outlook pst bestand naar outlook express

Pagina: 1
Acties:

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Dag mensen,

Heb al zitten rondstruinen in verschillende topics maar kan het antwoord niet vinden. Weet iemand of en hoe ik een backup pst bestand van Outlook naar Outlook Express kan importeren? komma gescheiden waarden werkt ook niet

thanx!

stp - PSN ID: stp_4

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Ik dacht dat dat kon door Outlook Express, als t-ie erom vraagt, te maken tot je e-mail programma. Outlook Express vraagt dan zélf of hij de mail uit Outlook moet importeren.
(Dus: gewoon opstarten van Outlook Express).

eagle

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
volgens mij moet je dan je heil zoeken in 3rd party tools.. van Outlook Express naar Outlook kan wel, maar andersom niet.. OExpress mist een heleboel functionaliteiten ten opzicht van Outlook, maarja, da's ook logisch, anders zouden ze het dure Outlook niet meer verkopen.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• stp_4
Brothar schreef op 24 September 2003 @ 01:18:
Ik dacht dat dat kon door Outlook Express, als t-ie erom vraagt, te maken tot je e-mail programma. Outlook Express vraagt dan zélf of hij de mail uit Outlook moet importeren.
(Dus: gewoon opstarten van Outlook Express).
probleem is dat ik een backup heb gemaakt van Outlook van een andere pc. Hier thuis gebruik ik Outlook Express

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Ik heb geen Outlook Express draaien.
Maar de vraag is dan: wat voor soort bestand is je back-up, en kan Express dit importeren ?
En anders: Nog een keer een back-up maken, maar dan in een bestandsvorm die Express wel kan importeren.
(Je krijgt je e-mail er dan alleen iets later in; leuk als het in 1 keer kan, maar verder geen ramp)

[ Voor 18% gewijzigd door Brothar op 24-09-2003 01:33 ]

eagle

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Op Microsoft hoef je niet te rekenen. Je kunt alles van Outlook naar outlook, van OE naar OE, en van OE naar Outlook, maar andersom is niet gewenst door Microsoft, dus niet standaar aanwezig, ==) Third-party of niet...

• stp_4
weet je wat? ik ram outlook ook wel op deze pc en importeer ik de shit en exporteer de backup vervolgens naar een Express compatible bestandstype.....

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 09:53
Ik weet het niet helemaal zeker, maar je zou dit kunnen proberen:

In Outlook alle berichten selecteren, en deze slepen naar je verkenner. In je verkenner worden dan allemaal *.eml (of *.msg) bestanden aangemaakt.
Dan OE opstarten, en al deze bestanden weer slepen vanuit je verkenner naar OE.

• stp_4
probleem is dat Outlook niet meer heb draaien omdat dat op een pc van mijn stageplek stond. Heb de backup wel gemaakt maar inderdaad achteraf gezien niet in de juiste bestandsformatie. Allicht heb ik gewoon pech en moet ik maar Outlook op deze pc installeren

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Nou ja, het is maar wat je pech noemt. Outlook is vele malen 'beter' dan OE, maar ik ben me ervan bewust dat dat een persoonlijke voorkeur is.

Al is het dan alleen al omdat je die .pst bestandjes zo makkelijk over en weer kan gooien :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1