Toon posts:

Wat moet ik kiezen?, hebben jullie tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik ben al een aantal dagen opzoek naar een nieuwe Receiver, hierna wil ik natuurlijk het uitbreiden met een DVD speler, nieuwe speaker set.

Mijn oog is gevallen op een Denon AVR-1803, maar helaas kan ik op internet niet veel informatie vinden en foto's.

Heeft iemand hier op Tweakers.net ervaringen met Denon of heeft iemand dit model? Zoja; is dit een goede gedachte of kan ik beter naar een heel ander merk?
Speelt het goed?, Mooi geluid, Veel functies, DSP Modes?
Die informatie kan ik dus allemaal niet vinden op Google.nl, GoT Search etc.

Weet iemand hier meer vanaf??
Ohja, voor andere merken, Mijn budget voor een nieuwe receiver is 700 EUR.
Eerst had ik oog op een Marantz SR-4300, maar toch spreekt de Denon mij meer aan?
Iemand tips??

PS: mijn boxen set is nu een JBL SCS 138.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Heb je al geluisterd? Dat is namelijk nog belangrijker dan ervaringen van anderen, namelijk jouw ervaring! De rest volgt vanzelf :) . Het is namelijk niet de bedoeling om hier direct een topic over te openen :) . Als je zelf al wat geprobeerd hebt, maar nog steeds twijfelt zou je echt thuiservaringen van mensen kunnen vragen, die misschien net het zetje in de richting geven. Kijk anders ook een keer hier even, staat ook nog wel wat in. Misschien niet direct over de Denon en de Marantz, maar ook andere modellen van 'budgetsets'. Succes met je zoektocht verder.

Ik ben alleen bang dat je topic op slot gaat ;) .

[ Voor 11% gewijzigd door Boekster op 23-09-2003 21:12 ]

Music Addicted

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Boekster schreef op 23 september 2003 @ 21:12:
Ik ben alleen bang dat je topic op slot gaat ;) .
Daarom snel maar even de tip geven om ook de search te gebruiken.

TS:
Als je daar het merk en type invult vind je wat resultaten.

kijk maar

En welkom op GoT :)

ARME AOW’er

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:46

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Een tip: Zowel Denon en Marantz komen met nieuwe modellen uit. Behalve een zilveren kleur hebben deze modellen niet echt veel toegevoegde waarde. Dit betekend wel dat de vorige serie echt afgeprijsd gaat worden. De vorige serie is net een jaar oud dus verouderd zal het zeker niet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht, maar heb niet veel ervaringen gevonden van gebruikers,
Luisteren kan helaas niet, hier in de winkels staat dit type niet, zelf heb ik geen vervoer naar groningen/leeuwarden.

Heeft iemand fotos van dit product?

Maar nog een vraag, Is deze denon wel beter als een SONY STR-DE485E??

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 21:26 ]

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Afbeeldingslocatie: http://www.audiocafe.co.kr/admin/review/image_file/1803_front_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.avland.co.uk/marantz/sr4300/sr4300glrg.jpg

Gewoon met google ;) .

Maar zou toch een keer iets te regelen qua vervoer om te gaan luisteren. Zonde om je geld aan iets uit te geven waarvan je niet weet wat je moet verwachten.

Music Addicted

Verwijderd

Topicstarter
Geluid tjah zal wel even kijken, Iemand misschien die weet welke beter klinkt?, maar het gaat me meer om het merk/design.

Verwijderd

Met alle respect:

Ga je het verschil tussen die denon en die marantz horen op een sccs 138 speakerset?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:06:
Geluid tjah zal wel even kijken, Iemand misschien die weet welke beter klinkt?, maar het gaat me meer om het merk/design.
Als het je alleen om het merk en design en dus ook status gaat dan kun je hem net zo goed blind bestellen na bovenstaand plaatje. als je ook nog smaak hebt qua geluid dan moet je toch echt gaan luisteren, want als ik je ga zeggen dat mijn ervaring met denon warm en wollig is, dan kun je je daar toch niks bij voorstellen en koop je nog blind. Ga lekker luisteren man! Is leuk om te doen en je hoort meteen hoeveel verschil er eigenlijk nog tussen verschillende merken zit.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:06:
Er is niemand die jou kan zeggen welke beter klinkt. Dat moet je zelf horen, tenzij je jouw smaak aan iemand spiegelt, maar dat lijkt me niet ;) . Dus neem een keer een lekkere dag de tijd en ga ergens in een goede HiFi zaak luisteren. Maak een afspraak en probeer het een en ander. Dan kom je een stuk verder dan blind kopen, dat is hartstikke zonde.

Music Addicted

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

zoals gezegd: Niemand kan jou vertellen wat jij mooi vindt klinken :). Ook niet wat jij mooi vindt. Zelf kijken luisteren en beslissen dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.