Aopen DVD rom 1040

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020
Hallo allemaal,

Kheb hier zo'n ding in zitten.
Probleem, hij geeft nogal geschokt beeld op een vrij oud bekrast dvdtje... Het staat af en toe stil. Net als bij een VCD waarbij het niet goed leesbaar is.
Wat kan dit zijn? Is zo'n ding gevoelig voor krassen ed?

Kheb geen hardware mp2 ding.
Kheb een Diamond A70 vga kaart met zo'n dvd sjipset. Of dat nou geweldig is, vast niet maar toch. Verder een AMD 400 met 128 intern.

Wat kan dit zijn?
oja
kgebruik W2k

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Het zou kunnen dat je DVD drivers nog niet ge-fine-tuned zijn voor W2k.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte..

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:50

ChUcKiE

Dus........

Uhmmm, deze vraag is ook pas tig keer hier gesteld :)

Maar heb je:
1. De nieuwste firmware in DVD-speler?
2. Nieuwste Videodrivers?
3. DMA-enabled bij DVD speler?

Kijk eens op www.dvdutils.com , voor spelers, info, firmware etc.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Ff om te reageren op die kinderachtige lui die elke keer posten "dat is al tich keer gepost"...
als iemand wat vraagt over DVD bijvoorbeeld (en ik heb geen DVD) dan lees ik die threads niet... en als ik ze lees onthoud ik ze niet omdat ze mij niet aangaan... Krijg ik dan ineens DVD en heb ik daar een probleem mee, dan vraag ik jullie dat, omdat jullie daar blijkbaar nu onderhand goed het antwoord op weten. Wees blij man... tis tenminste een makkelijke vraag.
(Oh ja ChUcKiE, ik heb je :) gezien... keb deze opmerking ook in andere threads gezien, no hard feelings not even in my pants)
Ga iemand niet vertellen dat die moet zoeken in oude threads... de helft daarvan is niet eens meer te vinden om redenen die mij niet helemaal duidelijk zijn.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:50

ChUcKiE

Dus........

baschie <------ Ok, je hebt misschien wel gelijk, maar zoeken heeft me nog vaak wat opgeleverd, desondanks dat, zoals je al zei, was ook beetje ene geintje en ik probeer niet voor niets met oplossingen te komen zoals je zag, dus ja...... maatjuh, laat je niet gek makuh, potvudikkummuh! :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1