Kloon werkt niet meer met Nview

Pagina: 1
Acties:

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 13:24
Ik heb de detonator 45.23 gedownload, en nu kan ik opeens geen kloon meer gebruiken. (windows XP prof.)
Ik heb echt van alles geprobeerd om mijn beeld te klonen, maar hij verlengt mijn beeld alleen nog maar.
Ik heb al gezocht op dit forum maar kan echt niets vinden, dit topic zal wel gesloten worden, omdat de topics van anderen die dit vroegen ook gesloten werden voordat er antwoord was, en doorverwezen naar een of andere vage FAQ waar ook niets opstond......

Ik ben er nu al 2 uur mee bezig ofzo maar kom er gewoon niet uit :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je problemen met een bepaalde driver hebt test je toch gewoon even een andere? Versies genoeg, en niet elke driver werkt probleemloos op elk systeem :)

• Tije
Nou het moet wel werken, maar de nView is helemaal vernieuwd volgens mij, de drivers werken verder prima, maar ik kan er niet meer achter komen, hoe ik nu moet klonen.....
Ik heb ook al een andere driver geprobeerd maar dat werkte ook niet, owja ik gebruikte overigens win2000 prof toen het nog werkte..

[ Voor 28% gewijzigd door Tije op 23-09-2003 21:27 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

En als je terug gaat naar je oude driver, werkt het dan wel?

• Tije
Ik zou niet weten welke driver ik gebruikte tijdens win2000 prof...

Ben nu drivers aan het downloaden van vorig jaar, kijken of dit wel werkt....

Werkte dus ook niet, ligt het gewoon aan winXP ofzo :S

[ Voor 56% gewijzigd door Tije op 23-09-2003 21:39 ]

• Tije
Niemand die weet hoe dit kan?

• Tije
Tja....
Nog maar een kick, ik weet dat jullie hier op GoT hier niet van houden sorry..
8)

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Meerwijck schreef op 23 September 2003 @ 21:06:

Ik heb echt van alles geprobeerd om mijn beeld te klonen, maar hij verlengt mijn beeld alleen nog maar.
Bedoel je dat je hetr vakje "clone" niet kan aanvinken en "horizontal span" en "vertical span"wel? Of kan je het wel aanvinken maar gebeurt er gewoon niets?

• Tije
Milly schreef op 27 September 2003 @ 08:43:
[...]

Bedoel je dat je hetr vakje "clone" niet kan aanvinken en "horizontal span" en "vertical span"wel? Of kan je het wel aanvinken maar gebeurt er gewoon niets?
Ik kan helemaal geen vakje meer vinden om het beeld te klonen

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je zegt dat je nog wel je beeld kan "verlengen" maar niet meer kan klonen. Geef es een screenshot anders van het windowtje waar je instelt dat je een verlengde desktop hebt.

BTW als je dual-view hebt ingesteld (de mulitmonitor mogelijkheden van windows zelf) kun je inderdaad geen cloning of spanning meer instellen met NView. Zet je dualview uit, dan komen die NView opties weer tevoorschijn. Misschien is dat het?

• Tije
Milly schreef op 29 September 2003 @ 08:34:
Je zegt dat je nog wel je beeld kan "verlengen" maar niet meer kan klonen. Geef es een screenshot anders van het windowtje waar je instelt dat je een verlengde desktop hebt.

BTW als je dual-view hebt ingesteld (de mulitmonitor mogelijkheden van windows zelf) kun je inderdaad geen cloning of spanning meer instellen met NView. Zet je dualview uit, dan komen die NView opties weer tevoorschijn. Misschien is dat het?
Ow dat zou het kunnen zijn, dat wist ik niet |:(,
had ik zelf ook wel op kunnen komen, zal het straks ff testen :)
Zit nu op de pc van mijn ma namelijk....

• Tije
Nou ik heb geprobeerd wat Milly zei, en het werkt nu weer :), was ook een beetje dom van me.
Had ik geen topic voor hoeven openen maarja, misschien kan het andere gebruikers van GoT helpen als ze hetzelfde probleem hebben :)
Pagina: 1