Ik ben malle Pietje niet.
Die is nooit los verkrijgbaar geweest. Die zat in de DataSuite 3.0, als pakket verkrijgbaar met software en datakabel.
Ontzettend bedankt, je scheelt me een hoop hoofdpijn. De kabel heb ik al........ :0
Wat een belachelijke prijzen!!!!!!!!! Die verkoper zij tegen mijn vader, hiermee kun je zo het Internet op, 'je hoeft alleen maar even datasuite te downloaden'
De kabel is 50 Euro en die software + kabel 140!!!!!!!!!!! EN dan te bedenken hoe relatief beknopt die software is in tegenstelling met pakketten van 40 Euro goedkoper!
Dit was dus de laatste Nokia die ik koop.
Zijn er andere alternatieven dan datasuite?
De kabel is 50 Euro en die software + kabel 140!!!!!!!!!!! EN dan te bedenken hoe relatief beknopt die software is in tegenstelling met pakketten van 40 Euro goedkoper!
Dit was dus de laatste Nokia die ik koop.
Zijn er andere alternatieven dan datasuite?
Verwijderd
Werkt de Nokia PC Suite niet met jouw telefoon? Die is namelijk gewoon te downloaden bij Nokia.
nee je moet echt de datasuite 3 hebben
die maakt software matig de modem
die maakt software matig de modem
Tijd van werken, tijd van rusten
In de 5110 zit toch geen ingebouwd modem of emuleert die software het modem?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja nokia durft voor die nieuwe pop-port kabels ook het atronomische bedrag van 60 euro te vragen. Ik snap alleen de gedachte erachter niet, voor die prijs verkoop je natuurlijk erg weinig van die kabels. Zo'n kabel kost in productie misschien 1,5euro inclusief design en verpakking. Wordt tijd dat die taiwanezen die kabels 1 op 1 kopieren.
Maar Nokia PC suite is wel gratis te downloaden en ziet er keurig verzorgd uit moet ik zeggen.
Maar Nokia PC suite is wel gratis te downloaden en ziet er keurig verzorgd uit moet ik zeggen.
Verwijderd
In de 5110 zit geen modem. Misschien ben je in de war met een andere telefoon? De nieuwste datasuite werkt ook met oudere telefoons. Die is gewoon gratis te downloaden.
alleen heeft hij hier nix aan omdat hij de data suite moet hebbenWaslijn schreef op 23 september 2003 @ 23:56:
en die kost geld
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Die datasuite die kun je overal op het internet vinden, moet je alleen ff goed zoeken. Realiseer je wel dat je met een ontzettend oude telefoon aan het werk gaat, dit ding heeft een 9600 modem aan boord, hiermee kun je echt bijzonder weinig meer tegenwoordig.
Met de telefoon zelf het internet op gaat je niet lukken, want het is alleen een modem en d'r zit dus geen Wap-browser op of zo.
De reden dat Nokia geen actieve ondersteuning meer biedt op deze telefoon is omdat deze niet meer gemaakt, nog verkocht wordt door Nokia. Al jaren niet meer trouwens. Mijn advies is om een nieuwere telefoon te kopen, die hoeven tweedehands helemaal niet duur te zijn, met Infrarood (en evt. Wap Browser) en GPRS. Dan heb je tenminste een telefoon waar je nog met een beetje redelijke snelheid op i-net wat kunt.
Met de telefoon zelf het internet op gaat je niet lukken, want het is alleen een modem en d'r zit dus geen Wap-browser op of zo.
De reden dat Nokia geen actieve ondersteuning meer biedt op deze telefoon is omdat deze niet meer gemaakt, nog verkocht wordt door Nokia. Al jaren niet meer trouwens. Mijn advies is om een nieuwere telefoon te kopen, die hoeven tweedehands helemaal niet duur te zijn, met Infrarood (en evt. Wap Browser) en GPRS. Dan heb je tenminste een telefoon waar je nog met een beetje redelijke snelheid op i-net wat kunt.
Bedankt voor alle reacties, die datasuite 3 kan ik nergens vinden op het net (dit is geen warez request). Alleen maar vieze ringtone sites, huisvrouwen sexsites en sites die beweren dat ik hackbaar ben (en ondertussen allemaal trojans aanbieden)
sja, Internet is niet meer wat het geweest is
('t zou verboden moeten worden
sja, Internet is niet meer wat het geweest is
('t zou verboden moeten worden
De 5110, dat is toch dat antieke single band toestel, het light broertje van de 6110? Daar zit geen modem in geloof ik.
Verwijderd
Die is in combinatie met de Datasuite als extern modem te gebruiken, maar dan is 't wel een 9600, meer info op de nokia site.
Pagina: 1