Toon posts:

vaag beeld bij scrollen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wat zit te surfen en scroll eerst naar beneden dan is er niets aan de hand maar als ik dan weer naar boven scroll dan komt er dit:
http://members.lycos.nl/afhsite/raar.JPG

Als ik dan mijn pc even opnieuw opstart is er niets aan de hand maar na een tijdje gebeurt het weer.
Je bregrijpt hopelijk wel dat dit zwaar irritant is als dat steeds gebeurt.
PC Specs:
AMD athlon xp 2000+ @ 1670mhz
256ddr pc 2100
radeon 9700pro
40gb harddisk (5400toeren)

Verwijderd

Ziet er inderdaad niet normaal uit nee. Wel raar hoor alleen bij naar boven scrolle :? Maar als je dan zo'n beeld hebt en hem dan eens refresht blijft het dan nog zo?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
dan gaat het idd wel weer weg alleen als ik dan weer scroll dan komt het weer en dat is FUCKING IRRITANT

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

heb je smooth scrolling ( of hoe heet het precies) aanstaan in je IE?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 17:50
heb het ook heel soms in veel mindere maten, maar dan gaat het weer weg als je naar beneden en naar boven scrolt.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Misschien je intern geheugen..kijk eens hoeveel er vrij is op het moment dat je gaat scrollen.
256MB lijkt me zat..maar toch, ik weet niet wat je allemaal aan applicaties gestart hebt als je surft

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

mij lijkt het eerder een driver probleem :|, de videokaart kan de beeld niet snel meer uittekenen en loopt bijna zichzelf vast, dit ziet er namelijk uit als een oude videokaart van vroegah die amper wat aankon...

al de cat 3.6 (driver) geprobeerd? blijft het probleem ? dan de cat 3.5 ? NOOIT DE XP DRIVER GEBRUIKEN VOOR ATI RADEON ( ja eigenlijk voor geen 1 andere videokaart), ik zweer je een vriend van me met atiradeon 9700 pro ging van xp driver naar cat 3.6 van 1295 naar bijna 5000 score bij 3dmarkbenchmark 03, hij had ook last van misvormde beeld zoals jy laat zien.

wat intern geheugen betreft.... ik ben geen deskundige maar ik las ergens hier op de FAQ dat xp er alles aan doet, hoeveel programmas je ook start onder de 256 mb te blijven, als ik benchmark sisoft sandra doe staat er altijd dat minstens 256 mb vrij is. dus ik durf die bewering te geloven........

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 21:21 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

heb ik ook vaak zat; komt gewoon omdat je computer dan te sloom is. Tja, weinig aan te doen behalve upgraden dus...

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 23 September 2003 @ 21:45:
heb ik ook vaak zat; komt gewoon omdat je computer dan te sloom is. Tja, weinig aan te doen behalve upgraden dus...
Wat een bullshit...

Videokaart drivers netjes geinstalleerd?
Smooth scrolling aangevinkt?

Als ik geen Detonators heb geinstalleerd gaat het scrollen ook bagger.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb cat 3.7
kan ik dan beter 3.6 hebben ofzow?

Verwijderd

Het wel niet aan je drivers liggen, gezien je de nieuwste versie hebt, maar je kunt het altijd proberen

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:20

w0w

Misschien een domme vraag, maar heb je soms een TFT?

Verwijderd

Hmm, ik denk dat als t aan zijn TFT lag, dat wij het dan niet in de screenshot kunnen zien :)
Pagina: 1