pc start niet, power licht knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
ik was net even bezig met me pc wou er een ventilatortje bij in bouwen.
en nu start me pc niet meer op. m;n power led gaat knipperen en er komen paar lange pieps.
ik heb alle kabels gecontroleerd en de kaarten en geheugen proberen aan te drukken. maar zonder resultaat.
weet iemand waar het aanligt?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

In je boekje van je moederbord staat wat de lange piepjes betekenen. Kijk erin en je weet wat er loos is.

Verder in het vervolg iets meer informatie geven over je systeem. In dit geval zou dat zijn o.a. je soort BIOS. (Award etc.)

[ Voor 89% gewijzigd door _the_crow_ op 23-09-2003 20:00 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

en als je die fan er weer uithaalt, doet dan je pc het wel weer?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
tis inmiddels opgelost. alleen weet ik nog niet waar het aangelegen heeft. waarschijnlijk stekker los van hardeschijven of zoiets.

btw in het boekje van me mobo staat dr niet wat over ;)
iig bedankt voor reactie

frag or die:
nee, dat heb ik ook wel geporbeerd. mogt niet baten.

[ Voor 14% gewijzigd door BlackLion op 23-09-2003 21:59 ]

Verwijderd

Soms als je moederbord iets detecteerd gaat ie freaken, maar na een of meerdere herstarten doet ie het dan weer. (mijn ervaring met grafisch kaart switchen) Mijn BIOS moest vermoedelijk iets van een voltage zelf instellen en dat lukte hem niet in een keer, misschien was zoiest ook bij jouw het geval. Of in ieder geval in de trend van dit vage verhaal.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Jouw topicstart voldeed niet aan policy- als je de stappen die in de PMG Beleid stonden en dan met name de Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen doorgenomen had zou deze topic niet nodig geweest zijn.

Graag voortaan wat meer zelfwerkzaamheid tonen voordat je een topic opent :o

/zelfwerkzaamheid/faq - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.