Verwijderd

Topicstarter
He iedereen,

Ik heb een aantal topics gelezen over bellen via internet (het makkelijkste en goedkoopst is eigenlijk via MSN bellen) maar ik vroeg me af, is het mogelijk om een telefoon op de computer aan te sluiten, zodat je via MSN kan bellen ?

Ik heb het nu dus eigenlijk alleen over de verbinding tussen de computer en de telefoon en voorlopig niet over wat er daarna moet gebeuren (softwarematig met msn verbinden of iets dergelijks)

Het kan zijn dat ik nu heel fout aan het brainstormen ben maar ik vroeg het me gewoon even af.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Het is niet echt een antwoord op je vraag maar als je wilt telefoneren via het internet moet je het programma van Skype eens proberen. Werkt 100% beter dan MSN. Geen vertragingen en je hoef niet op elkaar te wachten met praten. Ik gebruik hem nu een tijdje en het proggie blijft me steeds verbazen. Het geluid is echt super helder

Je kan hem gratis downen op http://www.skype.com/
Er stond een post op nieuws: Kazaa-makers ontwerpen software voor P2P-telefonie

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23
Je kan voor Skype een USB-telefoonheadset krijgen, lijkt met echt superhandig. Werkt misschien ook voor MSN, weet ik niet. Met Skype heb je veel betere geluidskwaliteit.