Toon posts:

philips 3610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n brander (philips 3610 2*1*6) is er een paar dagen geleden mee opgehouden, begint nu ongeveer 3 sec te branden, en stopt dan, lees ledje blijft wel knipperen, maar branden is wat anders. is plotseling gebeurd, met verschillende merken cd's, ook na nieuwe installatie en firmware.
zelfs onder easy cd 3.5 geen succes. Is ie gewoon brak=nieuwe brander, of iemand een slimme suggestie?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ben bang dat ie brak is

Verwijderd

Zelfs onder easy cd 3.5
Alsof dat 't beste brandprogramma is :o
Als ie het opeens ging doen, kan het best een brakke brander zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ok, easy cd is inderaad niet het beste prog maar daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad ( cd tot 650 meg )maar ook nero fikt ze niet meer.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Even dat ding openmaken en schoonmaken. Misschien doet ie het daarna wel weer.

Verwijderd

had precies het zelfde. Maar ik had 3 jaar garantie hij was zo erg kapot dat ik nieuwew kreeg helaas. Ik had liever geld terug gehad.

Verwijderd

Topicstarter
even openmaken ok, maar wat dan schoonmaken? aan die lens zitten pielen lijkt me niet echt een goed idee, ok ik heb ook niet veel te verliezen eigenlijk natuurlijk, maar toch, moet ik weer zo'n nieuw apparaat kopen met het geld waarmee je ook heel andere spullen kan kopen. helaas maar 12 mnd garantie

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
even openmaken ok, maar wat dan schoonmaken? aan die lens zitten pielen lijkt me niet echt een goed idee, ok ik heb ook niet veel te verliezen eigenlijk natuurlijk
Koop bij de fotospeciaalzaak een klein blaasbalgje en blaas de lens daarmee schoon. Normaal gebruiken ze die dingen voor lezen van fotocamera's.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je bent niet de enige, er zijn dan ook heel veel topics over te vinden op GOT.

Btw je kunt hem altijd nog als pannenonderzetter gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, blaasbalg lijkt me een redelijke optie,
zal eens proberen, alleen fotozaak=dicht zaterdag 22.09, misschien stofzuiger?

Verwijderd

Als je wilt testen of ie het nog doet hardwarematig, dan moet je de open/close knop indrukken en ingedrukt houden nadat de lade weer gesloten is. Het apparaat voert dan een aantal zelftests uit. De lampjes knipperen alsof het kermis is. De rode knippert in het begin ook een aantal keer. Daarna is het als het goed is alleen maar oranje en groen. :) Anders is ie overleden :').

Zie de volgende link voor uitleg van de ledjescode: http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6893/cdd3610.htm

Uit elkaar schroeven en schoonmaken van de lens doet wonderen.(Ik heb mijn cdd 3600 met alcohol, tja zonde heh, en wattenstaafjes gecleaned) Na alles geprobeerd te hebben met drivers/ firmware/ software de boel toch maar opengeschroefd en toen deed ie 't dus weer.:) en beter dan voorheen!
Pagina: 1