TV beeld trekt iets.

Pagina: 1
Acties:

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Ik heb ong 5 weken geleden een nieuwe tv gekocht (Samsung CW-21A083N hetzelfde als de CW-21A83N alleen dan met 1 scart aansluiting) maar ik heb nu het probleem dat wanneer ik via mijn gamecube ga spelen ik rechts onderin en ook aan de linkerkant last krijg van beeld dat trekt.

Ik zal straks nog even wat foto's maken zodat jullie het goed kunnen zien maar het beeld vult dus niet helemaal het scherm maar er komt dan gewoon een stuk zwart en dan pas het beeld terwijl dit linksonder bijv niet zo is daar is het beeld wel gewoon goed. Ik heb dit overigens alleen als ik via mijn cube speel. Het ligt niet aan de kabels etc want bij de andere tv's hier in huis doet alles het perfect.

Is de TV nu kapot? Garantie heb ik nog maar eigenlijk ben ik ook niet 100% tevreden over deze TV en zou ik graag een andere halen? Kan ik nu bijv zeggen dat ik dan een andere wil + bijbetaling of zal dat niet lukken? :) Heb ik daar bijv wel recht op of moet je dan maar hopen op een aardige winkelbediende?

Wel bij dezelfde winkel natuurlijk. Ik heb de TV trouwens gekocht bij de Megapool iemand ervaring met hun beleid hierover?

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 23-09-2003 21:57 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
5 weken is wel wat lang, ik denk dat je wel geluk moet hebebn als het je lukt, vaak hebben ze een omruilperiode van 7 dagen ofzo. Wat het probleem betreft zou ik het zo niet weten eigenlijk, zet het beeld toevallig uit bij lichte kleuren ( wit )?

fotoblog

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Nee is bij alle games die ik via de cube speel. En idd het is wel wat lang had ik zelf ook wel verwacht. :) Maarja zal eens kijken of ik wat kan regelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

mijn tv (cheap ass aristona, dus philips beeldbuis) heeft dit altijd, ook bij gewone tv. volgens de verkoper is het heel normaal, hij liet mij andere modellen zien en die hadden het ook

• MARTIJN_
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

In het service menu (heb je een code voor nodig) van de tv kun je meestal het beeld nog een beetje beter recht trekken. Eigenlijk moet dit elke keer worden gedaan als de tv op een andere plaats wordt gezet. Maar de meeste mensen vinden dit kromme beeld niet erg of hebben het nog niet gezien.

PGEQRZEM

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
MARTIJN_ schreef op 24 September 2003 @ 19:51:
In het service menu (heb je een code voor nodig) van de tv kun je meestal het beeld nog een beetje beter recht trekken. Eigenlijk moet dit elke keer worden gedaan als de tv op een andere plaats wordt gezet. Maar de meeste mensen vinden dit kromme beeld niet erg of hebben het nog niet gezien.
en hoe kun je aan dit service nummer komen? Gewoon een mail sturen naar samsung? :)

• MARTIJN_
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

probeer dit http://www.fixyourowntv.com/menusamsung.html
Let op met service menu instellingen dat je goed kijkt wat je doet schrijf b.v. de huidige instellingen op een papier. Ga alleen aan de instellingen voor de beeld plaatsing zitten, en geen instellingen veranderen die je niet weet wat ze doen. Je kan je tv dus volledige kapot maken met de verkeerde instelling.

Als deze niet werkt even met google zoeken naar een andere http://www.google.nl/sear...amsung%2Bservice+menu&lr=

PGEQRZEM

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
schnumi schreef op 23 September 2003 @ 21:53:
Wel bij dezelfde winkel natuurlijk. Ik heb de TV trouwens gekocht bij de Megapool iemand ervaring met hun beleid hierover?
Ja, wij hadden een DOA, ze kwamen de tv zelfs gratis ophalen en een nieuwe brengen :D :P ! Ik vind hun service echt perfeckt.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
MARTIJN_ schreef op 24 september 2003 @ 20:17:
probeer dit http://www.fixyourowntv.com/menusamsung.html
Let op met service menu instellingen dat je goed kijkt wat je doet schrijf b.v. de huidige instellingen op een papier. Ga alleen aan de instellingen voor de beeld plaatsing zitten, en geen instellingen veranderen die je niet weet wat ze doen. Je kan je tv dus volledige kapot maken met de verkeerde instelling.

Als deze niet werkt even met google zoeken naar een andere http://www.google.nl/sear...amsung%2Bservice+menu&lr=
ok bedankt. :) Ik zal idd maar niet aan andere dingen gaan knoeien want dat gaat meestal mis. :+ :P
Plofkotje schreef op 24 September 2003 @ 20:20:
[...]

Ja, wij hadden een DOA, ze kwamen de tv zelfs gratis ophalen en een nieuwe brengen :D :P ! Ik vind hun service echt perfeckt.
Klinkt goed. :) Maarja dit is wel iets anders natuurlijk maar dit geeft toch wel een beetje vertrouwen.

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 24-09-2003 20:57 ]

Verwijderd

Ik open maar geen nieuw topic want dit topic is nog niet goed afgerond. Ik heb dezelfde televisie. Maar als ik het service menu binnen ga zie ik een heleboel codes waarvan ik de betekenis niet weet... :'( De originele link:

http://nicolep.digitalrice.com/tv/samsung_service_menu.htm

WERKT NIET MEER :( !!

er staat nog een andere link hierin dit topic maar dan moet je een of andere americaan geld gaan dokken.. Weet iemand misschien nog een link?

Verwijderd

Welke link doet het niet :?
Samsung

Important !
After you get to the item that needs adjusting, Write down the original setting just in case you have to go back.

1. TV turned off
2. Press 'Mute' then '182' then 'Power' buttons on the remote.

You are now in the Adjustment mode

4. Use the 'Channel up'or"Channel dwn' to select the category.
5. Use the 'Volume up or dwn' to enter the category.
note:Some models may not have Category Selection.
6. Use the 'Channel up or dwn' buttons to select item to be adjusted.
7. Write down the old value of the item before changing.
8. Use Volume up and down adjust the value.
9. When you have made all the adjustments you want turn the set off to exit.
Verder: http://mapage.noos.fr/tophe/tvser9.html

Verwijderd

er staan dan een heleboel codes een rijtje van 30 ofzo
Pagina: 1