Ik open een nieuw topic, want de search geeft geen oplossing. Daarnaast laten driverguide en google mij ernstig in de steek 
Ik heb hier een webcam liggen: een Sweex 100K pixels. Deze krijg ik echter met geen mogelijkheid aan de praat.
Eerst maar installeren volgens de handleiding:
- CD laden
- Drivers installeren
- Camera inpluggen
Geen resultaat: zodra ik de camera inplug (USB) krijg ik een foutmelding: A problem occured during the installation.
Camera verwijders en vervolgens geprobeerd of Windows XP er zelf iets mee kan:
- Camera inpluggen (new hardware found)
- CD laden
- Windows laten zoeken naar install prog
- Installatie
Weer niet
Alles weer verwijderd en op de site van Sweex de driver gedownload. Zelfde resultaat als hierboven.
Vervolgens geprobeerd het installatie programma uit te voeren met de Program Compatibility Wizard: ingesteld op Win98. Wederom geen resultaat.
Ik weet het even niet meer. Hoe kan ik deze camera aan de praat krijgen?
Zoeken naar drivers op driverguide levert geen resultaten op. Het merk Sweex is amper bekend daaro.
Mijn OS: WinXP Prof UK SP1
Iemand die dit ding wel werkend heeft gekregen onder WinXP of iemand die een link heeft naar een driver die WEL werkt?
Ik heb hier een webcam liggen: een Sweex 100K pixels. Deze krijg ik echter met geen mogelijkheid aan de praat.
Eerst maar installeren volgens de handleiding:
- CD laden
- Drivers installeren
- Camera inpluggen
Geen resultaat: zodra ik de camera inplug (USB) krijg ik een foutmelding: A problem occured during the installation.
Camera verwijders en vervolgens geprobeerd of Windows XP er zelf iets mee kan:
- Camera inpluggen (new hardware found)
- CD laden
- Windows laten zoeken naar install prog
- Installatie
Weer niet
Alles weer verwijderd en op de site van Sweex de driver gedownload. Zelfde resultaat als hierboven.
Vervolgens geprobeerd het installatie programma uit te voeren met de Program Compatibility Wizard: ingesteld op Win98. Wederom geen resultaat.
Ik weet het even niet meer. Hoe kan ik deze camera aan de praat krijgen?
Zoeken naar drivers op driverguide levert geen resultaten op. Het merk Sweex is amper bekend daaro.
Mijn OS: WinXP Prof UK SP1
Iemand die dit ding wel werkend heeft gekregen onder WinXP of iemand die een link heeft naar een driver die WEL werkt?
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?