Who are you calling?

Daar geloof ik niets van. Dat stuk vóór de edits is drie of vier alinea's. Zijn post is exact drie minuten na het uitkomen van de nieuwspost gedaan. Ik had wel drie minuten nodig om de nieuwspost zelf goed door te lezen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je in drie minuten én de nieuws0l kan lezen én dat stuk tot de edits kunt typen en posten.
We hebben overigens kort geleden de discussie nog gevoerd of een FiPo ook de bijbehorende score en tag verdient, als er daarna nog zinvolle info wordt toegevoegd. Aan de hier gedane moderaties is te zien dat de meeste mensen het niet nodig vinden om deze
* Superdeboer te punishen. Daar ga ik dan in mee. Ik denk ook dat deze reactie gezien mag en moet worden en niet onder het maaiveld hoeft te worden geschopt.
Toch vind ik, gezien hetgeen ik in mijn eerste alinea betoogde, dat deze kerel de schijn een beetje tegen heeft. Drie minuten is gewoon te weinig. Dat is net genoeg om de nieuws0l te lezen en "Boeh" te typen, of om de nieuws0l *niet* te lezen en een stukje van één á twee alinea's te typen. Wat mij betreft gaat deze dan ook naar 1. Dan had hij maar meteen de tijd moeten nemen voor z'n reactie en het daarbij accepteren dat hij niet mooi bovenaan kwam te staan.
Aangezien hij niet meer modbaar is (verwonderlijk genoeg...

) zou daar een PM aan te pas moeten komen. Naar ik begreep pakken die hun PowerSchaaf (c) niet uit de kast om reacties 1 punt bij te schaven. Dus zal mijn betoog wel zonder gevolg blijven.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.