Toon posts:

[PC]Battlefield 1942 connectie probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

Ik heb een heel raar probleem. Als ik via de all-seeying eye een scan doe en ik zie bijvoorbeeld een server dutch 30ping 10/20 ingelogd, ... en ik wil inloggen dan zegt ie opeens full, .. dat doet ie ook bij lege stervers.. heel raar. Als ik onder BF1942 een updat doe geeft ie mooie alle servers weer. Klik ik vervolgens op een channel dan geeft ie response 9999ms/ping....

Ik heb enkel antivries 2003 van norton draaien en meer eigenlijk niet.. clean install... wat kan dit zijn?

Thnx

Sjit, sorry mods.. ik dacht dat ik in probs zat... verkeerde afdeling binnen games

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:44 . Reden: stupido ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

ASE staat erom bekend om zo traag als dikke str*nt te zijn, had laatst zelf BF1942 gespeeld en was al een kwartier gestopt ofzo, toen ik in ASE keek bleek ik nog steeds te spelen :D

Lijkt me duidelijk genoeg, gebruik gewoon de ingame serverbrowser.. deze is veel meer up2date ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 22:54:
ASE staat erom bekend om zo traag als dikke str*nt te zijn, had laatst zelf BF1942 gespeeld en was al een kwartier gestopt ofzo, toen ik in ASE keek bleek ik nog steeds te spelen :D

Lijkt me duidelijk genoeg, gebruik gewoon de ingame serverbrowser.. deze is veel meer up2date ;)
Maar daar werkt het ook niet. Als ik update doe.. dan update ie ze, kies ik een dutch server dan refresh die en krijg ik 9999 ping, bij alle kanalen.. en is geen copy of zo..

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Zit je achter een router? Kan je wel nog connecten met een "Force connect" en dan op de server komen?

Forget your fears...
...and want to know more...

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dan dat All-Seeing Eye jou de data wel tracht te verzenden van die servers, maar dat je het op de een of andere manier niet krijgt. Zou je eens naar 'Tools -> Options' willen gaan, en kijken wat daar staat bij het hokje 'Scanner' bij tabblad 'General'? Misschien helpt het als je instelt dat jouw computer zelf alles doet en niks van de All-Seeing Eye servers probeert op te vragen. Of natuurlijk andersom als dat al ingesteld stond. Gewoon de settings omdraaien dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 08:42 ]

Verwijderd

zet eens alle virusscanners en firewalls uit en probeer het dan nog een keertje :)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:40
Heb je wel de laatste update geinstalleerd van Battle field? Heb eens gehad dat er een nieuwe update was, maar deze niet geinstalleerd had, dan krijg je ook allerlei vreemde dingen.

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb idd een wlan sinds kort, zal hem er sowieso morgen eens vast aan hangen zonder router..

Oeps .. vriend van me was hier nog ingelogd. Mest onder mijn account zijn..

[ Voor 31% gewijzigd door SuB-Gold op 24-09-2003 21:32 ]

Pagina: 1