banners ok, maar dit !

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Goedenmorgen,

ben NET wakker, klik jullie site open, en krijg een super irritante embedded popup van HP.
Zo erg dat ik de site niet meer kan lezen, 2x mis klik en op die verrote site uit komen, en vervolgens goed moet zoeken naar een Xje om die zooi af te sluiten.

Ik kan me voorstellen dat jullie aan inkomsten willen komen, maar gros van de andere sites doet dit door middel van een normale banner aan de onder en boven kant van de site.

Tegenwoordig komt er iets hoor hangen, in het midden, onder en boven. Moet Tweakers.net een commerciël succes worden ofzo?

Baal hiervan als een stekker. Lees hier veel nieuws, en soms een revieuw - wil daarbij niet geïrriteerd raken.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 12:33
Dan moet je een abbo nemen bij tweakers,dan ben je van dat gezeik af.
Wil je het voor nop hebben dan zal je het moeten nemen zoals het is,je kan nou eenmaal geen spelregels verzinnen voor een bedrijf die dit allemaal gratis doet.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tsja, Tweakers.net moet ook ergens van leven, voor niks gaat de zon op. Ik kan best begrijpen dat ze dan dit soort tijdelijke acties hebben om het hoofd boven water te blijven kunnen houden. Volgens mij is dit zo'n banner wat gemaakt is om zich maar één keer per dag per IP te laten zien, als je geluk hebt zul je dat ding nooit meer zien na een refresh.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Flex schreef op 24 september 2003 @ 08:48:
Dan moet je een abbo nemen bij tweakers,dan ben je van dat gezeik af.
Wil je het voor nop hebben dan zal je het moeten nemen zoals het is,je kan nou eenmaal geen spelregels verzinnen voor een bedrijf die dit allemaal gratis doet.
Ik heb een abbo, maar die banner krijg ik ook wel op men scherm hoor...

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:49
Nou volgens mij komt ie dan nog wel weer terug. Ik vind het ook irritant, maar liever een banner als geen tweakers.net ;)

Mijn webmail (van wanadoo) heeft ook zo'n irri iets. Alleen dan een pop-up. Daar betaal ik wel voor dus ik vind dat ze die wel mogen lozen.

Verwijderd

Ik heb het 1 keer gehad, en daarna niet meer :| Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben er zo te zien vanaf :)

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 12:33
Dacht toch dat bij een abbo je de banners kon uitschakelen(heb zelf geen abbo want ik stoor er me niet aan)
Zie: plan: Statusupdate My.Tweakers.net abonnementen

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:08
Alleen met een FULL abbo kun je reclame uitzetten. Een Extra abbo heeft die mogelijkheid niet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Fuck tha banners? ban the fuckers!

[ Voor 169% gewijzigd door Kees op 24-09-2003 09:23 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Daarmee riskeer je een ban. Tweakers gaat niet Sinterklaas spelen voor haar users. Je accepteert het gratis pakket inclusief banners of je blijft weg.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin slaps Ajv met een dikke vis om de oren :{.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 09:12:
Ik heb alle banners uitgeschakeld. Dit kan je doen door het volgende in de hosts file te zetten:
Ik heb je account net uitgezet, dat heb ik gedaan door je ip in de tweakers.net hosts file te zetten.
Deze staat in /etc/hosts op de webservers.

[ Voor 25% gewijzigd door Reacher op 24-09-2003 11:29 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kees schreef op 24 september 2003 @ 09:17:
[...]

Ik heb je account net uitgezet, dat heb ik gedaan door je ip in de tweakers.net hosts file te zetten.
Kan je mij die truc ook leren? :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

nu wordt het interessant geloof ik.... :+

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:05
Kees schreef op 24 September 2003 @ 09:17:
[...]
Dit noem ik nou humor.

voor de mensen die last ervan hebben. als je goed kijkt zit er rechts boven een X. daarmee kan je de grote banner weg klikken als die is verschenen.

denk dat dit de enige (legale tweakers.net) optie is

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien de tip ook maar weghalen? :o

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 09:12:Fuck tha banners? ban the fuckers!
_/-\o_ je bent me er wel eentje he...

[ Voor 20% gewijzigd door under-world op 24-09-2003 09:26 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Kees schreef op 24 September 2003 @ 09:17:
[...]

Kees kan je gelijk uitleggen hoe die file werk. Dan leren we misschien gelijk iets.

Volgens mij kan deze topic dicht er staat een sticky boven aan TFF waarom deze reclames aan genomen worden. Het is irri ben ik met de users eens maar bij deze banner zit gewoon een X rechts boven in druk hem aan en het is weg reclame. Gebeurd er iets anders dan is er iets met je browser of met je instellingen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
wab: die truc werkt helemaal niet, magoed was een leuke vergelijking :P

draadje gaat dicht, zijn genoeg topics over geweest en zie de vgv bovenin

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.