het opstarten van dat progje schrijf je de opstart tijd weg.
3. Bij het afsluiten van dat progje schrijf je de afsluit tijd weg

Dit is natuurlijk zo crackable als wat ;) Beter zou het zijn als je het maakte als service. Daarvan (service) is vast wel wat van te vinden bij www.codeguru.com of www.codeproject.com ;)

[ Voor 49% gewijzigd door BoAC op 24-09-2003 10:02 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:54
Tja, dit topic gaat helemaal nergens meer over.

TS: ga eerst een basiscursus C++ volgen. Met google vind je wel genoeg tutorials, en in onze FAQ vind je wellicht ook wel eea. Desnoods kan je nog altijd een goed C++ boek in de boekhandel kopen of lenen in de bibliotheek.

https://fgheysels.github.io/

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Tja sorry, maar scriptrequest doen we niet hier ( "wie wil even...." ). Het is de bedoeling dat je zelf leert ipv code over te nemen van iemand anders.
Daarom is het veel beter om te beginnen met tutorials of goede boeken (zie de FAQ voor boeken over C++) dan hier code te vragen en over te nemen.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.