Toon posts:

vreemde website

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een site gemaakt die op mijn computer wel werkt maar als ik hem op internet bekijk dan ineens niet meer.

Het gaat over een script dat een tabel laat sorteren.

site: [url] http://users.skynet.be/astronomie/sterrenbeelden.html [url]
Weet iemand wat er mis is? Ik gebruik ie6.1 win xp

TIA

Vincent

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Hallo vincentkdg,
je geeft een beetje weinig informatie. Geen duidelijk probleem en geen duidelijke uitleg wat ik wel zou moeten zien.

Kijk hier eens naar: [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Eeehm... wat werkt er niet dan?!?!

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• dijkp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06-2024

dijkp

STATUS * , STOP

Alles werkt....

Tandem rulez.... IBM s*cks

Verwijderd

Bij mij werkt hij gewoon hoor.

Verwijderd

Topicstarter
hallo tux,
als je op de kolomnaam klikt, zou de tabel gesorteerd moeten worden volgens dat criterium. In de statusbar zou er dan ook "klik hier om op X te sorteren" moeten verschijnen. Zo zou het er moeten uitzien: [url] http://users.skynet.be/astronomie/sterrenbeelden.jpg [url]
mvg
Vincent

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hier werkt het sorteren wel, maar is enorm traag, zoiets zou mogelijk veel sneller te doen zijn dmv databinding en gebruik van XML+XSL

je probleem kan specifiek in jouw geval ook van doen hebben met de STRICT mode in msie6, die erg veel verschil geeft tussen de 'normale' rendering' van msie5 en 5.5 en 6, dit is vaak Q'nD op te lossen door een <?xml version="1.0" ?> boven je doctype te plaatsen

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 23-09-2003 21:12 . Reden: je HTML rechten ;) ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:01

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie het verschil ook niet echt (IE6 win2K); ook niet tussen de 2 plaatjes eigenlijk :?

Je sorteeralgoritme kan wel een stuk sneller idd, m.i. moet dat zelfs met een doodnormale array in JS en een sort(compare) met een stuk innerHTML replacen bloedjesnel te maken zijn...

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je site doet het gewoon. Het kan sneller natuurlijk, maar volgens mij doel jij op een ander probleem. Wees eens wat specifieker.

{signature}

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Ik heb de site bekeken in IE6 en Mozilla 1.4 en hij doet het prima. Maar wat anderen al zeggen, dat sorteren kan 100 keer sneller (en dat is niet overdreven).

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:01

killswitch

killswitch+switch= death switc

En voor de gein IE5 op het gebakje maar eens geprobeert en die geeft ook al geen problemen. B)
Of jij hebt thuis een raar probleem of jij verteld ons het verkeerde probleem (wat dus geen probleem is) :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:01

crisp

Devver

Pixelated

vincentkdg: zoals je ziet kan niemand hier echt soep van maken; ik vraag me dan ook nog steeds af wat je probleem precies is, en aangezien ik geen probleem zie gooi ik dit topic maar dicht. Mocht je toch waardevolle aanvullingen hebben mag je me mailen, maar op deze manier schiet het niet op :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.